مقالات آموزشی عطربان


معرفی عطر مردانه نوروزی مناسب عید 1401

معرفی عطر مردانه نوروزی مناسب عید 1401

برای لذت بردن از رایحه یک عطر باید بدانیم که عطرها طبع های مختلفی دارند. هر عطر بسته به طبعی که دارد، برای فصل مشخصی، لذت بخش ترین حس و انرژی را برای استشمام کننده خواهد داشت. عطر مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. فصل بهار یکی از فصل هایی است که به خاطر تحول در طبیعت و تغییر آب و هوا و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی، انتخاب عطر مردانه نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید عطر مردانه علیرغم مورد پسند بودن رایحه، تندی، شیرینی و تلخی آن باید به طبع آن نیز دقت شود. در این مقاله از عطربان می خواهیم در انتخاب و خرید عطر نوروزی مردانه همراه شما باشیم.

بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401

بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401

در ایام عید نوروز هوای معتدلی در مناطق و استان های ایران برقرار است. بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 باید دارای طبع معتدلی باشد که علاوه بر چهارفصل بودن، بیشترین تناسب را با هوای بهاری داشته باشد. در روزهای عید نوروز دیدار ها تازه می شوند. بنابراین به غیر از خودتان لذت استفاده از این عطرها به اطرافیانتان منتقل خواهد شد.

شناخت عطر های مردانه اسپرت برای آقایان ورزشکار

شناخت عطر های مردانه اسپرت برای آقایان ورزشکار

عطر های اسپرت می توانند به عنوان یک کالای لوکس در کمد لباس شما و همسرتان جای گیرند و مورد استفاده هر دو نفر شما باشند. در این جا به معرفی چند نمونه عطر مردانه اسپرت می پردازیم. این عطر ها را برای انجام تمرین های ورزشی خود به کار ببرید. انواع عطر های اسپرت رایحه ای لطیف و ملایم دارند. اگر می خواهید، بیش تر با آن ها آشنا شوید، این مقاله از عطربان را دنبال کنید. عطر های اسپرت معمولا از رایحه هایی خنثی تشکیل شده اند. باید ساخت آن ها به گونه ای باشد که به یک تعادل در نت های بویایی برسند تا هم خانم ها و هم آقایان از این عطر ها استفاده کنند. یک عطر مردانه لوکس، می تواند برای خانم ها نیز کاربرد داشته باشد و این بسته به هنر عطار آن است. عطربان برخی از بهترین های دنیای عطر و ادکلن های اسپرت را به شما معرفی کرده است که از میان آن ها قطعا انتخاب مناسبی خواهید داشت.

بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین زنانه 1400

بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین زنانه 1400

امسال نیز روز 14 فوریه مصادف با 25 بهمن خورشیدی است. و مردم کشور ما نیز از چند روز قبل به فکر خرید کادوی ولنتاین می باشند. احتمالا تا حالا شنیده اید که عطرها عمر مادام العمری دارند. و برخلاف بقیه کادو ها که بعد از مدتی باید در سطل زباله دنبالشان بگردید، عطرها حتی بعد از تمام شدن محتویات درون بطری، نیز در ذهن ها جاودانه می مانند. مزیت دیگری که سبب می شود عطرها یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه ولنتاین باشند، انتخاب رایحه ای مناسب با شخصیت و مزاج بانویی که می خواهید عطر را به او هدیه دهید. چون در این صورت تا سالیان سال بیشترین لذت را از این عطر ولنتاین زنانه خواهد برد.

بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین مردانه 1400

بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین مردانه 1400

ولنتاین سال 1400 در تاریخ 25 بهمن است و مردم از چند روز قبل، به دنبال هدیه ای هستند تا به عشقشان تقدیم کنند. هدف ما در این مقاله از عطربان، معرفی چند عطر جذاب ولنتاین مردانه پرطرفدار است. یکی از وسایلی که می توان به عنوان هدیه ولنتاین به یکدیگر داد، عطر ولنتاین است. و اما ولنتاین چیست؟ و چرا عطر و ادکلن بهترین گزینه برای دادن کادوی ولنتاین می باشد؟

عطر ماه تولد - عطر ماه تولد خود را بشناسید

عطر ماه تولد - عطر ماه تولد خود را بشناسید

عطرها معمولاً نشان دهنده شخصیت هر فردی هستند و چون هر ماه نشان دهنده شخصیت افراد مختلف است، بنابراین می توان شخصیت افراد را در عطر ماه تولد شان بازگو کرد. زمانی که می خواهید هدیه ای برای دوستان و یا نزدیکان خود تهیه کنید، بهترین گزینه عطر ماه تولد است که هدیه بسیار مناسبی می باشد. و گیرنده هدیه را بسیار شگفت زده و سورپرایز خواهد کرد. انتخاب عطر باید باحوصله و دقت صورت گیرد. زیرا باعث ثبت خاطرات در ذهن می شوند.

