عطرها معمولاً نشان دهنده شخصیت هر فردی هستند و چون هر ماه نشان دهنده شخصیت افراد مختلف است، بنابراین می توان شخصیت افراد را در عطر ماه تولد شان بازگو کرد. زمانی که می خواهید هدیه ای برای دوستان و یا نزدیکان خود تهیه کنید، بهترین گزینه عطر ماه تولد است که هدیه بسیار مناسبی می باشد. و گیرنده هدیه را بسیار شگفت زده و سورپرایز خواهد کرد. انتخاب عطر باید باحوصله و دقت صورت گیرد. زیرا باعث ثبت خاطرات در ذهن می شوند.

عطر ماه تولد فروردین

هر یک از ماه‌ های سال با یک عنصر از طبیعت در ارتباط می باشند. در طبیعت چهار عنصر وجود دارد که در ماه های تولد هر شخص یکی از این عناصر دخیل است. عناصر چهار گانه عبارتند از: زمین، هوا، آب و آتش. متولدین ماه فروردین معمولاً بسیار بخشنده و جذاب می باشند. عنصر مربوط به این ماه آتش است. بنابراین متولدین فروردین ماه به عطرهایی علاقمند هستند که بوی تند، قوی و شاد داشته باشد. اما چون از متولدین فصل بهار هستند، بنابراین به عطرهایی که با رایحه گل باشند نیز، علاقمند هستند.

عطرهای مختلفی برای این ماه وجود دارد که هم با ورژن زنانه و هم با ورژن مردانه تولید می شوند. عطر بولگاری زنانه یکی از انواع عطر ماه تولد فروردین است. یک عطر شیک که دارای رایحه ملایم و شیرین است و گروه بویایی آن، چوبی مشک گلی است. نت اولیه آن گریپ فروت و ترکیبات سبز و نت میانی آن رز و زنبق و در پایان رایحه گل های خوش عطر به استشمام می رسد. عطر بولگاری مردانه نیز برای مردان متولد فروردین پر انرژی می باشد. این عطر ماه تولد فروردین، خوشبو و دارای رایحه گریپ‌ فروت، آلوسیاه، سیب و فلفل است. همچنین نت پایانی آن رایحه چوب صندل و وانیل دارد.

عطر ماه تولد

عطر اردیبهشت ماهی ها

متولدین این ماه صبور مهربان و قابل اعتماد هستند و دوست دارند که عاشقانه زندگی کنند. عنصر طبیعت آنها خاک است. رایحه های پیشنهادی عطر برای متولدین این ماه، ملایم بوده و از گل یاسمن، رز و چوب صندل است. یکی از عطرهای این ماه میراکل پلاسم است که یک عطر با ورژن زنانه است. این عطر از عطرهای گلدار می باشد و نشانه عشق و علاقه به اطرافیان است. 

عطر میراکل پلاسم دارای رایحه‌ ای شیرین از گل های خوشبو و دلنشین است. هر شخصی را، به راحتی مجذوب می کند. عطر مردانه امواج فیگمنت یک نوع عطر اردیبهشتی است که رایحه تشکیل دهنده آن شامل: خاک، لیمو و فلفل به همراه شمعدانی و چوب صندل است.

عطر ماه تولد خرداد ماه

خرداد ماه، افرادی سرشار از فکر ها و ایده های خلاقانه دارد. عطرهای این ماه مانند ترکیب چوب صندل به صورت رایحه های ترکیبی است. عطرهای مناسب متولدین خرداد ماه از رایحه هایی پر انرژی برخوردار هستند. یکی از عطرهای پرطرفدار و محبوب خانم های این ماه، عطر ورساچه است که دارای رایحه میوه، شکوفه‌ ها و انار به همراه نیلوفر آبی و مشک می باشد. عطر مردانه این ماه نیز ورساچه اروس است که برگرفته از عشق و علاقه و نشان از خوش ذوقی مردان این ماه می باشد. شیشه عطر ورساچه به رنگ فیروزه‌ ای است که بیانگر دریای مدیترانه می باشد و از رایحه های سیب، لیمو، نعنا، شمعدانی و وانیل تهیه می شود.

عطر های مخصوص تیر

تیر ماه اولین ماه فصل تابستان است. عنصر وجودی متولدین این ماه آب است که افرادی حساس و زودرنج دارد. این افراد دارای طبیعت احساساتی هستند. انواع عطر تیر ماه مناسب این افراد با رایحه‌ گل می باشد. عطر زنانه تیر ماه گوچی گیلتی است. دارای رایحه ‌ای شیرین و با بوی فلفل، پرتقال، گل یاس، انگور، هلو و شمعدانی همراه است. عطر مردانه تیر ماه آلفرد دانهیل می باشد که یک عطر شرقی و شیرین است و در روزهای بهاری نیز از این عطر بسیار استفاده می گردد. این عطر مورد سلیقه تمامی آقایان متولد تیر ماه می باشد.

