اگر به دنبال خرید عطر عربی هستید، لازم است برترین برندهای عطر و ادکلن عربی را بشناسید. در این مقاله از عطربان قصد داریم در مورد این موضوع اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین اگر به دنبال شناخت بهترین عطرهای عربی هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

امروزه بسیاری از افراد در انتخاب عطر وسواس زیادی به خرج می‌دهند. و ترجیح می‌دهند از برندهای معروف، عطر خود را خریداری نمایند. همان طور که می‌دانید کشورهای غربی از جمله فرانسه در ساخت بهترین عطرها در این سال‌ها پیشرو بوده‌اند. اما لازم است بدانید که کشورهای عربی نیز امروزه عطر و ادکلن‌های معروفی را تولید و به بازار های جهانی عرضه کرده اند. در این کشورها، عطرهایی از برندهای مختلف با تنوع قیمتی متفاوت، تولید شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. در این مقاله به معرفی بهترین و برترین برندهای عطر و ادکلن عربی می پردازیم.

لزوم شناخت عطر و ادکلن تولید شده در کشورهای عربی

امروزه بسیاری از شیک پسندها و افراد لاکچری بخشی از سبک زندگی خود را به دنیای لوازم بهداشتی و آرایشی اختصاص داده‌اند. بخشی از این دنیای گسترده را عطرها و ادکلن‌ها تشکیل داده‌اند. افراد بسیار زیادی امروزه به انتخاب عطر و ادکلن خود اهمیت می‌دهند. افرادی که در انتخاب عطر خود وسواس دارند، در هر فصل از رایحه‌های خاصی استفاده می‌کنند. و به این منظور لازم است برندهای مختلفی را در این زمینه بشناسند.

عطر و ادکلن عربی

امروزه عطر و ادکلن عربی با رایحه‌های مختلفی تولید شده و طرفداران بسیار زیادی را نیز پیدا کرده‌اند. عطر و ادکلن‌های تولید شده در کشورهای عربی دارای بوهای شیرین، گرم، خنک، تلخ و ... هستند. از این رو برای تمام سلیقه‌ها در برندهای عربی، عطر و ادکلن تولید شده است و افرادی که خاص‌پسند هستند نیز می‌توانند عطر و یا ادکلن مورد نظر خود را در میان این برندها پیدا کنند.

دقت داشته باشید که در انتخاب یک عطر مناسب از برندی خاص باید همچون انتخاب یک لباس اشرافی وسواس داشت. بنابراین لازم است در مورد برندهایی که قصد انتخاب عطر مورد نظر خود را از میان آن‌ها دارید، اطلاعات لازم و کافی داشته باشید. برای راهنمایی شما عزیزان در این مقاله شناخته‌شده‌ترین و برترین برندهای عطر و ادکلن عربی را معرفی می‌کنیم. در نهایت می‌توانید مطابق با سلیقه خود، عطر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برترین برندهای عطر و ادکلن عربی را بشناسید

دانستید امروزه کشورهای عربی همچون کشورهای غربی در تولید عطر پیشرو بوده اند. و توانسته‌اند عطرهای متنوع با رایحه‌های مختلف، برای تمام سلیقه‌ها تولید کرده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.

همچنین لازم است بدانید که انتخاب عطر و یا ادکلن از برندهای معروف باعث می‌شود در حین استفاده با مشکلاتی همچون مشکلات پوستی مواجه نشوید. و با خیال راحت، حس خوبی را به خود و اطرافیانتان هدیه دهید.

عطر و ادکلن عربی

عطر و ادکلن هایی مدرن از برند Amouage

این برند یکی از برترین برندهای عطر و ادکلن عربی می‌باشد. مؤسس این برند سلطان سید حمد بن محمود بو سعید می‌باشد. سلطان سید حمد در واقع تصمیم داشته است هنر بزرگ عطر عرب را در منطقه احیا کند و توانست با تأسیس این برند، رویای خود را تحقق ببخشد. 

ایشان در حوزه‌ ساخت و تولید عطر و ادکلن در کشور عمان، توانست هنر اعراب را به نمایش بگذارد و از این رو در زمینه‌ مراقبت از پوست نیز، کارخانه‌ تولید محصولات آرایشی را تأسیس کرد. و در شهر مسقط موفق شد برند آمواج را ثبت کرده و محصولات خود را به مرحله‌ تولید برساند. آمواج یا به عبارت دیگر همان موج خودمان توسط سلطان عمان و همچنین به کمک متخصصین فرانسوی در سال 1983 پا به عرصه‌ وجود نهاد. آمواج در تولید عطرهای خود از رایحه‌های مختلفی استفاده کرده است. که می‌توان به ترکیبات سنتی همچون ترشیجات، ادویه‌جات، مشک و همچنین گل‌های محلی و شرقی، رایحه‌های مدرن و طعم دهنده‌ها اشاره کرد.

