یک دانشمند بزرگ به نام دکتر آلن هیرش، از یک موسسه درمانی می گوید: بوی عطر غذا ها بیش ترین عامل تحریک میل جنسی آقایان و خانم ها است و سبب می شود که این احساسات بیش تر تحریک شوند. پس عطر های گران قیمت خود را دور بریزید و جای آن کمی شکلات و آبنبات را جایگزین کنید! تعداد زیادی از عطر زنانه طبیعی و ارزان در سر تا سر جهان وجود دارند که تاثیر گذاری بالایی بر جذابیت جنسی شما دارد. 

عطر و بوهای تاثیر گذار در افزایش میل جنسی

در ادامه به معرفی برخی از عطر و بوهایی که سبب افزایش میل جنسی می شوند، می پردازیم.

  1. عطر وانیل؛ وانیل یک معجزه در زمینه افزایش میل جنسی است که هم سبب تحریک آقایان می شود و هم احساس خوشی، لذت و آرامش را در افراد تداعی می کند. عطر و طعم وانیل احساس خوشبختی را در سر تا سر دنیا یادآوری می کند. این رایحه از سوی پزشکان یک اکسیر طبیعی و معجزه آسا معرفی شده است. 
  2. بوی دارچین؛ دارچین نیز در افزایش و تحریک آقایان تاثیر گذار بوده و یک عطر جذب کننده آقایان، محسوب می شود. دارچین و گلوله های آن، سبب می شود که جریان خون افزایش یابد. متخصصان تولید عطر، دارچین را خوشایند ترین رایحه بر روی زمین می دانند. 
  3. رایحه شیرین بیان؛ شیرین بیان سیاه هم در بین این مواد قرار دارد، که در پیش برد رابطه جنسی بر فرد مونث تاثیر می گذارد. 
  4. کدو تنبل؛ کدو تنبل را هم گاها به صورت کیک آماده می سازند. در ترکیبات این کیک، وانیل و دارچین وجود دارد که هم آن ها خاصیت محرک دارند و هم خود کدو تنبل جریان خود در آلت مردانه را تا 40 درصد افزایش می دهد. 

عطر و بوهای تاثیر گذار در افزایش میل جنسی

گودگرل ولوت فتال، از قلب آمریکا

لوئیس ترنر در سال 2018 به ساخت و تولید یک عطر زنانه با رایحه ای پیچیده و خاص پرداخت. این عطر، رایحه ای ماندگار و شیرین دارد. بسته بندی آن نیز بسیار شکیل بوده و چشم هر بانویی را به خود جلب می کند. یک کفش پاشنه بلند که رویه آن قرمز مخملی است و پاشنه ای طلایی دارد، برای بسته بندی آن در نظر گرفته شده است. این عطر با رایحه شرقی که عطری خوشایند از گل ها دارد، از برند کارولینا هررا، نماد قدرت زنان است. زنان با این عطر زنانه قدرت و جذابیت خود را به منسه ظهور می گذارند. عطر زنانه گود گرل، رایحه معتدل و ماندگار دارد و آقایان را به سمت شما جذب می کند. 

عطر گودگرل برای زنان مدرن، شیک پوش و به روز ساخته شده است. با اسپری کردن آن بر روی نبض خود، عطر دل انگیز ترش و شیرین آن در فضا می پراکند. رایحه ای از لیمو ترش زرد، بادام، وانیل، قهوه و ترنج در نت های آن وجود دارد. نت اولیه آن شور و نشاط فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت. در نت های میانی آن نیز این رایحه ترش و شیرین وجود دارد. این رایحه میانی متشکل از رایحه گل ها و شیرینی گل مریم، عطر دل انگیز شکوفه های پرتقال، گل های یاسمن سفید، ریشه گل های زنبق، که روحیه ای امیدوار کننده در افراد ایجاد می کند، می باشد. رایحه این عطر زنانه آرامشی پایدار و همیشگی در شما ایجاد می کند. 

نقش گروه های شخصیتی در انتخاب عطر زنانه

عطر ها مستقیما با روحیات و شخصیت ما در ارتباط هستند. هر فردی با نوع به خصوصی از رایحه ها احساس آرامش خواهد کرد. برای انتخاب یک عطر خوب، حتی باید نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید. به طور کلی 6 گروه عطر در جهان وجود دارد. عطر های گل دار، عطر هایی با رایحه شیرین، عطر های شیرین و شرقی، عطر های چوبی، عطر چایپر و عطر های فوژه که هر یک را برای یک گروه خاص شخصیتی به کار برده و به مصرف می رسانند. برای این که عطر شما بیش تر در فضا ساطع شود، آن را بر بخش هایی از بدن که نبض دارند، اسپری کنید. قسمت هایی همچون مچ دست، داخل آرنج، اطراف گردن و پشت زانو بهترین قسمت برای استفاده از عطر هستند. 