عطر های آرامش بخش برای سالمندان

عطر های آرامش بخش برای سالمندان

افراد تحت تاثیر شرایط زندگی و ناگواری رخداد هایی که هر لحظه زندگی آن ها را تغییر می دهد، به بیماری های مختلفی دچار می شوند که منبع و منشا همه آن ها استرس و اضطراب است. به همین علت، استفاده از راهکار هایی برای رفع استرس در بدن، می تواند چاره ساز باشد و از بسیاری اختلالات جلوگیری به عمل آورد. یکی از این راه حل ها عطر های آرامش بخش می باشند. عطربان شما را در یافتن این عطرها یاری می رساند.

شناخت عطر های زنانه اسپرت برای بانوان ورزشکار

شناخت عطر های زنانه اسپرت برای بانوان ورزشکار

تصور کنید که در یک باشگاه سرپوشیده، عده زیادی از بانوان در حال ورزش و انجام حرکات پر هیجان و تمرین های پر تحرک هستند. بدون شک بدن آن ها در اثر جنب و جوش فراوان تعریق فراوانی دارد و بوی ناخوشایندی از بدن افراد، در این محیط ها ساطع می شود. در چنین شرایطی عطر زنانه اسپرت و ورزشی با خصوصیات و مشخصات ویژه خود، به کمک می آیند. در ادامه با برخی خصیصه های عطر و ادکلن های اسپرت آشنا می شویم.

برترین برند های عطر و ادکلن عربی

برترین برند های عطر و ادکلن عربی

اگر به دنبال خرید عطر عربی هستید، لازم است برترین برندهای عطر و ادکلن عربی را بشناسید. در این مقاله از عطربان قصد داریم در مورد این موضوع اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین اگر به دنبال شناخت بهترین عطرهای عربی هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شناخت عطر و ادکلن فیک و تقلبی

شناخت عطر و ادکلن فیک و تقلبی

این روز ها قیمت عطر ها به قدری بالا رفته که در صورتی که نتوانید عطر و ادکلن فیک و اصل را از هم تشخیص دهید، گرفتار سودجویان و متقلبان می شوید. در این نوشتار، عطربان مطالب مفیدی را برای شما ارائه می کند که به واسطه آن در حین خرید، دیگر دچار سردرگمی نمی شوید و گول فروشندگان سودجو را نخواهید خورد.

راهنمای خرید عطر و ادکلن تابستانی

راهنمای خرید عطر و ادکلن تابستانی

یکی از معیار های انتخاب عطر، فصل ها هستند. توجه به فصل پیش رو، برای انتخاب عطر مناسب یک امر مهم تلقی می شود. یک ادکلن تابستانی گرمای طاقت فرسای این فصل را بهبود می بخشد. پس در خرید عطر برای این فصل کمی بیشتر دقت کنید.

عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان

عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان

عطر زمستانی، باید بتواند با رایحه خود، این فصل را دلچسب تر کند. این عطر ها، گرمای بدن شما را در این فصل افزایش می دهند و حرارت شما را بالاتر می برند! اصولا استفاده از رایحه های گرم و شیرین و تند، به اقتضای طبع گرمی که دارند، برای استفاده در این فصل ها مناسب تر هستند.

پیشنهاد 10 عطر زنانه برای محل کار

پیشنهاد 10 عطر زنانه برای محل کار

انواع عطر زنانه توسط خانم ها در محل های مختلفی استفاده می شود. این عطر ها را در مجالس و میهمانی ها، به صورت روزانه در کوچه، خیابان و...، در محل کار و اداره ها به کار می برند. در عطربان با ما همراه باشید، تا بهترین انواع عطر و ادکلن زنانه مخصوص محل کار را بهتر بشناسید.

