انواع عطر زنانه توسط خانم ها در محل های مختلفی استفاده می شود. این عطر ها را در مجالس و میهمانی ها، به صورت روزانه در کوچه، خیابان و...، در محل کار و اداره ها به کار می برند. این عطر های زنانه، مدل ها و تنوعات گوناگونی دارند. از هر یک از این برند ها باید در محل های خاصی استفاده شود. یکی از مهم ترین موارد مصرف برای عطر زنانه، محل کار است. خانم ها در طول روز، ساعات طولانی را در محل کار خود می گذرانند. 

به همین سبب نیز انتخاب یک عطر زنانه برای محل کار به مسئله ای مهم تبدیل شده است. چون بانوان تمایل دارند،همیشه و در همه حال خوشبو باشند. اما عطری که برای این فضاهای خشک و رسمی به مصرف می رسد، باید ویژگی های خود را داشته باشد. عطر محل کار نباید خیلی جلب توجه کند، و یا رایحه ای غلیظ و مجلسی داشته باشد. در عطربان با ما همراه باشید، تا بهترین انواع عطر و ادکلن زنانه مخصوص محل کار را بهتر بشناسید.

الیه سعب لی پرفیوم

ادو پرفیوم الیه سعب لی

شرکت الی ساب، ارائه دهنده این عطر زنانه فوق العاده است. رایحه خوشبوی آن بسیار جذاب است، و به شما در محیط کار وجهه ای خاص می بخشد. بوی آن گل دار و شیرین است و رایحه های مطبوعی در هر سه نت اولیه، میانی و پایه دارا می باشد. بسته بندی این عطر نیز از قاعده ای موزون پیروی می کند، که بسیار جذاب و دلپذیر است. و باعث می شود که ویترین عطر و ادکلن های شما شیک تر شود. از زمانی که آن را بر بدن خود اسپری می کنید، طولی نمی کشد که رایحه نت اولیه آن که ناشی از شکوفه های پرتقال است، به مشام می رسد. 

لحظه به لحظه عطر و بوی رایحه شکوفه های پرتقال، کم رنگ می شود و جای خود را به عطر گل یاس می دهد. این رایحه در واقع در نت میانی با عطر شکوفه های پرتقال ترکیب می شود و بویی خاص از آن به مشام می رسد. سپس در نت پایانی، رایحه رز خود را نمایان می کند. در این رده بویایی، عطر سرد سدر، عطر گرم عسل و رایحه تند نعناع احساس می شود که عطر آن را در ذهن اطرافیان ماندگار می کند. 

این عطر برای استعمال در 4 فصل سال مناسب است. برای استفاده روزانه خانم ها نیز بسیار مفید می باشد. با ادو پرفیوم الیه سعب لی، تجربه یک عطر ماندگار را خواهید داشت. 

عطر ورساچه برایت کریستال

برند ورساچه که استارت فعالیت حرفه ای خود را در این عرصه، با مد و لباس آغاز کرده است، مدل های متعدد عطر و ادکلن را نیز روانه بازار نموده است. یکی از این عطر ها برایت کریستال است. عطر زنانه برای محل کار دقیقا باید با ویژگی های برایت کریستال تولید شود!

عطر ورساچه برایت کریستال رایحه ای خنک و ملایم و گل دار دارد و با استشمام آن از خود بی خود می شوید! طراحی بسته بندی آن نیز بسیار جلب توجه می کند. بر روی آن دربی با طرح الماس خودنمایی می کند که زیبایی منحصر به فردی به ظاهر این ادکلن داده است. 

در نت ابتدایی آن، بوی تازگی انار، یوزو و نت های آبی را استشمام می کنید. سپس با گذر زمان، نت های میانی آن شامل، گل ماگنولیا، گل های نیلوفر آبی و گل صد تومانی به مشام می رسد. رفته رفته بوی عنبر و مشک و ماهون نیز رایحه خود را آشکار می سازند.

ورساچه برایت کریستال

ادو پرفیوم جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ

اگر به دنبال یک عطر خنک و ملایم هستید که در محل کار نمایان گر قدرت شما باشد، رایحه عطر جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ را استفاده کنید. این عطر زنانه پر طرفدار روح آزادی طلب و قدرت زنان را بیش تر تقویت می کند. از آن برای قرار های مهم کاری خود استفاده کنید تا با صلابت تر جلوه کنید. رایحه آن گلی آبزی است. ابتدا عطر نعنا هندی و لیموترش است که از آن استشمام می شود. این رایحه ابتدایی جذابیت خاصی را در مواجهه با بوی این عطر برای افراد ایجاد می کند. 

