عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

برای این که بتوانید، یک عطر اصل را از یک عطر و ادکلن فیک تشخیص دهید، روش های بسیاری وجود دارد. این روز ها قیمت عطر ها به قدری بالا رفته که در صورتی که نتوانید عطر و ادکلن فیک و اصل را از هم تشخیص دهید، گرفتار سودجویان و متقلبان می شوید. در این نوشتار، عطربان مطالب مفیدی را برای شما ارائه می کند که به واسطه آن در حین خرید، دیگر دچار سردرگمی نمی شوید و گول فروشندگان سودجو را نخواهید خورد. 

در گذشته گمان می کردند که نحوه تشخیص یک عطر و ادکلن استوک تنها در مدت زمان ماندگاری آن است. یعنی اگر ماندگاری عطری بالا باشد، می توان نتیجه گرفت که عطر اصل است! نه، قاعدتا این راه حل مناسبی نیست؛ تولید کنندگان عطر و ادکلن استوک، به قدری باهوش شده اند که روش های جدیدی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند و عطر هایشان را با ماندگاری بالا طراحی می کنند. به همین دلیل دیگر از این روش های ساده نمی توان به تشخیص عطر های اصل و اورجینال پرداخت. 

با استفاده از یک برند اصلی عطر و ادکلن، احساس خوشایندی از رایحه دلپذیر آن خواهید داشت و جذابیت استایل شما حفظ می شود. 

ادکلن فیک و تقلبی

نکاتی درباره عطر و ادکلن فیک و تقلبی

در واقع یکی از مهم ترین مواردی که منجر به خرید عطر و ادکلن فیک می شود، مراجعه به یک فروشگاه نامعتبر می باشد. این که شما به یک مرکز خرید که هیچ نام و نشان و جواز کسبی ندارد، بروید و به خاطر قیمت پایین عرضه به انتخاب آن ها بپردازید، می تواند، بزرگ ترین اشتباه در زمینه انتخاب عطر باشد! این تصور غلط سبب خرید یک عطر و ادکلن فیک می شود. برخی نکات که در عطر های فیک مشاهده می شود، به شرح زیر هستند:

  1. گاهی برخی عطر های نامرغوب دو رنگ می شوند و یا روغنی بر روی آن ها تشکیل می شود که نشان دهنده فساد در آن عطر است. 
  2. آشکارترین نشانه عطر و ادکلن فیک، بوی الکل در آن است؛ شنیدن چنین بویی قطعا نشانه عطری نامرغوب خواهد بود. بدین طریق می توانید آن ها را شناسایی کنید. 
  3. گاها برخی عطر و ادکلن بدون جعبه را نیز در بازار دیده اید. این عطر ها هیچ اعتباری ندارند. نمی شود به آن ها اطمینان کرد. حتی اگر چنین عطر هایی را در مغازه های پر مشتری مشاهده کردید و با بهانه هایی از جانب فروشندگان برای بدون بسته بودن آن مواجه شدید، هرگز تن به خرید آن عطر ندهید. عطر و ادکلن بدون جعبه، هیچ ارزشی ندارد و نمی توان با هیچ روشی به اصل بودن آن پی برد. 
  4. بر روی عطر ها، گاها کد هایی را درج می کنند؛ این کد ها نشان دهنده اصلیت عطر و ادکلن هستند. می توانید، آن ها را در گوگل سرچ کنید و اعتبار آن ها را بسنجید. 

 ادکلن فیک و تقلبی

روش تشخیص عطر اصل از فیک

در وهله اول به بسته بندی و مشخصات آن در هر عطر، توجه داشته باشید. بسته بندی آن باید سلفون پیچ شده باشد؛ به شیشه و درب شیشه آن نیز دقت لازم را داشته باشید. می توانید برای این امر، به وب سایت های مربوطه مراجعه کنید؛ در این وب سایت ها می توانید، نمونه های اصل هر برند را مشاهده کنید؛ عطر و ادکلن فیک، قطعا در یک نظر تفاوتی با نمونه های اصل دارد. اگر نمونه های اصل آن را یک بار در دسترس داشته باشید، می توانید آن را در مقابل نور بگیرید و به آن نگاه کنید، به وضوح تفاوت آن با نمونه های اصلی را مشاهده خواهید کرد. 

دقت بر روی بسته بندی و فونت هایی که با آن برند های تجاری عطر را مشخص کرده اند، نیز می تواند چاره ساز باشد. عطر و ادکلن فیک، فونت های متفاوتی با نمونه های اصل آن دارد. حتی گاها دیده شده است که در حروف انگلیسی بسته بندی عطر های فیک، اشتباهاتی شده است و یا برخی حروف نام عطر را اشتباهی درج کرده اند. به قیمت های پایین عطر و ادکلن ها، حال به هر بهانه ای که باشد، اعتماد نکنید! در پس این تخفیفات و جشنواره ها و آفر ها، عطر هایی تقلبی نیز وجود دارند که برای خالی کردن جیب شما نقشه کشیده اند! این که عطر اصل خریداری کنید، مهم تر از تهیه عطر با قیمت پایین است. 