مشک حیوانی و مشک گیاهی چه تفاوتی باهم دارند؟

مشک حیوانی و مشک گیاهی چه تفاوتی باهم دارند؟

مشک‌های گیاهی از برخی گیاهان خوشبو و دارویی خاصی به طور طبیعی تولید می‌شود. و مشک‌های سنتتیک نیز در آزمایشگاه از برخی مواد شیمیایی ساخته می‌شود. در این مطلب از عطربان، مشک حیوانی و مشک گیاهی را به طور کامل شرح می‌دهیم.

بررسی تخصصی تستر عطر و ادکلن اورجینال

بررسی تخصصی تستر عطر و ادکلن اورجینال

تستر عطر و ادکلن همان رایحه ای است که در حین خرید برای امتحان کردن عطر آن را به مشتری ارائه می دهند. حال باید دید که تستر چیست؟ در این مقاله با عطربان همراه باشید تا این بار که به فروشگاه های عطر فروشی مراجعه کردید، دیگر تفاوت بین تستر ها را به خوبی دریابید.

معرفی چند عطر لوکس و لاکچری در جهان

معرفی چند عطر لوکس و لاکچری در جهان

عطر لوکس جهانی، در مدل ها و رایحه های مختلفی وجود دارد. با ما همراه باشید تا ویترین عطر و ادکلن های خود را تکمیل کنید و بتوانید با رایحه هر عطر، ویژگی های ظاهری، شخصیت شناسی عطر ها، بسته بندی ها و.... بیش تر آشنا شوید.

معرفی چند عطر بهاری مناسب این فصل

معرفی چند عطر بهاری مناسب این فصل

عطر بهاری باید نشان دهنده ویژگی های این فصل باشد. در این فصل انرژی بیش تری از محیط پیرامون خود دریافت می کنید. عطربان در این مقاله برای شما اطلاعاتی در این زمینه آورده است که شما را با برخی ویژگی های عطر های مناسب فصل بهار آشنا می کند.

عطر پاییزی و راز انتخاب بهترین عطر مناسب فصل پاییز

عطر پاییزی و راز انتخاب بهترین عطر مناسب فصل پاییز

اگر از علاقه‌مندان دنیای عطر و ادکلن هستید، خواندن مقاله‌ی عطر پاییزی را از دست ندهید. عطربان در این مقاله قصد دارد در رابطه با عطر و ادکلن‌هایی که باید در پاییز استفاده شود، اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برند های برتر عطر زنانه در جهان

برند های برتر عطر زنانه در جهان

افراد با عطر های خود مانند لباس هایی که روزانه به تن می کنند، برخورد می کنند. عطر زنانه به مانند یک لباس، باید همیشه استفاده شود! در این نوشتار عطربان را همراهی کنید تا با چند برند مطرح جهانی آشنا شوید. همچنین نکات مهمی را در ارتباط با عطر ها و ادکلن ها ارائه می دهیم.

تحریک میل جنسی آقایان با استفاده از عطر زنانه خاص

تحریک میل جنسی آقایان با استفاده از عطر زنانه خاص

استفاده از عطر زنانه تحریک پذیر باعث می شود که روابط شما برای همیشه گرم و صمیمی باقی بماند. اگر می خواهید همسرتان شیفته شما شود و رابطه ای عاشقانه بین شما ایجاد شود، عطر های گرم و جذاب را امتحان کنید.

علت سردرد و حساسیت به بوی عطرها چیست؟

علت سردرد و حساسیت به بوی عطرها چیست؟

حساسیت به بوی عطرها: در عطربان و در این مقاله قصد داریم به بررسی عواملی بپردازیم که باعث به وجود آمدن سردرد و حساسیت به بوی عطر می‌شود. بنابراین اگر شما هم هنگام خرید عطر و استشمام برخی از آن‌ها، دچار سردرد می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب بهترین عطر عروس

انتخاب بهترین عطر عروس

رایحه یک عطر خاص در شب عروسی می‌تواند همیشه در ذهن و روح شما بماند. و هر زمان که آن را استشمام می‌کنید خاطره شب عروسی در ذهنتان زنده شود. اگر می‌خواهید خاص‌ ترین عطر را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کنید، باید نکات مهمی را در هنگام خرید بهترین عطر عروس رعایت کنید.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...