مواد خوشبو کننده از قدیم الایام با زندگی ما ایرانیان پیوند خورده است. و بدون وجود انواع عطر و ادکلن ها، زندگی ما کسل کننده خواهد شد. عطر لوکس جهانی، در مدل ها و رایحه های مختلفی وجود دارد. شعار ما در عطربان استفاده از عطر های اصل و اورجینال است. برای نیل به این هدف هم باید بتوانید، عطر اصل و برند را از نمونه های فیک آن تشخیص دهید و هم با رایحه عطر های مطرح جهانی آشنا باشید. در این مقاله به شرح چندی از بهترین عطر های جهانی که در بازار های اخیر، فروش بسیار بالایی داشته اند، می پردازیم. 

عطر های گرانبها را از رایحه های طبیعی تولید می کنند. اسانس ها و روغن های فرار موجود در هر یک درصد بالایی را تشکیل می دهند. این عطر ها در دسته پرفیوم ها و یا ادو پرفیوم ها جای می گیرند. شما شایسته بهترین ها هستید. با ما همراه باشید تا ویترین عطر و ادکلن های خود را تکمیل کنید و بتوانید با رایحه هر عطر، ویژگی های ظاهری، شخصیت شناسی عطر ها، بسته بندی ها و.... بیش تر آشنا شوید. 

عطر dior

عطر لوکس تیری موگلر الین زنانه THIERRY MUGLER ALIEN EDP

این عطر لوکس و لاکچری در دسته بهترین عطر های جهانی قرار می گیرند. بسته بندی آن ها 90 میلی لیتری است. اگر می خواهید برای یک بانوی شیک پوش، عطری لوکس تهیه کنید، تیری موگلر از مدل الین را انتخاب کنید! بسته بندی آن بنفش و طلایی است و آن را برای هدیه دادن مناسب تر کرده است. این عطر درجه یک، از لحاظ میزان غلظت و اسانس ها و روغن های موجود در آن، در دسته ادو پرفیوم ها جای می گیرد، که بیش ترین ماندگاری ها را در بین عطر و ادکلن ها دارا است. 

این عطر تولید سال 2005 است. طراحان برجسته ای در ساخت و عطاری آن دخیل بوده اند؛ از جمله آن ها می توان به لارن برایر و دومینیک روپیون اشاره کرد. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد که استفاده از آن را برای فصل های سرد سال مناسب کرده است. با استشمام آن در فصول سرد، گرمای دلپذیری را احساس خواهید کرد. عطر و رایحه آن گل دار است. با استشمام رایحه گل دار این عطر لوکس احساس آرامشی عجیب تمام وجود شما را در بر می گیرد. 

الین توانست، پس از ورود انجل به بازار های عطر و ادکلن، بار دیگر شهرت این برند جهانی را حفظ کند. عطر های موگلر بسیار شیک و جذاب هستند. رایحه آن ها ماندگاری بالا و خط بوی قوی نیز دارد. اگر می خواهید، بدانید که یک عطر چه رایحه ای دارد، به نت های تشکیل دهنده آن ها دقت داشته باشید:

  1. نت های اولیه: گل های یاس
  2. نت میانی: چوبی
  3. نت پایانی: کهربا

تیری موگلر الین زنانه

آشنایی با عطر سی کی بیوتی( کلیوین کلین بیوتی)

عطر بیوتی در سال 2010 در ماه اکتبر روانه بازار های فروش شد. طراحی حرفه ای آن توسط سوفی لابی انجام شده است. رایحه معتدلی که این عطر لوکس دارد، آن را مناسب برای کلیه فصل های سال کرده است. برخی عطر ها مناسب فصول گرم و دماهای بالا هستند. برخی دیگر را تنها در آب و هوا های سرد زمستانی و پاییزی استفاده می کنند. اما با استفاده از عطر های گرانبهای کلیون کلین بیوتی، قادر هستید که یک عطر را برای همه فصل های سال داشته باشید. 

همچنین بخوانید «نحوه تشخیص بهترین عطر فصل»

هارمونی عجیب و جذاب بسته بندی و شیشه عطر نیز مورد توجه بسیاری بوده است. مایع شفاف طلایی رنگ آن در یک بطری دایره ای با دربی فلزی که به صورت افقی بر شیشه آن واقع شده است، ظاهری شیک به آن داده است. این عطر لوکس، بوی گل دار دارد. بانوان از عطر و بوی دلپذیر آن همیشه غرق لذت می شوند. در ابتدای بوی آن، رایحه گل های یاسمن را احساس می کنید. کمی که این رایحه کم رنگ می شود، عطر سدر آغاز می شود و در نت پایانی آن به مشام می رسد. رایحه های آن در هر سه نت بسیار ملایم و دلپذیر هستند. استفاده از این محصول بیش تر برای میهمانی ها است. به طور دقیق تر نت های آن را شرح می دهیم:

  1. نت های اولیه: دانه های گل ختمی
  2. قلب نت های این عطر؛ گل های یاس و یاسمن
  3. نت پایانی آن که پس از 45 دقیقه خود را نمایان می سازد: عطر سدر ویرجینیا

عطر سی کی بیوتی

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس

دنیای عطر های فانتزی همیشه پر رنگ و لعاب بوده اند و بانوان بسیاری به خرید این نوع عطر های زنانه و زیبا می پردازند. عطر ویکتوریا سکرت نویر تیس، در ابتدا با ظاهر جذابی که دارد، شما را جذب می کند. رنگ صورتی مایع آن با دیزاین شیشه ای که دارد، همخوان است. این عطر 100 میل است و در دسته گروه بویایی گلی قرار می گیرد که رایحه ای شیرین دارد. این عطر جذاب زنانه، بهترین انتخاب برای قرار های عاشقانه شما است. استفاده از آن در میهمانی ها و مراسم های شما نیز بسیار توصیه می شود. 