روش تشخیص عطر اصل از فیک

الزام توجه به فروشگاه عطر و ادکلن

عطر و ادکلن فیک، این روز ها بیش تر توسط فروشندگان دوره گرد و دست فروش به مردم ارائه می شود. اگر برای خرید خود یک مرکز معتبر را انتخاب کنید، خریدتان موفق تر خواهد بود. در این زمینه اشاره می کنیم به روش های خرید اینترنتی و غیر حضوری و یا روش های خرید حضوری؛ استفاده از روش های حضوری و فیزیکی، همیشه بیش تر جواب می دهد! چون در این روش ها شما می توانید، به راحتی عطر را لمس کنید و مشخصات ظاهری آن را به دقت بسنجید. 

همچنین بخوانید «ادکلن اورجینال را چگونه تشخیص دهیم؟»

اما اگر از روش غیر حضوری و اینترنتی نیز استفاده می کنید، لااقل از یک فرشنده معتبر اینترنتی خرید خود را انجام دهید. فروشگاه های اینترنتی را برای خرید انتخاب کنید که ستاره دار باشند. بر روی عطر های اصل، علائم استاندارد و سلامت از وزارت غذا و دارو درج می شود. بر روی عطر های اصل، علائم و کد های زرد رنگی را درج می کنند. عطر هایی که وارداتی هستند، کد هایی که امکان ردیابی و رهگیری را برای شما مقدور می سازند، بر خود دارند. این نشانه ها می توانند، اصلیت آن را نمایش دهند. در حین مشاهده عطر و ادکلن های فیک، بر روی بسته بندی و شیشه آن ناخن بکشید! بر روی بسته آن خط می افتد و حتی ممکن است، رنگ آن بریزد. حتی اندازه مایع موجود در بسته بندی آن هم مهم است؛ شیشه عطر باید کاملا پر شده باشد. حال در عطربان ارائه یکی از عطر های درجه یک جهانی که نمونه ای از عطر های وارداتی به ایران هستند، می پردازیم. 

روش تشخیص عطر اصل از فیک

معرفی برند عطر شنل

یکی از عطر های وارداتی که با خیال راحت می توانید، به خرید آن بپردازید، برند شنل است؛ نکته قابل توجهی که در رابطه با این برند می توان گفت این است که بدون وجود علائم وزارت غذا و دارو ارائه می شوند. اما این عطر ها صد در صد اصل هستند. چون با هواپیما جا به جا می شوند، فاقد این برند ها هستند. عطر شنل در سال 1910 توسط فردی ملقب به کوکو طراحی شد. برخی از مهم ترین نمونه ها و مدل های این برند شامل موارد زیر هستند: 

  1. کوکو مادمازل، یکی از بهترین های شنل است. این عطر گل دار است و رایحه های آن در نت های سه گانه آن بسیار دلپذیر هستند. وانیل و تونکا و خس خس موجود در نت های آن، استایلی خاصی برای شما پدید می آورد. 
  2. چنل چنس نیز از مشهور ترین ها در دنیای عطر های شنل است. رایحه مرکباتی آن بدون شک، برای شما هم شگفت آور خواهد بود. در نت های آن، رایحه ای که بیش تر به مشام می رسد، عطر به و گریپ فروت است. 
  3. یک رایحه خوشبوی شنل، کوکو شنل است؛ رایحه گرم و ماندگار آن، این عطر را برای استفاده در میهمانی ها و مجالس رسمی، مناسب گردانیده است. بوی تونکا و چوب صندل، رایحه نابی را در آن ایجاد کرده است. 
  4. کوکو نویر شنل هم یک شنل پر طرفدار است؛ این عطر پخش بوی بالایی دارد. تلخی داستان آن، در کنار رایحه های رز و پاتچولی، ترکیبی بی بدیل را ایجاد کرده است. 

 عطر تقلبی

مضرات استفاده از عطر تقلبی!

در صورتی که از عطر و ادکلن فیک استفاده کنید، اختلالاتی در پوست شما پدید می آید. عطر و ادکلن های فیک پوست و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهند. در صورتی که آن ها را بر پوست خود اسپری کنید، به دلیل مواد نامرغوب موجود در مایع آن، پوست شما دچار گزگز، سوزش، قرمزی و تورم می شود. به خصوص اگر حساسیت یا آلرژی داشته باشید، روغن های ترکیبی نامرغوب موجود در این عطر ها، می توانند به شدت سلامت شما را به خطر اندازنند. 

اگر دچار حساسیت در چشم های خود باشید، چشم های شما قرمز می شود و یا زیر چشم هایتان چروک می شوند. به همین دلیل همیشه پزشکان خطر تهدید این عطر ها را یاد آور می شوند. برای این که سلامت خود را بیش تر حفظ کنید، حتما از عطر های استاندارد خریداری کنید. افزون بر این، به دلیل عدم پایایی و ماندگاری عطر های تقلبی و فیک، مجبور هستید که مرتبا آن را به بدن اسپری کنید تا بوی آن نرود، به همین دلیل عوارض آن ها بیش تر گریبان گیرتان می شود. 

سخن پایانی...

همه می دانند که هر چیزی اصیل آن مناسب تر است؛ عطر و ادکلن های اورجینال شخصیت شما را موجه تر می سازند و با آن ها در جمع ها خواهید درخشید. عطر و ادکلن اصل به شما در جمع ها پرستیژ و اعتماد به نفسی خاص می دهد.

عطربان شما را در انتخاب و خرید عطر و ادکلن اصل با ارائه کارت گارانتی اصالت کالا همراهی می کند.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینس تاگرام و تلگرام با ما همراه باشید