shaik لوکس ترین برند عطر و ادکلن عربی

یکی از برندهایی که به تولید عطر و ادکلن‌های لوکس پرداخته است، shaik نام دارد. در سال 2007 خانه کالاهای لوکس شیخ در بحرین، توسط شخصی که همین نام را دارد، تأسیس شد. مؤسس این برند در زمینه‌های جواهرات، کالاهای فشن، هدیه و عطر فعالیت دارد. شیخ پلی توانست با تأسیس این برند میان فرهنگ شرق و غرب پلی ایجاد کند و با تلفیقی از ترکیبات ایتالیایی و فرانسوی، عطرهای خود را تولید و به بازار عرضه نماید.

shaik

در سال 2007، اولین مجموعه‌ عطر شیخ با نام Opulent Blue با بطری شیک، نفیس، مزین به طلا، نگین‌های سوآرافسکی، یاقوت کبود، الماس و نقره روانه‌ بازار شد. این مجموعه توانست برای ایشان موفقیت‌های بسیار زیادی را به وجود آورد. افراد بسیار زیادی نیز به این مجموعه علاقه‌مند شده و عطر خود را از این برند انتخاب کردند. امروزه نیز این برند طرفداران بسیار زیادی در بین عطر دوستان دارد. در سال‌های 2007 تا 2008، شیخ توانست در کارنامه‌ خود 4 محصول را ثبت کند.

Ajmal و Rasasi دو برند مشهور عربی

این دو برند از مشهور ترین برترین برندهای عطر و ادکلن عربی می باشند که عطر هایی با رایحه‌های خاصی تولید کرده و توانسته‌اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.

مؤسس برند رصاصی، عبدالرزاق کلسکار می‌باشد که این برند را در سال 1979 در دبی تأسیس کرد. هم اکنون نیز عبدالرزاق کلسکار ریاست این شرکت معروف را به عهده دارد. در طی 4 دهه این برند بزرگ شد و شهرت بسیار زیادی پیدا کرد. این برند به معنای واقعی می‌تواند قدرت کارآفرینی را نشان دهد.

همچنین بخوانید «عطر های لوکس و لاکچری جهانی»

برند آرماف نیز از برترین برندهای عطر و ادکلن عربی می‌باشد. کلمه‌ آرماف به معنای لاکچری بوده و در این برند می‌توانید عطرهای مردانه و زنانه‌ لوکسی را مطابق با سلیقه‌ خود پیدا کنید. برای مردان شیک‌ پسند در این برند عطرهای نیرو بخش و مدرنی تولید شده است. برای بانوان نیز از رایحه‌های منحصر به فردی استفاده شده است. آرماف را می‌توان به عنوان تخیلی آشکار در واقعیت دانست که در سبک عطرهای خود توانسته است نوآوری بسیار زیادی را به کار گیرد. و این برند را برای افراد خاص‌پسند به عنوان برندی برتر تبدیل کند.

Ajmal

Afnan و Lattafa دو برند معروف عطر و ادکلن عربی

شرکت افنان در این سال‌ها موفق شده است عطرهای هیجان‌انگیزی را تولید و روانه‌ بازار کند. در این برند عطرهایی منحصر به فرد و باکیفیت بالا تولید شده و به بازار عرضه شده است. در عطرهای این برند، می‌توانید تلفیقی از عطرهای غربی و شرقی را استشمام کنید. لازم است بدانید که در تولید عطرهای این برند، خلاقیت‌های بسیاری به کار گرفته شده است. همچنین بهترین مواد برای تولید عطرهای این برند از فرانسه تهیه شده است. در تولید تمام عطرهای این برند از روغن‌های معطر، عطر شرقی، اسپری و ... استفاده شده است. با استفاده از این عطرها متوجه خواهید شد که بالاترین استانداردهای جهانی در تولید آن‌ها به کار برده شده است.

اگر به دنبال تعریف سبک زندگی در عطر هستید، می‌توانید از عطر و ادکلن عربی که با برند لطافه تولید می‌شود، استفاده کنید. عطرهایی که در این برند تولید می‌شوند، مفهوم خاصی را به دنبال دارند. این مفهوم گرامی داشتن زندگی برای زنان و مردان است. طراحانی که در این برند مشغول به فعالیت هستند، تلاش می‌کنند عطر و ادکلن‌هایی را تولید کنند که در عین زیبایی و خاص بودن، فراموش نشدنی باشند.

Afnan برند معروف عطرعربی

سخن پایانی...

در این مقاله تلاش کردیم برترین برندهای عطر و ادکلن عربی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. دانستید که دنیای عطرها، دنیای عجیب و پیچیده ‌است. اگر واقعا به عطر و ادکلن خود اهمیت می‌دهید، باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. دانستید که در انتخاب عطر و ادکلن خود باید همچون انتخاب یک لباس، دقت داشته باشید و اگر به دنبال عطر و یا ادکلنی خاص هستید، می‌توانید از میان برندهای عربی، عطر و یا ادکلن مورد نظر خود را پیدا کنید.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید