در ایام عید نوروز هوای معتدلی در مناطق و استان های ایران برقرار است. بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 باید دارای طبع معتدلی باشد که علاوه بر چهارفصل بودن، بیشترین تناسب را با هوای بهاری داشته باشد. در روزهای عید نوروز دیدار ها تازه می شوند. بنابراین به غیر از خودتان لذت استفاده از این عطرها به اطرافیانتان منتقل خواهد شد.

لزوم استفاده از عطر مناسب فصل

کمپانی های عطرسازی برای بهره مندی بهتر مشتریان خود از محصولاتشان، عطرها را با طبع های متفاوتی تولید می کنند. تا در فصول مختلف از رایحه آن ها نهایت لذت را ببرند. بدین گونه که استفاده از عطری گرم در فصل تابستان بسیار آزار دهنده خواهد بود. ولی همان عطر در فصول سرد سال لذت وافری را برای مصرف کننده خواهد داشت. عطرهای با طبع معتدل به عنوان عطرهای چهار فصل شناخته می شوند. اما گاهی این اعتدال به سمت هر کدام از طبع های گرم و خنک تمایل بیشتری دارد. در این مقاله از عطربان می خواهیم بهترین و جذاب ترین ادکلن زنانه نوروز 1401 را برایتان معرفی کنیم. پس با انتخاب عطری با رایحه دلنشین و باجذبه به استقبال سال جدید بروید.

لیست جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401

ایام عید نزدیک است و یکی از ملزوماتی که به بهترین شکل در لذت بخشیدن از لحظات فرح بخش و درخشیدن در دورهمی های دوستانه و مجالس شبانه عید نیاز است، عطر زنانه عید 1401 است. عطربان به صورت تخصصی اقدام به گزینش بهترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 کرده است. تا با بهترین انتخاب ها همراه شما باشد.

عطر ادکلن کوکو شنل مادمازل به عنوان بهترین ادکلن زنانه عید 1401

کوکو شنل مادمازل

خرید عطر ادکلن کوکو شنل مادمازل

عطر ادکلن کوکو شنل مادمازل یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه و شبانه بانوان شیک پوش در مجالس و دورهمی های دوستانه می باشد. عطر شنل کوکو مادمازل را علاوه بر استفاده در ایام عید می توانید به عنوان عطر امضای خود انتخاب کرده و با رایحه دلنشین آن در خاطره ها ثبت شوید. عطر زنانه شنل کوکو مادمازل اصل در سه سال متوالی توانست رکورد فروش را به تنهایی به نفع کمپانی شنل جابجا کند. و عنوان بهترین عطر ادکلن زنانه را از آن خود کند. کوکو شنل دارای غلظت ادو پرفیوم است. ماندگاری بسیار بالای آن تا ساعت های طولانی بر روی لباس و یا نبضتان استشمام خواهد شد. همچنین پراکندگی بالای ادکلن کوکو شانل می تواند، حس خوب و لطیفی از شما به اطرافیانتان منتقل کند.

ادو پرفیوم کوکو شنل مادمازل زنانه دارای روایح مرکباتی در نت آغازین می باشد. که شور و نشاط مضاعفی به روزهای بهاری شما خواهد بخشید. عطر کوکو چنل با روایح فلورال و مدیترانه ای می تواند به عنوان بهترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 ظرافت و زیبایی زنانه شما را برجسته تر کند. و شما را در ذهن اطرافیان به بانویی مدرن و اشرافی مبدل کند. رد رایحه های این ادکلن زنانه به ترتیب در نت آغازین شامل رایحه های مرکباتی، در نت میانی شامل رایحه های گلی و در نت پایانی شامل وانیل، مشک سفید، روایح چوبی و گیاه پاتچولی و یا همان نعناع هندی می باشد.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت

آرماف کلاب د نویت

خرید عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت

یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار زنانه عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اورجینال می باشد، که نت های مشابهی با کوکو شنل دارد. با این که عطر آرماف کلاب د نویت با طبع معتدلش برای تمام فصلهای سال مناسب می باشد، اما بیشترین تناسب استفاده از آن در آب و هوای بهاری می باشد. بیس اصلی رایحه های این عطر زنانه مرکبات، پاتچولی، روایح معطر، گل سرخ، روایح چوبی، وانیل، رایحه خاک و روایح پودری می باشد. عطر کلاب د نویت زنانه در غلظت ادو پرفیوم به بازار عرضه شده است. به همین سبب از ماندگاری بالایی نیز بهره می برد. همچنین این ادکلن زنانه با پراکندگی بالای خود توانسته بانوان جوان را به سمت خود جذب کند.

ادو پرفیوم کلاب د نویت زنانه اصل در گروه بویایی گلی میوه ای دسته بندی شده است. و عطرمایه های میوه ای و گلی در ترکیبات آن از درصد بیشتری برخوردار است. با استفاده از ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اصل به عنوان عطر زنانه عید 1401 می توانید استایلی شیک و همه پسند داشته باشید. و در دورهمی های فامیلی و دوستانه فضایی رمانتیک را برای خود و بقیه فراهم کنید. روایح به کار رفته در پیش رایحه ادکلن کلاب د نویت شامل مرکبات و هلو، میان رایحه آن شامل رایحه گل هایی چون یاسمن، شمعدانی، گل سرخ و هسته میوه و در پس رایحه شامل نعناع، مشک، علف وتیور و وانیل می باشد. به سبب وجود مقداری تم مردانه در ترکیبات این ادکلن زنانه، آقایان نیز از رایحه ادکلن اورجینال آرماف کلاب د نویت زنانه استقبال کرده و به سمت آن جذب می شوند.

عطر ادکلن امپر لیدی پرزیدنت

لیدی پرزیدنت

خرید عطر ادکلن امپر لیدی پرزیدنت

عطر ادکلن امپر لیدی پرزیدنت با طراحی بطری شیک و بسته بندی چرمی یکی از شیک ترین ادکلن های با طبع ملایم جهت استفاده روزانه به عنوان عطر زنانه 1401 می باشد. عطر لیدی پرزیدنت با رایحه ای فریبنده و دل انگیز بر جذابیت و ظرافت زنانه می افزاید. ادکلن زنانه لیدی پرزیدنت اصل دارای نت های قدرتمندی است که انرژی و جسارت را در رگ های شما تزریق خواهد کرد. بیس اصلی رایحه های این عطر شامل ترکیبات میوه ای، گلی و روایح چوبی است. ادکلن لیدی پرزیدنت در غلظت ادو تویلت به بازار عرضه شده است. و دارای پخش بوی خوبی می باشد. بدین جهت رایحه دلپذیر آن تا فاصله چند متری و در محیط های بسته فضا را آکنده خواهد کرد.

ادو تویلت لیدی پرزیدنت زنانه اصل دارای ماندگاری نسبتا خوبی است. برای افزایش ماندگاری رایحه این ادکلن زنانه، بعد از چرب کردن نبض و یا گردنتان آن را به صورت متمرکز بر این نقاط اسپری کنید. عطر ادکلن پرزیدنت زنانه دارای رایحه ای میوه ای و شیرین است که هیجان و اعتماد به نفس بالایی را در جمع های دوستانه و فامیلی برایتان به ارمغان خواهد آورد. و یکی از مناسب ترین گزینه ها به عنوان عطر نوروز 1401 می باشد.

عطر ادکلن امپر فسیو

امپر فسیو

خرید عطر ادکلن امپر فسیو

رایحه میوه ها و گل های موجود در ترکیبات عطر ادکلن امپر فسیو یادآور روز دلپذیر بهاری است. این ادکلن زنانه به دلیل القا حس سرزندگی و نشاط برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. عطر امپر فازیو با رایحه ای طبیعی و بی نظیر هیبتی اشرافی و ظریف را به بانوان هدیه می دهد. ادکلن اورجینال امپر فسیو در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد. و دارای طبعی معتدل و رایحه ای شیرین است. ادکلن امپر فسیو در غلظت ادو پرفیوم به بازار عرضه شده است. و دارای ماندگاری و پراکندگی متوسطی است.

برای بهره مندی از پراکندگی و ماندگاری بالا در این ادکلن زنانه می توانید آن را بر روی چند نکته از پوستتان که قبلا چرب کرده اید به صورت متمرکز اسپری کنید. ادو پرفیوم فسیو به عنوان ادکلن نوروزی زنانه  می تواند اوقات مفرحی را برای شما بیافریند.

عطر ادکلن آزارو تویین

آزارو تویین

خرید عطر ادکلن آزارو تویین

عطر ادکلن آزارو تویین نیز مانند سایر عطرهای فلورال رایحه لطیف بهاری را به مشامتان خواهد رساند. این ادکلن زنانه در گروه بویایی گلی قرار گرفته است. و در ترکیب با میوه ها، رایحه ای شیرین را نثار ریه هایتان خواهد کرد. ادکلن تویین آزارو با طبعی ملایم برای استفاده در تمام فصول علی الخصوص روزهای بهاری مناسب است. عطر آزارو تویین زنانه دارای غلظت ادو تویلت است. و بانوان از پخش بوی بالای آن رضایت کامل دارند. ماندگاری نسبتا خوب این ادکلن زنانه نیز برای استفاده طولانی مدت از آن در مهمانی ها و دورهمی ها کاملا رضایت بخش است. بطری شیک و خاص عطر آزارو تویین زنانه اصل به رنگ سفید می باشد.

ادکلن آزارو تویین دارای ادیشن مردانه ای نیز می باشد، که زوج های جوان می توانند با ست کردن عطر نوروز 1401 در اذهان اطرافیانشان به عنوان زوجی عاشق و خاص ثبت شوند. عطر ادکلن تویین مردانه در بطری و بسته بندی مشکی شکلی مشابه شکل آزارو تویین زنانه دارد.

عطر لالیک آمیتیس بنفش ادکلن زنانه عید 1401

آمیتیس بنفش

خرید عطر لالیک آمیتیس بنفش

عطر لالیک آمیتیس بنفش با رایحه میوه ای و گلی به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 می تواند چهره یک روز بهاری را زیباتر و دل نشین تر کند. عطر آمیتیس بنفش طبع معتدلی دارد که به عنوان عطری برای تمام فصول شناخته شده است. با این حال بهترین زمان لذت بردن از رایحه شیرین آن روزهای رویایی فصل بهار می باشد. قلب نت های این ادکلن زنانه دارای روایح گلی است. به هنگام وزش نسیم بهاری، رایحه گل های یاس و رز فضای اطرافتان را پر کرده و شما را به گلستانی از این گل های خوشبو خواهد برد. این عطر زنانه دارای غلظت ادو پرفیوم است.

ماندگاری بسیار بالای ادو پرفیوم آمیتیس زنانه اصل برای استفاده روزانه در مجالس و دورهمی های فامیلی و دوستانه می تواند شما را از اسپری مجدد عطر بی نیاز کند. ادکلن لالیک آمیتیس به سبب پراکندگی و پخش بوی بالایی که دارد، طرفداران زیادی در بین بانوان جوان دارد. عطرمایه هایی که در ادکلن آمیتیس بنفش استشمام می شوند، در اولین نت شامل زغال اخته، توت فرنگی، انگور سیاه و شاتوت می باشد، که رنگ بنفش بطری این ادکلن برگرفته از این میوه هاست. در دومین نت شامل گل های یاس، رز و یلانگ یلانگ می باشد. و در نت پایه رایحه های چوبی به همراه شیرینی مشک و وانیل جسارت و ظرافت را همزمان برایتان به ارمغان خواهد آورد. 

عطر ادکلن دیور جادور

دیور جادور

خرید عطر ادکلن دیور جادور

عطر ادکلن دیور جادور ظرافت زنانه را به زیبایی و با هنرمندی تمام به تصویر می کشد. این عطر با طبع معتدل طراحی شده است. و به عنوان عطری چهار فصل می تواند با تغییر نت هایش شما را غافلگیر کند. این عطر نیز مانند سایر عطرهای پرطرفدار زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد. و این عطر با رایحه های میوه ای در آغازین نت، نشاط و شادابی و رایحه های گل فام در قلب نت هایش شما را سرمست خواهد کرد. و می توانید به عنوان ادکلن زنانه نوروز 1401 از رایحه وسوسه انگیز آن نهایت لذت را ببرید.

این عطر زنانه در غلظت ادو پرفیوم تولید شده است. و دارای ماندگاری بالایی است. و تا ساعت ها رایحه فلورال و گلی آن به مشامتان خواهد رسید. این عطر دارای پخش بوی متوسطی است که با اسپری آن بر روی چند نکته از لباس و یا پوستتان می توانید پخش آن را متعادل تر کنید. ادو پرفیوم جادور زنانه اصل با رایحه جادویی و اغواگر به عنوان عطری شبانه در مجالس و دورهمی ها و همچنین استفاده روزانه به دلیل ماندگاری بالا شناخته شده است. این ادکلن زنانه

با چیدمان حرفه ای عناصرش به همراه طراحی زیبای بطری می تواند به عنوان گزینه ای برای بهترین عیدی 1401 در لیست خرید شما قرار داشته باشد.

همچنین بخوانید: معرفی عطر مردانه نوروزی مناسب عید 1401

گذری بر معرفی بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401

اعتدال و تناسب طبعی و فصلی در رایحه ای که استفاده می کنید، تاثیر مستقیمی در جذب و یا دفع اطرافیانتان خواهد داشت. هر کدام از این عطرهایی که در این مقاله از عطربان بررسی شد، بیشترین تناسب را با فصل بهار دارند. و به عنوان بهترین عطر ادکلن زنانه عید 1401 می تواند آغازگر سال خوش و باطراوتی برای شما باشد. هر کدام از این عطرها می تواند به عنوان عطر امضا، شما بانوی شیک پوش را در ایام عید نیز همراهی کند. همچنین می توانید این ادکلن ها را به عنوان هدیه نوروز 1401 به دوستان و عزیزانتان تقدیم کنید.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

اینستاگرام ما را دنبال کنید.