گوچی گیلتی, عطر زنانه تیر ماه گوچی گیلتی

عطر متولدین مرداد ماه

شخصیت مرداد ماهی ها پر از شور و هیجان است. بهتر است، متولدین این ماه از عطری که مانند خودشان در یاد ها ماندگار می ماند، استفاده کنند. عطر ونزیا ورژن زنانه برای این ماه است که رایحه گرم و شیرین دارد. استشمام این عطر باعث شادابی در فرد خواهد شد. رایحه‌های نت های این عطر انگور، آلو، یاس، چوب صندل و وانیل است که بسیار مناسب برای طول شبانه روز می باشد. عطر مردانه دیزل مدل آنلی هم متناسب با شخصیت آقایان متولدین مرداد ماه است، که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

همچنین بخوانید «برند های برتر عطر و ادکلن در جهان»

عطر ماه تولد شهریور ماه

آرامش شهریور ماهی ها وصف ناپذیر است. عنصر آنها خاک است. عطر زنانه دلیشز یکی از عطر های متولدین شهریور ماه است که دارای رایحه ‌ای خنک و شیرین بوده و رایحه های تشکیل دهنده آن سیب، سبز، خیار و گریپ فروت می باشد. عطر ‌مردانه مون بلان از مشهور ترین عطر های شهریور ماهی ها است که استشمام آن باعث حس سرزندگی و شادابی می شود.

عطر های مخصوص مهر ماه

 مهر ماهی ها دارای شخصیت آرام و ساده هستند. عنصر وجودی آنان هوا است. یکی از عطرهای ورژن زنانه، عطر الیزابت آردن است که رایحه های تشکیل دهنده آن: سوسن، یاس، بنفشه و شکوفه های لیمو است. عطر مردانه لالیک یک عطر ایده آل برای آقایان مهر ماهی می ‌باشد و نمادی از عشق و صفا است و ماندگاری بالایی دارد. 

الیزابت آردن, عطر زنانه متولدین مهر ماه

عطرهای آبان ماه

متولدین این ماه شخصیت ‌های مستقل دارند. عطرهای پیشنهادی ورژن زنانه آنان که بسیار متناسب با شخصیت آبان ماهی ها است، عطر بولگاری می باشد. رایحه های این عطر یاسمن سبز، بادام و یاس است و عطر ماه تولد آبان ماه برای آقایان متولد این ماه، لالیک انکر نویر است که طرفداران بی شماری دارد. رایحه های تشکیل دهنده آن: ترنج، جوز، سرو، چوب کشمیر، مشک و گریپ ‌فروت است.

عطر مخصوص آذر ماهی ها

از ویژگی‌ های آشکار افراد این ماه می‌ توان به شوخ طبعی آنان اشاره نمود. عنصر وجودی آذری ‌ماهی ها آتش است و نشان ‌دهنده یک شخصیت ماجراجو می باشد. یکی از عطر های زنانه متولدین آذر ماه دیور جادور است. رایحه ‌های دیور جادور زنانه جوز هندی، آلو، بهار نارنج، ترنج و غیره می باشد. عطر مردانه متولدین آذر ماه پورش دیزاین است که دارای رایحه چوب، سرو کوهی و زغال اخته است که کمی شیرین می باشد.

عطر متولدین دی ماه

دی ماهی ها افرادی بی ریا و شفاف هستند. عنصر آنها خاک است. عطر زنانه متولدین دی ماه پویزن است که دارای رایحه شیرین و گرم است. این عطر شامل رایحه های زردآلو، آلوی سیاه، نارگیل، گل مریم، چوب صندل، وانیل و بادام است. یکی از عطر های مردانه متولدین دی ماه به نام بربری مدل لندن است که دارای بوی تند برگ ها و مرکبات است و از گل ها و گیاهان دارای رایحه های گرم مانند تنباکو و چوب درخت ساخته شده است.

بربری مدل لندن, عطر مردانه متولدین دی ماه, عطر مردانه دی ماه

عطر ماه تولد بهمن

بهمنی ها افراد کنجکاو و صادقی هستند. عنصر آنها آب است. از عطرهای زنانه می توان به عطر باربری اشاره نمود که دارای رایحه ‌ای گرم و شیرین است و از ترکیبات آن می توان به فلفل صورتی، بهارنارنج و زنبق اشاره نمود. یکی از بهترین عطر های مردانه متولدین بهمن ماه عطر آمواژ است که دارای بوی تند فلفل و نارنج می باشد و دارای رایحه چوب درخت توت و تنباکو است.

عطر اسفند ماه

متولدین اسفند ماه افراد گرم و مهربان و دارای قلبی پاک هستند. عطر زنانه متولدین اسفند ماه، شانل کوکو است که یکی از بهترین عطر های این ماه می باشد. رایحه های تشکیل دهنده نت های این عطر ترنج در نت اولیه، رایحه میانی یاسمن و شمعدانی و رایحه پایانی کندر، نعنا هندی و چوب صندل می ‌باشد. عطر مردانه متولدین اسفند ماه گوچی مردانه است که بوی خوش ترنج در رایحه اول آن به مشام می‌ رسد. نت دوم فلفل قرمز، دارچین، چای و نت آخر درخت زیتون، تنباکو، مشک، صمغ درختچه مر است. 

سخن پایانی...

عطر ها باید بر اساس نکات ظریفی انتخاب و برگزیده شوند؛ هر عطر برای افراد مختلف، رایحه های گوناگونی به همراه خواهد داشت. عطر و بوی آن ها برای هر فرد با پوستی خشک، چرب و معتدل متفاوت خواهد بود. عطر ماه تولد هر فرد نیز با دیگری تفاوت خواهد داشت. در حین خرید و انتخاب عطر و ادکلن ها به مطالب عطربان توجه کنید که هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم پول خود را برای عطری متناسب خرج نمایید.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید