سمپل عطر یک نمونه کوچک از عطر اصلی است که توسط تولیدکنندگان شرکت ها ساخته شده است، تا به عنوان نوعی تستر عطر مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که افراد جهت خرید عطر به بازار مراجعه می‌ نمایند، گاهی اوقات با سردرگمی مواجه می ‌شوند. از این جهت شرکت ‌ها، سمپل عطر را تولید کرده ‌اند که قبل از خرید عطر از این نمونه به عنوان تستر استفاده نمایند. و در صورت رضایت به خرید اصلی آن عطر اقدام کنند. عطربان در این قسمت شما را با این سمپل ها آشنا می کند. ما را دنبال کنید! 

 سمپل عطر

اهمیت استفاده از سمپل عطر

تصور کنید که شما در یک قرار ملاقات با یکی از دوستان خود از عطر مورد استفاده او لذت می برید. نام عطر را از او جویا می شوید. سپس در اولین فرصت به خرید عطر می پردازید. اما پس از خرید متوجه می شوید، که آن عطر بر بدن شما رایحه دیگری دارد. این امر ناشی از تفاوت گروه های بویایی بر روی پوست های مختلف افراد است. سمپل عطر در چنین شرایطی به کمک شما می آید! و سبب می شود که انتخاب بهتری داشته باشید. سمپل ها باعث می شوند که این فرصت را داشته باشید، تا پیش از خرید عطر، رایحه آن را به طور دقیق بررسی کنید. همچنین با یک سمپل می توانید، در طول روز های متوالی عطر را بر پوست تست کنید و بوی آن را در هوای سرد و گرم بررسی کنید. 

این سمپل ها در حجم ها و سایزهای متفاوتی تولید شده‌ اند تا در دسترس خریداران قرار گیرد. عطر و ادکلن های بی شماری در ورژن های زنانه و مردانه تولید شده است. بنابراین برای خرید یک عطر خوب نیاز به یک انتخاب درست داریم. قبل از خرید عطر اصلی باید از تستر عطر استفاده نمود، تا با خیال آسوده اقدام به خرید کرد. مشکل اساسی در خرید عطر و ادکلن یک راه حل ساده دارد و آن استفاده از سمپل عطر است. سمپل ها معمولا بین 1 تا 3 میلی لیتر هستند. از نظر کیفیت، هیچ تفاوتی با عطر اصلی ندارند. میزان عطر موجود در هر سمپل بر روی آن درج شده است.

 سمپل عطر

برخی نکات مهم در رابطه با سمپل عطر

بدیهی است که عطر و ادکلن های جهانی، علاقه دارند که شیشه های عطر اصلی خود را به مشتریان بفروشند. اما برخی از مهم ترین برند ها نیز همه ساله سمپل عطر های خود را در تناژ بالایی وارد بازار های پخش و فروش می کنند. برند هایی مانند کلوین کلین، شانل، آزارو، جورجیو آرمانی، ورساچه، جیونچی، ‏آمواج، بولگاری، مطرح ترین سمپل سازان جهانی هستند که سمپل عطر های پر فروشی دارند. اما هر جا که سود بالایی باشد و مردم از محصولی استقبال می کنند، دست سودجویان نیز باز است! سمپل عطر اورجینال، از همان متریال و فرمولاسیون برند اصلی تشکیل شده است. اما برخی سمپل ها را با ترکیبات شیمیایی، به جای ترکیب گیاهی و اصیل، ساخته اند.

همچنین بخوانید «معرفی بهترین عطر های سال برای نوجوانان»

این عطر ها نه تنها طراحی هنرمندانه انواع اصلی را ندارند، بلکه ممکن است، آسیب هایی را نیز برای سلامت ما همچون عارضه های پوستی، انواع بیماری های تنفسی ناشی از ترکیبات نامرغوب و شیمیایی در پی داشته باشند؛ در این نوشتار، می خواهیم برخی از انواع سمپل عطر اورجینال را به شما معرفی کنیم. در زیر ویژگی های سمپل عطر Epic Woman را بررسی می کنیم. 