آکورد های تشکیل دهنده این عطر را در زیر می بینید:

  1. پس از اسپری کردن آن بر پوست، نت اولیه آن آشکار می شود، این نت شامل: عطر گلابی، سیب سرخ، نارنگی های ماندارین و سرخالو می شود که در ابتدا شنونده را به شدت به خود جذب می کند. رایحه ابتدایی آن مرکباتی و میوه ای است و عطری متمایل به ترش دارد. 
  2. در نت میانی این عطر لوکس، بوی گل نخود، فریزیا، مگنولیا، یاس و گادنیای یاسمنی به مشام می رسد. 
  3. یک ویژگی همه عطر های گرانبها ماندگاری رایحه های نت پایانی آن است. هر چه ثبات نت پایانی آن بیش تر باشد، ماندگار تر است. نت پایانی ویکتوریا سکرت را عطر دل انگیز وانیل، پرالین و چوب صندل به همراه لوبان، مشک و کهربا تشکیل می دهند. پس از 45 دقیقه این رایحه ها به مشام می رسد. 

ویکتوریا سکرت نویر تیس

آزارو کروم یونایتد، در دسته عطر های گرانبهای مردانه

اگر به دنبال یک رایحه خنک و مردانه می گردید، آزارو کروم یونایت Azzaro Chrome United بدون شک بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. این عطر، ادو تولیت محسوب می شود. بسته بندی آن 100 میلی لیتری است و رایحه قالب آن تند است. عطر گرانبهای آزارو کرون یونایتد را می توانید، برای عزیزان خود در مناسبت های خاص تهیه کنید. ظاهر لوکس و بسته بندی شیک آن، قطعا مورد پسند واقع خوهد شد. این عطر برای شخصیت های متفکر ساخته شده است. اشخاصی که رایحه های تلخ را می پسندند، شخصیت هایی با ثبات دارند و از تغییر گریزانند. 

این عطر را در سال 2013 در کمپانی مربوطه طراحی کرده اند. عطار آن رایچارد ایبانز در طراحی آن خلاقیت بی بدیلی داشته است. او از ترکیبات مواد معطر و طبیعی، این رایحه های دلپذیر را ایجاد کرده است. رایحه آن تند و شیرین است. این رایحه یاد آور تمام لحظات خوب و بد شما در کنار خانواده و دوستان است و شما را به یاد عزیزانتان می اندازد. برخی رایحه های تشکیل دهنده آن را از ابتدا تا پایان، در زیر می بینید:

  1. در نت ابتدایی این عطر لوکس کروم یونایتد، بوی خوش ترنج و گشنیز در ترکیب با فلفل سیشوآن شنیده می شود. 
  2. رفته رفته نت میانی آن، یعنی برگ های بنفشه و رایحه چای از آن بر می خیزد. 
  3. سپس در نت پایانی، رایحه مشک و سدر در آن به مشام می رسد و رقصی از نت های شیرین و تند را ایجاد می کنند. 

باز هم کالوین کلین و این بار در مدل ایفوریا!

این عطر زنانه پیامی شادی بخش برای شما دارد. اگر به دنبال یک عطر شادی بخش و با انرژی مثبت می گردید، ایفوریا بهترین انتخاب برای شما است. این عطر لوکس، شیرین و زمستانی است و متشکل از نت های زیر می باشد:

  1. نت اولیه آن متشکل از رایحه انار است. 
  2. در نت میانی آن، ارکیده و لاله مردانی به مشام می رسد. 
  3. سپس در نت پایانی، بنفشه، ماهون، کهربا و مشک جایگزین می شوند که ماندگار ترین قسمت این عطر را تشکیل می دهند. 

این عطر را با بسته بندی بسیار جذابی تولید کرده اند. در طراحی آن فسلفه جالبی را به کار برده اند. ایده این عطر، از زندگی زنی است که خواهان تحول زندگی روزمره خود است. اگر می خواهید، زنی را شیفته و فریفته خود کنید، ایفوریای صورتی را به او هدیه دهید. 

ایفوریا

سخن پایانی...

برای خرید یک عطر مناسب، تنها توجه به ظاهر آن کافی نیست. هر چند ظاهر آن می تواند، انگیزه شما را برای تست کردن عطر دو چندان کند، ولی بیش تر رایحه آن را مد نظر قرار دهید. اما برخی از عطر های لوکس جهانی در بسته بندی های خود، بخشی از داستان عطر و شرحی از رایحه آن را به کار برده اند. 

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید