درباره عطر سازها


زندگی نامه کریستوف رینود - Christophe Raynaud

زندگی نامه کریستوف رینود - Christophe Raynaud

علاقه به عطرسازی از همان ابتدای کودکی، در وجود کریستوف رینود بود. رویای او تاسیس برندی همراه با دوست خود بود. آن ها در کودکی همبازی یکدیگر بودند. و به شخصیت هایی که در کودکی آرزویش را داشتند، تبدیل شدند. یکی پرفیومر و دیگری، طراح لباس. کریستوف رینود برای نزدیک شدن به هدفش، در سال 1990 به تحصیل در مدرسه عطرسازی ISIPCA در ورسای پرداخت.

زندگی نامه کریستین ناگل - CHRISTINE NAGEL

زندگی نامه کریستین ناگل - CHRISTINE NAGEL

کریستین ناگل که امروزه به عنوان یک عطار شناخته می شود، در 7 اکتبر 1959 در سوئیس متولد شد. وی به دلیل استعدادهایی که در تشخیص رایحه ها داشت و هچنین حمایت هایی که از او صورت گرفت، توانست به فردی که امروزه همه آن را می شناسند تبدیل شود. کریستین ناگل به دلیل علاقه و پشتکاری که داشت، توانست تجربه زیادی در طراحی عطرها کسب کند. او به دلیل این تجربه، عطرهای زیادی برای برندهای متفاوت، طراحی کرده است.

زندگی نامه کالیس بکر - CALICE BECKER

زندگی نامه کالیس بکر - CALICE BECKER

پدر و مادر کالیس بکر، روسی هستند و بعدها به فرانسه مهاجرت کرده اند. CALICE BECKER نیز در فرانسه به دنیا آمد. وی از همان کودکی احترام والدینش نسبت به هنر و صنایع دستی را دیده بود. به همین دلیل، از همان دوران به انجام کارهای هنری علاقه داشت. خانواده کالیس بکر از ابتدای کودکی متوجه استعداد وی در بویایی شدند و او را به سوی عطرسازی سوق دادند.

زندگی نامه آنیک مناردو - ANNICK MENARDO

زندگی نامه آنیک مناردو - ANNICK MENARDO

آنیک منادرو در شهر کن فرانسه، متولد شد. وی در دهه 1950 دیده به جهان گشود. ANNICK MENARDO از همان ابتدا علاقه زیادی به روان شناسی داشت. او هم اکنون به عنوان یک عطار معروف، شناخته می شود. از آن جایی که از کودکی به روان شناسی علاقه مند بوده، در ترکیبات عطرهایش، از موادی استفاده می کند که به دیگران، آرامش ببخشد. گویا هم اکنون، دارای دو شغل است. یکی عطاری و دیگری روان شناسی. و آن ها را مکمل یکدیگر قرار می دهد.

زندگی نامه اورلین گیشارد - AURELIEN GUICHARD

زندگی نامه اورلین گیشارد - AURELIEN GUICHARD

اورلین گیشارد در شهر گراس فرانسه که به پایتخت عطر جهان شهرت دارد، متولد شده است. در آن جا تقریبا همه افراد به انجام کارهایی می پردازند که با کار عطر، در ارتباط است. به عنوان مثال پدربزرگ و مادربزرگ Guichard، گل های رز و یاس را برای عصاره گیری و استفاده در عطرها پرورش می دادند. عطرساز بودن پدر وی و همچنین زندگی در پایتخت عطر جهان، باعث شد که او نیز مانند بسیاری از افراد دیگر، عطرسازی را به عنوان حرفه خود انتخاب کند.

زندگی نامه آن فیلیپو - ANNE FLIPO

زندگی نامه آن فیلیپو - ANNE FLIPO

آن فیلیپو در بزرگسالی، به دنبال استعداد ذاتی اش، یعنی عطرسازی رفت. در ابتدا در مدرسه ای در ورسایل در نزدیکی پاریس، به مدرسه عطرسازی رفت. او در آن جا اطلاعات زیادی در مورد انواع عطرها و روش ترکیب روایح به دست آورد. وی پس از سال ها فعالیت در حوزه عطر سازی و کسب تجارب بسیار، توانست به یکی از بهترین عطاران جهان تبدیل شود.

زندگی نامه آلبرتو موریلاس - ALBERTO MORILLAS

زندگی نامه آلبرتو موریلاس - ALBERTO MORILLAS

آلبرتو موریلاس - "ALBERTO MORILLAS" یک عطار سرشناس برای افراد علاقه مند به عطر است. وی در سویای اسپانیا و در سال 1950 میلادی، به دنیا آمده است. شروع علاقه موریلاس به عطرسازی، زمانی آغاز شد که در سنین نوجوانی بود. در آن زمان، وی با خواندن مقاله ای در مورد خانه مد ژان پل گالیته این انگیزه را یافت تا در بزرگسالی به دنبال رشته های هنری و عطرسازی برود.

زندگی نامه فرانسیس کورکجان - FRANCIS KURKDJIAN

زندگی نامه فرانسیس کورکجان - FRANCIS KURKDJIAN

فرانسیس کورکجان (کوردیجان) "Francis Kurkdjian" از یک خانواده ارمنی در فرانسه و در 14 مه 1969 متولد شد. او ‏از کودکی علاقه زیادی به هنر داشت. ‏فرانسیس کورکجان‏ به رقص علاقه زیادی ‏داشت. اما بعد از اینکه نتوانست در مسابقات ورودی مدرسه رقص اوپرا در پاریس موفق ‏شود، مسیر خود را تغییر داد و برای هدف بزرگ تری برای خود انتخاب کرد. او در سال ‏‏1990 تصمیم گرفت وارد مدرسه ‏ISIPCA‏ در ورسای فرانسه شود و برای تبدیل شدن به یک ‏پرفیومر قابل، تلاش کند. ‏کورکجان‏ به مدت سه سال در این مدرسه درس ‏خواند و پس از آن توانست به عنوان یک عطار برای برندهای متفاوتی، کار کند.‏

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...