در ادامه نت میانی عطر زنانه جورجیو، شامل گل صدتومانی و فلفل صورتی می شود، که رایحه ای لذت بخش به همراه خواهد داشت. سپس عطر و بوی قند و سدر آن آغاز می شود، که رایحه پایه این عطر است. البته این رایحه ماندگار خواهد بود. این عطر حس سرسبزی و طراوت را برای شما به همراه خواهد آورد که بسیار لذت بخش می باشد. 

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ ادو پرفیوم

عطر زنانه کلینیک هپی

عطر زنانه برای محل کار باید سنگین باشد، جسارت و شهامت زنانه را نمایان سازد و بتواند قدرت زنانه فرد را به مخاطب گوشزد کند. عطر هپی همه این انتظارات را برآورده می کند. رایحه آن انرژی فوق العاده ای برای شما به ارمغان می آورد. رایحه آن گل دار و میوه ای است و از استشمام آن آرامش بی نظیری در شما ایجاد می شود. 

عطر ابتدایی آن که با اسپری اولش بر روی پوست، خود را نمایان می سازد ناشی از رایحه پرتقال، آلو، گریپ فروت و ترنج است. سپس رایحه های نت میانی با این نت اولیه ترکیب می شوند و عطر ارکیده، رز و گل های برف نیز به این رایحه ها افزوده می شوند. 

ماندگاری هر عطری، به رایحه پایه یا سوم آن بستگی دارد. رایحه پایه، همان بویی است که تا انتهای ماندگاری عطر بر روی پوست باقی می ماند. حال اگر علاقه مند به رایحه گل سوسن، مشک و کهربا هستید، حتما عطر کلینیک هپی را امتحان کنید. 

عطر زنانه کلینیک هپی

آشنایی با عطر لایت بلور

برند دولچه گابانا عطر های متفاوتی ارائه کرده است. یکی از محصولات منحصر به فرد این برند، عطر زنانه لایت بلور است که مخصوص به محل های اداری و رسمی است. رایحه آن خنک، میوه ای و گل دار است. عطر ملایم آن مخصوص به محیط های رسمی است. با استشمام آن احساس شادی بسیاری خواهید کرد. در ابتدا رایحه ترش و میوه ای آن که ناشی از لیمو ترش و گل استکانی است، به مشام می رسد. سیب سرخ و خنکی سدر نیز در این نت اولیه به وضوح استشمام می شود.

همچنین بخوانید «رایحه های خاص برای افراد خاص»

در نت میانی آن گل رز و عطر یاس احساس می شود. در رایحه پایه آن هم عطر و بوی کهربا، مشک و ... است که استشمام آن بسیار لذت بخش خواهد بود. این عطر زنانه، آرامش بی بدیلی در افراد ایجاد می کند. یکی از دلایل آن به کار بردن عطر و بوی برنج خیزران در گروه بویایی این عطر است. 

عطر لایت بلور

برند گوچی و عطر فلورا

این عطر زنانه با رایحه ای خنک و تند ارائه می شود. به همین سبب نیز برای استفاده در فصل بهار و فصل های گرم سال بسیار توصیه می شود. این عطر بطری 75 میلی لیتری دارد و به این زودی ها تمام نمی شود و استفاده از آن به صرفه خواهد بود. بسته بندی آن بسیار خلاقانه شکل گرفته است و زیبایی خاصی به عطر فلورا گوچی بخشیده است. برخی از نت های بویایی این عطر به شرح زیر هستند:

  1. در نت ابتدایی آن، رایحه مرکبات، پرتقال، گل های صد تومانی به مشام می رسد. این عطر و بو کمی به ترشی می گراید. 
  2. سپس در قلب نت های این عطر، گل رز و بوی گیاه اسمانتوس خود را به رخ می کشد، که سبب جذاب تر شدن این عطر می گردند. 
  3. رایحه پایه آن نیز متشکل از عطر هایی شرقی همچون صندل، فلفل صورتی و گیاه پاتچولی هستند.

عطر لانویی ترزور از برند لانکوم

اگر به دنبال یک عطر شیک و خاص هستید، ترزور را امتحان کنید! این عطر زنانه جذاب به شکل یک الماس کبود دیزاین شده است که دور آن را با یک پارچه ساتن تزیین کرده اند. ترکیب بویایی آن، نشاطی عجیب در فضا ایجاد می کند که ناشی از به کار رفتن گروه بویایی میوه ای و مرکباتی در نت های آن است. در اولین اسپری از این عطر پر طرفدار، رایحه نارنگی و نارنج و گلابی استشمام می شود. سپس نت میانی آن شامل گل ارکیده، رز های سیاه، میوه ساعتی و توت فرنگی، خود را نشان می دهد. 

در رایحه پایانی آن هم رایحه هایی همچون سرخالو، قهوه، کارامل، وانیل و... به مشام می رسند. این رایحه ها پایداری عطر لانویی ترزور را بیش تر می کنند. این عطر، بویی شیرین و تند دارد و در بسته بندی های 100 میلی لیتری ارائه می شود. 

عطر زنانه استیل از برند جنیفر لوپز

این عطر را در سال 2003 روانه بازار های فروش کرده اند. بویی شیرین و گل دار دارد و استفاده از آن برای فصل های بهار و تابستان بسیار پیشنهاد می شود. طراح حرفه ای این عطر میشل ژیرارد است که با ظرافت هر چه تمام تری این عطر را طراحی کرده است. مایعی طلایی رنگ را در بطری خاص آن مشاهده می کنید. همچنین درب این بطری را به صورت کروی طراحی کرده اند که استایل آن را زیباتر و جذاب تر کرده است. 

در ابتدا کمی بوی فلفل و برنج و چای دارد و کم کم رایحه های نت میانی آن به مشام می رسند. این نت شامل رایحه هایی همچون یاسمن، زنبق و رز می باشند. این ترکیبات شیرینی، شادی و نشاط زندگی را برای شما دوچندان می کنند. سپس نت میانی آن با عطر عنبر، چوب، صندل، مشک و ... نمایان می شود که رایحه شرقی آن را بیش تر می کند. 

استیل از برند جنیفر لوپز

عطر زنانه گس از برندی آمریکایی

این ادوتویلت خوش عطر و بو طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. بطری آن 100 میلی لیتری است و تا مدت های طولانی قابل استفاده خواهد بود. عطر زنانه برای محل کار، باید در 4 فصل سال نیز قابل استفاده باشد. این ویژگی منحصر به فرد را عطر زنانه گس به مخاطبان خود ارائه می کند. این عطر زنانه بوی شیرینی دارد. شرکت آمریکایی ظاهری شیک و زیبا را برای این عطر طراحی کرده است. 

ترکیبات گرم و شیرین آن انرژی شما را برای کل روز در محل کارتان تامین می کند و احساس سر زندگی برای شما مهیا می سازد. مایع درون بطری آن طلایی رنگ است و بر روی بطری آن نیز نام برند تجاری را به وضوح مشاهده می کنید. رایحه های موجود در نت های این عطر:

  1. نت آغازین: هل و گریپ فروت
  2. نت میانی: گل یاس و گل های صدتومانی
  3. نت پایه: بوی چوب، وانیل و مشک

عطر زنانه هرمس یک انتخاب منحصر به فرد

این عطر زنانه رایحه ملایمی دارد. نوع رایحه آن از جنس طبیعت است. بوی آن کمی به تندی نیز می گراید. همچنین آن را در دسته عطر های گل دار نیز طبقه بندی می کنند. عطر هرمس بسته بندی 100 میلی لیتری دارد و استفاده از آن به دلیل حجم بالای آن بسیار باصرفه می باشد. رایحه های تشکیل دهنده نت های آن، میوه ها و ادویه جات هستند. هم چنین کشور سازنده عطر زنانه هرمس فرانسه است. 

نت آغازین آن متشکل از رایحه های لیمو و پرتقال است که عطری ترش و دلپذیر را در این نت ایجاد کرده اند. همچنین در نت میانی آن می توانید، ترکیب آن ها را با رایحه فلفل، کهربا و فلفل صورتی احساس کنید. سپس نت پایه آن کم کم عرض اندام می کنند. این نت شامل رایحه های گیاه وتیور، خزه و درخت بلوط می شوند که بویی جذاب برای این عطر ساخته اند. این عطر نیز به دلیل ساختار طبیعی که دارد، نشاط و انرژی وافری برای شما در محل کارتان خواهد داشت. 

سخن پایانی...

همان طور که می بینید، گستره انتخاب یک عطر زنانه برای محل کار بسیار فراوان است. به همین سبب قدرت خرید بالاتری خواهید داشت. و می توانید، از بین هزاران مدل یک عطر را منطبق با شخصیت و سلیقه خود برگزینید. انتخاب عطری که هم مناسب برای محل کار باشد، و هم بتواند سر زندگی و شادابی را در طول روز به شما القا کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 شما زمانی طولانی در این محیط ها خواهید گذراند و باید در آن احساس شادابی کنید. در این صورت است که از شغل خود رضایت خواهید داشت. برای از بین بردن حالات کسل کننده در محل کارتان، راه حل های متعددی وجود دارد. یکی از آن ها استفاده از یک عطر زنانه مخصوص و پر انرژی است!

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید