ولنتاین سال 1400 در تاریخ 25 بهمن است و مردم از چند روز قبل، به دنبال هدیه ای هستند تا به عشقشان تقدیم کنند. هدف ما در این مقاله از عطربان، معرفی چند عطر ولنتاین مردانه پرطرفدار است. یکی از وسایلی که می توان به عنوان هدیه ولنتاین به یکدیگر داد، عطر ولنتاین است. و اما ولنتاین چیست؟ و چرا عطر و ادکلن بهترین گزینه برای دادن کادوی ولنتاین می باشد؟

ولنتاین یکی از مناسبت هایی است که در چند سال اخیر، در میان مردم جا افتاده است و از آن به عنوان فرصتی برای ابراز علاقه به یکدیگر استفاده می کنند. در این روز مردان و زنان، ولنتاین را جشن می گیرند و به یکدیگر هدیه می دهند.

در این که هر چیزی را می توان به یکدیگر هدیه داد، شکی نیست. و بیشتر مردم حتی با گرفتن شاخه گلی که از پارک و یا حیاط خانه هم کنده باشید خوشحال خواهند شد. اما دوام خاطره ای که از عطر و ادکلن به جا می ماند تقریبا محو ناشدنی است. و گیرنده هدیه تا سالهای آخر عمرش، به محض شنیدن رایحه ای شبیه ادکلنی که شما به او تقدیم کرده اید، یاد و خاطرات با شما بودن را در ذهنش جست و جو خواهد کرد.

معرفی چند عطر مناسب مردانه به عنوان کادوی ولنتاین

خرید عطر ولنتاین مردانه، یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه جشن ولنتاین است. بانوان با خرید عطر ولنتاین مردانه، می توانند سلیقه و عشق خود را به آقایان نشان دهند. در این قسمت از مقاله، چند عطر مردانه به شما بانوان گرامی معرفی خواهیم کرد تا با هدیه دادن آن، همسر خود را سوپرایز کنید.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

خرید عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه یک عطر چوبی ادویه ای و خنک، که باب سلیقه بسیاری از آقایان اسپرت و مدرن امروزی است. عطر کلاب د نویت اینتنس با بطری شکیل و رایحه ای ناب یکی از عطرهایی است که می توانید به عنوان هدیه ولنتاین به معشوق خود بدهید. این عطر با طراحی فوق العاده ای که دارد، توانسته به یکی از پرفروش ترین عطرهای جهان تبدیل شود. به همین علت، برای کادوی ولنتاین مردانه بسیار مناسب است. اگر قصد خرید عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس را دارید، حتما به سال تولید آن توجه کنید. چرا که در سال های 2016 – 2017 – 2018 – 2019 – 2020 – 2021 و با پخش بو و ماندگاری متفاوتی وارد بازار شده است. عطرهایی که در سال 2016 و 2017 تولید شده اند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و محصول کشور فرانسه می باشند.

ادو پرفیوم دیور ساواج مردانه

ادو پرفیوم دیور ساواج مردانه

خرید عطر دیور ساواج مردانه

برند دیور از معدود برندهایی است، که با خلق روایح ناب و باارزش طرفداران زیادی را برای محصولاتش جمع کرده است. عطر دیور ساواج با رایحه شرقی فوژه در غلظت ادو پرفیوم تولید شده است. این عطر ولنتاین مردانه با رایحه ای شبیه به ادوپرفیوم کرید اونتوس، ساخت 2018 فرانسه می باشد. البته این محصول در سال های بعد هم در امارارت تولید شده است، که کیفیت پایین تری نسبت به ساواج دیور اصل می باشد. طبع گرم ادکلن دیور ساواج، گرمابخش عشقی ماندنی و رویایی خواهد بود که سالیان سال خاطرات این روزها، شیرینی دیور ساواج را برایتان تداعی خواهد کرد.

عطر ادکلن دیور ساواج مردانه یکی از معدود عطرهایی است که به عنوان هدیه ولنتاین مردانه در روز عشاق می توانید به همسر، عشق و یا نامزد خود تقدیم کنید.

ادو پرفیوم شنل بلو د شنل

ادو پرفیوم شنل بلو د شنل

خرید عطر شنل بلو د شنل

ادو پرفیوم شنل بلو د شنل محصول تولیدی شنل فرانسوی با پرفورمنس و بازخوردی عالی، با رایحه منحصر به فرد چوبی معطر می باشد. رایحه خاص و تکرار نشدنی ادو پرفیوم بلو د شنل مردانه با طبعی معتدل و شیرین که برای استفاده آقایان در چهار فصل سال طراحی شده است. این عطر جسارت و اعتماد به نفس را بالا برده و احساس سلطان بودن را به شما هدیه می دهد. ادکلن شنل بلو د شنل می تواند گزینه بسیار عالی برای هدیه دادن به آقایانی باشد که در زندگی شما نقش مهمی را ایفا می کنند. و هرگز مردی از گرفتن چنین هدیه باارزشی به عنوان کادوی ولنتاین و یا هدیه سالگرد ازدواج، دلسرد نخواهد شد.

کمپانی شنل به دلیل استقبال آقایان از این عطر، آن را در سه غلظت: ادو پرفیوم، پرفیوم و ادو تویلت بلو د شنل مردانه تولید کرده است. برای مشاهده و خرید هر کدام از این غلظت های شنل بلو  د شنل اینجا کلیک کنید.