همچنین بخوانید «معرفی بهترین عطر های سال برای نوجوانان»

همچنین می توانید، این عطر ها را بر موی خود نیز اسپری کنید و در کل روز از رایحه بی نظیر آن بهره مند شوید. نقش گروه های شخصیتی بر عطر و بوی منتخب شما انکار ناپذیر است. به همین سبب در ادامه این متن، به شرح این موارد می پردازیم.

عطر زنانه

روحیه هایی لطیف و احساساتی

افرادی که روحیات آن ها لطیف و احساساتی است، عطر هایی با رایحه گل را می پسندند. برای این افراد هیچ چیز لذت بخش تر از رایحه گل هایی همچون بنفشه و گل رز و زنبق، که مخصوص آقایان هستند، نمی باشد. همچنین همه رایحه های گل دار، برای خانم ها نیز مناسب بوده و هزاران عطر و بو را با آن ها تولید می کنند. خانم ها بیش تر از همه از این رایحه ها استقبال می کنند. این عطر ها حالتی آرام و اسرار آمیز را ایجاد می کنند. افرادی که این عطر ها را پسند می کنند، قلب بزرگی دارند و در بین دوستان و خانواده بسیار محبوب هستند! 

این گروه های شخصیتی اعتماد افراد را نیز به سادگی به دست می آورند. به همین سبب مصرف عطر های ملایم در این راستا بیش تر آن ها را یاری می دهد. با استفاده از عطر زنانه به سادگی، روحیه لطیف و زنانه خود را به منسه ظهور خواهید گذاشت. 

روحیات اکتیو و پرانرژی در انتخاب یک عطر زنانه

عطر زنانه می تواند، متشکل از عطر مرکبات نیز باشد. نت های بویایی لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت و نارنگی و... مخصوص گروه های شخصیتی سرزنده و پر انرژی و اکتیو است. این عطر ها برای فصل های گرم و تابستانی بسیار مناسب است. این عطر ها رایحه ای خنک دارند و به دلیل همین خنکی نیز در روز های گرم سال مصرف بیش تری دارند و لذت وافری در افراد ایجاد می کنند. اگر دوستی دارید که روحیه ای سرزنده دارد، برای او عطری با رایحه انگور سیاه و رز را انتخاب کنید! 

عطر های مرکبات شامل رایحه های ترش و شیرینی هستند، که هر سلیقه ای آن ها را می پسندد. آقایان بسیار مجذوب این عطر زنانه میوه ای می شوند. مرکبات یکی از مهم ترین گروه های عطر و ادکلن های موجود در جهان را تشکیل می دهند. برند های مطرح جهانی این نوع عطر های زنانه را در بر می گیرند.

انتخاب عطر ها بر مبنای نوع پوست

هر عطری بر پوست های مختلف، رایحه ویژه ای را ساطع می کند. همیشه در حین خرید عطر، باید آن ها را بر روی پوست خود اسپری کنید. در حین خرید عطر را بر لباس های خود نزنید! مستقیما روی پوست خود آن را آزمایش کنید. در زیر به نوع پوست های مختلف و تاثیر گذاری عطر ها بر روی آن ها می پردازیم:

  1. پوست های خشک: پوست های خشک نمی توانند، عطر ها را به مدت زیادی نگه دارند؛ تاثیر عطر بر روی این پوست ها بسیار کم است. نباید برای تاثیر گذاری بیش تر، عطر بیش تری به پوست خود بزنید، در این صورت خشکی پوست شما بیش تر می شود. برای ماندگاری بیشتر اثر عطر بر روی پوست، باید زیر آن را با چرب کننده هایی همچون وازلین کمی مرطوب کنید. 
  2. پوست های حساس: افرادی که چنین پوستی دارند، باید از عطر زنانه ای استفاده کنند، که ترکیباتی طبیعی داشته باشند. چنین ترکیباتی ایجاد آلرژی و حساسیت در پوست نمی کنند و پوست را تخریب نمی سازند. 
  3. پوست های چرب و مرطوب: این دسته افراد سوخت و ساز بدنشان بالاتر است و فعالیت شیمیایی در بدن آن ها بسیار است؛ برای این که عطر زنانه ماندگاری بالاتری در بدن آن ها داشته باشد، نیاز است که از رایحه گل ها بیش تر استفاده کنند؛ برای چنین گروه های پوستی رایحه میوه ها و مشک پیشنهاد نمی شود. 

عطر زنانه

سخن پایانی...

هیپوتالاموس در مغز ما که کنترل کننده هورمون های بدن است، با رایحه های مختلف می تواند تحریک شود. در هند، استفاده از رایحه درمانی برای تنظیم هیپوتالاموس و هورمون های آن به کار برده می شود و سبب بهبود عملکرد آن شده که نتیجه آن بهبود روابط زناشویی می باشد. استفاده از عطر زنانه تحریک پذیر باعث می شود که روابط شما برای همیشه گرم و صمیمی باقی بماند. اگر می خواهید همسرتان شیفته شما شود و رابطه ای عاشقانه بین شما ایجاد شود، عطر های گرم و جذاب را امتحان کنید. استفاده از عطر برای چنین مصارفی قدمتی تاریخی دارد!

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید