روز ولنتاین، روز محبت و دوستی است. روز عشق و عشق بازی است. و روز تجدید بیعت عشاق است. هدیه ولنتاین نیز از ملزومات جدا نشدنی این روز است. که عشاق با دادن هدیه ای خاص و ارزشمند به یکدیگر، میزان عشق و علاقه خود را بیان می کنند. 14 فوریه هرسال این روز در بیشتر کشورها و بین ملیت های مختلف جشنی به نام جشن ولنتاین میان زوج های عاشق برگزار می شود.

امسال نیز روز 14 فوریه مصادف با 25 بهمن خورشیدی است. و مردم کشور ما نیز از چند روز قبل به فکر خرید کادوی ولنتاین می باشند. استفاده از لوازم خاصی در روز ولنتاین بسیار کارامد است. و بیشتر آقایان در کنار هدیه ولنتاین زنانه، از آن ها هم برای گرما بخشیدن رابطه خود استفاده می کنند. قلب قرمز رنگ، خرس تدی، شکلات به همراه گلبرگ های گل سرخ و یا گلبرگ های خشک شده زیبا و عطر و ادکلن از مهمترین این لوازم هستند.

جذاب ترین هدیه ولنتاین زنانه چیست

عطر یکی از گزینه هایی است که می توانید به عنوان کادوی ولنتاین زنانه در این روز، خود و همسرتان را مهمان گرمای عشق کنید. احتمالا تا حالا شنیده اید که عطرها عمر مادام العمری دارند. و برخلاف بقیه کادو ها که بعد از مدتی باید در سطل زباله دنبالشان بگردید، عطرها حتی بعد از تمام شدن محتویات درون بطری، نیز در ذهن ها جاودانه می مانند. مزیت دیگری که سبب می شود عطرها یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه ولنتاین باشند، انتخاب رایحه ای مناسب با شخصیت و مزاج بانویی که می خواهید عطر را به او هدیه دهید. چون در این صورت تا سالیان سال بیشترین لذت را از این عطر ولنتاین زنانه خواهد برد.

معرفی چند عطر مناسب زنانه به عنوان کادوی ولنتاین

اما برای خرید هدیه ولنتاین زنانه باید دقت و وسواس زیادی داشته باشید. تا بتوانید بانویی با کلاس، با لطافت های روحی را به وجد بیاورید. کادوی ولنتاین زنانه باید با روح و روان بانوان هم خوانی داشته باشد. در این مقاله از عطربان می خواهیم به شما جذاب ترین عطر ولنتاین 1400 را معرفی کنیم.

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه​​​

خرید عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه یکی از عطرهای برند معروف کالوین کلین آمریکایی است که رایحه دل انگیز آن، تا مدت ها، گرمای عشق شما را در قلب همسرتان زنده نگه دارد. این عطر دارای رایحه ای گرم و شیرین می باشد که در ولنتاینی که در سال 1400 در آن هستیم می تواند تاثیر بسیار دل انگیزی در هیجانات عشقتان به وجود آورد.

ادو پرفیوم کالوین کلین ایفوریا زنانه اصل دارای رایحه گل های شرقی است و به دلیل پراکندگی بالا و ماندگاری بسیار خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از بانوان می باشد. با خرید ادکلن ایفوریا زنانه با ظاهری بسیار شیک و مدرن می تواند گزینه ای عالی برای کادوی ولنتاین بانویی با تیپ مدرن و امروزی باشد.

عطر لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

عطر لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

خرید عطر لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

عطر لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس عطر بسیار پرطرفداری است که در سال 2015 تولید شده است. در ساختار این عطر ولنتاین رایحه های نشاط آور مرکباتی، میوه ای و گلی استفاده شده است. که در نت پایانیش، خامه و فندق نیز به ترکیب بالا اضافه شده و رایحه ای بسیار خواستنی و شیک را به ارمغان می آورند.

ادو پرفیوم لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس اصل عطری با غلظت ادو پرفیوم است. با وجود عطرمایه های ناب و اصل در ترکیبات این ادکلن، دارای ماندگاری عالی به همراه پراکندگی و رد بوی بالایی می باشد. عطر لا ویه است بله با ظاهری بسیار شیک و رایحه گرم و شیرینی که دارد، می تواند بهترین و خاطره انگیز ترین هدیه ولنتاین زنانه برای امسال باشد.

عطر لانوین اکلت زنانه

عطر لانوین اکلت زنانه​​​

خرید عطر لانوین اکلت زنانه

عطر لانوین اکلت زنانه با رایحه ای رمانتیک و خاص می تواند برانگیزاننده احساسات بانوان باشد. عطر لنوین اکلت دی آرپج دارای رایحه های گلی فراوانی است که در ترکیباتش استفاده شده است. این رایحه ها علاوه بر ایجاد نشاط و سرزندگی، لطافت و ظرافت بانوان را برجسته تر می کند. وجود سدر و مشک نیز در آخرین لایه از این ادکلن ولنتاین ترکیبی دوگانه و جذاب آفریده است.

ادکلن لانوین اکلت زنانه در غلظت ادو پرفیوم تولید شده است و دارای درصد بالایی از اسانس های روغنی است. به همین سبب دارای ماندگاری عالی و پخش بوی بالایی می باشد. ادو پرفیوم لانوین اکلت زنانه با رایحه شیرین و کلاسیک می تواند یک فضای رمانتیک را برای لذت بردن از روز عشقی به یادماندنی برایتان خلق کند. این عطر با بطری بلوری و ظاهری زیبا می تواند در تسخیر قلب نامزد و یا همسرتان به شما کمک کند.

عطر لالیک آمیتیس بنفش زنانه

عطر لالیک آمیتیس بنفش زنانه​​​

خرید عطر لالیک آمیتیس بنفش زنانه

عطر لالیک آمیتیس بنفش زنانه با رایحه ای گل فام و هوس انگیز می تواند به عنوان کادوی ولنتاین زنانه در لیست شما قرار داشته باشد. آکوردهای این ادکلن شامل رایحه های گلی، میوه ای، رایحه نوستالژیک چوب، وانیل و مشک می باشد. در لیست میوه هایی که در این عطر ولنتاین استفاده شده است، زغال اخته، توت فرنگی، انگور سیاه و شاتوت به مشام می رسد. وجود این میوه ها نشاط و انرژی باغات شمالی کشور را برایتان هدیه می آورند.

لالیک آمیتیس بنفش زنانه دارای غلظت ادو پرفیوم می باشد. به همین سبب دارای ماندگاری بالا و پراکندگی و رد بوی خوبی می باشد. ادو پرفیوم لالیک آمیتیس زنانه اصل با طبع معتدل و ملایم مناسب استفاده چهار فصل بانوان می باشد. و در تمام ایام سال عشق شما را برای همسر و یا نامزدتان بازگو خواهد کرد.

عطر ادکلن آرماند باسی این رد

عطر ادکلن آرماند باسی این رد

خرید عطر ادکلن آرماند باسی این رد

عطر ادکلن آرماند باسی این رد عطری شیرین و گرم که برای استفاده در فصول سرد سال یکی از بهترین انتخاب ها است. و با رایحه ای لایت و خوشبو شما و اطرافیانتان را به وجد خواهد آورد. رایحه اغواگر ادکلن آرماند باسی این رد اصل در ساختن فضایی رومانتیک در جشن ولنتاین به شما کمک خواهد کرد. این ادکلن ولنتاین دارای غلظت ادو پرفیوم می باشد. بنابراین دارای ماندگاری بالا و پراکندگی خوبی است که رد و خاطره به یاد ماندنی در دفترچه خاطرات ذهنتان ثبت خواهد کرد.

زیبایی بطری کریستالی قرمز رنگ این ادکلن ولنتاین نمایانگر شهوت و جسارت بانوان مدرن امروزی است. و به میز آرایش بانوان جلوه ویژه ای خواهد بخشید. ادو پرفیوم آرماند باسی این رد زنانه اصل با رایحه ای چوبی گلی مناسب برای تقدیم هدیه ولنتاین زنانه به بانوان عاشق و پر شور می باشد.

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال​​​

خرید عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال با شیرینی ملایم و طبعی معتدل برای لذت بردن بانوان در تمام روزهای سال بخصوص بهار و تابستان خلق شده است. در ترکیبات این عطر ولنتاین جذاب، رایحه های باارزشی چون نیلوفر آبی، مگنولیا، چوب ماهون و مشک به کار گرفته شده است. عطر ورساچه برایت کریستال در غلظت ادو تویلت طراحی شده است. بنابراین پراکندگی و پخش بوی فوق العاده آن به غیر از شما، اطرافیانتان را نیز در برخواهد گرفت.

جذابیت و نشاطی که در رایحه های ادوتویلت ورساچه برایت کریستال اصل موج می زند به تنهایی می تواند روز پرخاطره ای را برای شما بسازد. بطری شیک و کریستالی عطر ورساچه کریستال در نگاه اول دل بانوان را به لرزه در خواهد آورد. با دادن چنین هدیه باارزشی، روزی توام با عشق و گرمای برخواسته از رایحه هایش را لمس خواهید کرد.

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز

خرید عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جزو عطرهایی است که تقریبا همه پسند بوده و کمتر کسی از رایحه آن احساس آزردگی داشته است. وجود بطری بنفش، حکایت از ترکیبات تمشکی در محتویاتش می باشد، که این رایحه مورد توجه بانوان شیک پوش قرار می گیرد. ادکلن لانکوم میدنایت رز در اوایل اسپری ممکن است بوی تندی داشته باشد، ولی اوج هنرنمایی آن وقتی است که حدودا یک ساعت پس از اسپری، بوی آرامش بخشی شما را وادار به تنفس های عمیق تر برای لذت بخشی بیشتر خواهد کرد.

لانکوم ترزور میدنایت رز در غلظت ادو پرفیوم تولید شده است. و همزمان از ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی بهره می برد. ادو پرفیوم لانکوم ترزور میدنایت رز  اصل دارای رایحه چوبی گلی مشکی است که اوج لذت را در نتهای میانی و پایانی با استشمام بوی بهشتی درک خواهید کرد. این ادکلن ولنتاین جذاب، با رایحه گرم و شبانه اش می تواند هدیه ای منحصر به فرد به عنوان هدیه ولنتاین 1400 باشد.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین مردانه 1400

نگاه مختصری بر معرفی عطر ولنتاین زنانه 1400

اگر می خواهید در ذهن فردی همیشه جاودانه بمانید، با اهدای رایحه ای خوش به این منظور خواهید رسید. در این مقاله از عطربان گفتیم که جذاب ترین هدیه ولنتاین زنانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد. هم چنین چند عطر ولنتاین زنانه 1400 را برایتان معرفی کردیم. البته باید متذکر شویم در انتخاب و خرید عطر ولنتاین زنانه، اگر توان مالیتان اجازه می دهد، سعی کنید برندی مارک و اصل تهیه کنید، تا در کلکسیون عطرهای بانوی شیک پوشتان تا ابد ماندگار شود. و اگر توان مالی پایینی دارید، عطری راخریداری کنید که علاوه بر رایحه خوش، بطری زیبایی نیز داشته باشد. تا بر روی میز آرایش بانوان خودنمایی کند.