عطر ادکلن مونت بلنک لجند

عطر ادکلن مونت بلنک لجند​​​

خرید عطر مونت بلنک لجند

عطر ادکلن مونت بلنک لجند، یکی دیگر از بهترین عطرهایی است، که به عنوان عطر ولنتاین شناخته شده است. این عطر با رایحه ای خنک و شیرین مناسب استفاده در فصول پیش رویمان، بهار و تابستان می باشد. و خنکای روایح دل انگیزش روح و روانتان را در این ایام جلا خواهد داد. و فارغ از تمام خستگی ها و ناملایمات روزمره آماده عشق بازی خواهید شد. عطر مونت بلنک لجند در گروه بویایی معطر فوژه و غلظت ادوتویلت طراحی شده است. پراکندگی بالای ادو تویلت مونت بلنک لجند مردانه شرط اول تضمین برای خرید این ادکلن است.

ادکلن مون بلان لجند کیفیتی به مراتب بالاتر از قیمت عرضه دارد. و به عنوان کادوی ولنتاین مردانه می تواند باعث تحکیم رابطه عشقیتان باشد. عطری به رخ کشیدنی که گیرنده هدیه را به شدت سورپرایز و خوشحال کرده و هرگز خاطرات با شما بودن از ذهنش پاک نخواهد شد.

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

خرید عطر جگوار کلاسیک مشکی

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی با رایحه ای تلخ و اغواگر، مورد پسند و خواست بسیاری از آقایان جوان و اسپرت امروزی است. که هر قدر به پایان عمرش نزدیک می شود، رایحه ای ناب تر و بهتری از آن به مشامتان خواهد رسید. عطر جگوار بلک با طبعی خنک در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد. و یکی از بهترین انتخاب ها برای لذت بردن از رایحه های آبی و مرکباتی در فصول بهار و تابستان می باشد. وجود عطر هل و چای در این عطر به همراه رایحه های چوبی، توانسته رایحه ای به یادماندنی با بازخوردی عالی را خلق کند. ادکلن جگوار کلاسیک بلک با طراحی بطری زیبا و رایحه ای خاص، یکی از گزینه های عالی به عنوان هدیه ولنتاین مردانه را در این روز پرخاطره خواهد داشت.

ادکلن آلفرد دانهیل قهوه ای

ادکلن آلفرد دانهیل قهوه ای

خرید عطر آلفرد دانهیل قهوه ای

یکی دیگر از برندهای معتبر در ساخت رایحه های ناب کمپانی انگلیسی دانهیل می باشد. رایحه گرم و عاشقانه ادکلن آلفرد دانهیل قهوه ای در ساختن روز عشقی به یادماندنی شما را همراهی خواهد کرد. این ادکلن با بیس رایحه ای ادویه ای و چوبی، خاطرات نوستالژیک جنگلی و شمالی کشور را برایتان تداعی خواهد کرد. رایحه های تلخ، باب طبع بیشتر آقایان مدرن و به روز می باشد. و این یکی دیگر از مزیت های برتر این ادکلن دانهیل قهوه ای  جهت کادوی ولنتاین آقایان می باشد. رایحه ای قوی و تاثیرگذار، بطری شیک، ماندگاری خوب و پراکندگی بالا و البته قیمتی مناسب، سبب شده است تا این عطر جزو عطرهای ولنتاین مردانه 1400 قرار بگیرد.

عطر آمواج اینترلود مردانه

عطر آمواج اینترلود مردانه

خرید عطر آمواج اینترلود مردانه

عطر آمواج اینترلود مردانه عطری با پرفورمنس عالی از برندی با سابقه درخشان، که تبدیل به عطر ولنتاین مردانه 1400 شده است. این عطر با توجه به طبع گرمی که دارد، در روزهای خزان پائیزی و ایام برفی و رویایی زمستانی گرمابخش محفل عشاق خواهد بود. رایحه تند و تلخ عطر آمواژ اینترلود و وجود رایحه چرم سبب شده تا در زمره عطرهای پرطرفدار مردانه قرار گیرد. که هم مناسب جوانان مدرن و اسپرت پر شرو شور، و هم مناسب آقایان جاافتاده با کلاس و باپرسستیژ می باشد. این عطر دارای غلظت ادو پرفیوم می باشد. ماندگاری بالای آن به عنوان مزیتی دیگر برای خرید ادکلن آمواج اینترلود، و تقدیم هدیه ای ناب به باارزش ترین مرد زندگیتان می باشد.

شما بانوی گرامی که به دنبال هدیه ولنتاین مردانه برای عشق و یا همسر خود هستید، می توانید با اهدای این عطر، خودتان هم از رایحه ناب و لذت بخش آن، در ساختن محیطی با آرامش و رابطه ای پرشور بهره مند شوید.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین زنانه 1400

نگاه مختصری بر معرفی عطر ولنتاین مردانه 1400

دادن هدیه از توصیه های دینی و روانشناسی است، که در تحکیم روابط بسیار تاثیرگذار است. اما در این میان روزهای بخصوصی مانند سالگرد ازدواج و روز ولنتاین وجود دارند، که گرما و عشق بی بدیلی را می طلبند. هدیه روز ولنتاین برای گرما بخشیدن به روابط احساسی و گرم دو نفره، بهانه ای برای نثار عشق و احساسات می باشد. در این مقاله از عطربان سعی کردیم تعدادی عطر ولنتاین مردانه، که به شما برای ساخت محیطی عاشقانه کمک خواهند کرد، را برشماریم. تا شاید بتوانیم در انتخاب کادوی ولنتاین به شما کمک کنیم.