سمپل عطر

  1. سمپل عطر امواج EPIC WOMAN

این سمپل از برند آمواج است. بسته بندی آن 2 میلی لیتری است. این گزینه یکی از مناسب ترین سمپل هایی است که می توانید، عطر مورد نظر را از آن استشمام کنید. سمپل آن با رایحه تند، گل دار و گرم همراه است و به همین دلیل در فصل های سرد سال بیشتر استفاده می شود. این عطر طبع گرمی دارد. نت های آن دارای سه لایه هستند:

  1. گل خرزهره، دارچین و زیره در نت های ابتدایی آن به مشام می رسد. 
  2. در قلب این عطر، رز، شمعدانی، یاس و چای احساس می شوند. 
  3. سپس در رایحه پایه آن، عطر مطبوع ریشه زنبق، وانیل، و روایح دودی صندل سفید، چوب گایاک، مشک و صمغ کندر به همراه کهربا، عود و نعناع، استشمام می شود. این رایحه ها پایدار ترین قسمت این عطر ها هستند. 

بسته بندی این تستر ها، سفید رنگ بوده و برگرفته از نمونه های اصلی آن است. حجم آن نیز برای چند روز استفاده، بسیار مناسب است. 

سمپل عطر

  1. سمپل عطر Santal Royal

برند گرلن، یکی از خوش بو ترین ها و بهترین انتخاب ها برای آقایان به شمار می رود. این سمپل عطر استثنایی، 1 میلی لیتر حجم دارد؛ رایحه شیرین آن بسیار مطبوع است؛ سردی روز های زمستانی را با آن می توانید، دلپذیر تر کنید. نت های آغازین آن دارای رایحه بهار نارنج و یاس است. این بوی مرکباتی و گل دار، در قسمت ابتدایی آن بسیار جذاب است. رز، دارچین و هلو نیز در قلب این رایحه به مشام می رسد. سپس در نهایت چوب صندل، چرم، مشک، کهربا و عود است که در نت های پایانی خودنمایی می کند. این سمپل ها در بسته بندی های استوانه ای شکل و سیاه رنگی ارائه می شوند. جالب است که طرح بسته بندی این تستر عطر، مشابه عطر اصلی است. 

سمپل عطر

  1. سمپل عطر آزارو Wanted

این سمپل عطر در حجم 1 میلی لیتری، ارائه می شود. این سمپل توسط خود برند ارائه می شود. بسته بندی آن طوسی است و نوشته ها و برند های آن را با رنگ طلایی بر آن درج کرده اند. نت ابتدایی آن عطر خوش لیمو ترش و زنجبیل می دهد. سپس رفته رفته عطر آن در نت های میانی آشکار می شود. نت میانی و قلبی آن شامل هل و دانه و سرو کوهی است. دانه تونکا و خس خس نیز در نت های پایانی آن خود را نمایان می سازد.

  1. سمپل عطر Eros Pour Femme

رایحه شیرین آن با طبع خنکی که دارد، در آمیخته است و وجاهتی خاص به این سمپل عطر اورجینال داده است. با استشمام آن می توانید، به رایحه خوش برند اصلی آن پی ببرید. بسته بندی آن طلایی رنگ است و در حجم یک میلی لیتری ارائه شده است. در فصل های گرم از این عطر و بوی خوش بیش تر لذت خواهید برد. برای بررسی نت های تشکیل دهنده این سمپل به موارد زیر توجه کنید: 

  1. نت های اولیه آن مرکباتی هستند و در آن ها نت انار، ترنج و لیمو خودنمایی می کنند. 
  2. سپس در نت های میانی، گل صد تومانی، یاسمن، شکوفه های لیمو احساس می شود. 
  3. در نت های پایانی، مشک، چوب و صندل است که استشمام می شود. این رایحه ها تا چند ساعت دوام خواهند داشت. 

سخن پایانی...

یافتن رایحه ای که بیش ترین سازگاری را با پوست و ذائقه شما داشته باشد، کار ساده ای نیست! در عطربان در رابطه با انتخاب بهترین عطر متناسب با ذائقه خود، اطلاعاتی یافتید. سمپل عطر، کمک شایانی به شما می کند تا عطر خود را با خیال آسوده تست کنید و در چند روز متوالی، آن را امتحان کنید. تا در انتخاب خود شکی نداشته باشید و هزینه خود را برای خرید عطر مناسبی پرداخت کنید. 

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید