هر فصل با رایحه خاص خود، دلپذیر تر می شود. فصل زمستان، با سرمای سوزناک خود، می تواند بسیار دلچسب باشد. تنها کافی است، یک رایحه دلپذیر برای این فصل انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. یک عطر زمستانی باید خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد؛ در این نوشتار از عطربان به شرح ویژگی های عطر های زمستانی می پردازیم، و در ادامه نیز برخی از برجسته ترین عطر و ادکلن های زمستانی را معرفی می کنیم.

عطر زمستانی، باید بتواند با رایحه خود، این فصل را دلچسب تر کند. این عطر ها، گرمای بدن شما را در این فصل افزایش می دهند، و حرارت شما را بالاتر می برند! اصولا استفاده از رایحه های گرم و شیرین و تند به اقتضای طبع گرمی که دارند، برای استفاده در این فصل ها مناسب تر هستند. یک عطر و ادکلن زمستانی خوب، می تواند با رایحه تند و چوبی همراه باشد. 

عطر زمستانی

ویژگی های مهم یک عطر زمستانی

عطر زمستانی منتخب شما باید دارای برخی خصوصیات زیر باشد، تا بتواند این فصل را برای شما جذاب تر کند. 

  1. رایحه عطر زمستانی باید کمی سنگین باشد! در فصل زمستان پوست شما کمی خشک تر از همیشه است. به همین سبب باید از عطر های سنگین تری که بوی آن زود از بین نرود، در این فصول استفاده شود. بوی عطر ها به طور اساسی، از رایحه اصلی آن ها ناشی می شود. می دانید که عطر ها دارای سه لایه و یا سه نت بویایی هستند؛ نت اولیه، نت میانی و نت اصلی؛ نت اصلی رایحه های زمستانی، اغلب دارای عطر چوب و وانیل است. 
  2. به عطر و بوی فصل زمستان توجه کنید! در این فصل، بو و رایحه کیک های کریسمس به مشام می رسد. به همین دلیل باید از بو هایی مطابق با این فصل استفاده شود. عطر های شیرین و شکری بهترین انتخاب برای این فصل هستند. 
  3. عطر های تند را دست کم نگیرید! رایحه جوز و دارچین و هل، می تواند گرما بخش روز های زمستانی شما باشد. این عطر ها را با رایحه های شرقی نیز می شناسند. 
  4. ادکلن زمستانی چوبی، برای فصل زمستان کارایی بسیاری دارد. رایحه هایی همچون برگاموت، پاتچولی، بلوط خاکی و... در این گروه قرار می گیرند. این رایحه ها یادآور بوی چوب سوخته در این فصل هستند. 
  5. ماندگاری عطر زمستانی نیز اهمیت بسیاری دارد. چون در این فصل بو و رایحه زود تر از بین می رود، باید عطری که انتخاب می کنید، ساعات بیش تری دوام داشته باشد. پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها، برای این فصل مناسب تر از انواع دیگر این ترکیبات هستند. 

انواع عطر های زمستانی

عصاره های اختصاصی فصل سرما

  1. رز سیاه؛ عصاره رز سیاه، عطری گرم، عمیق و آرام دارد. از آن در ساخت و تولید برخی از عطر های زنانه استفاده می کنند. اگر می خواهید مرد مورد علاقه تان را مجذوب خود کنید، بهترین راه این است که از عطری حاوی عصاره رز سیاه استفاده کنید. این اسانس، حسی اصیل و سنتی ایجاد می کند. Chanel Egoiste یک ادکلن زمستانی حاوی این عصاره است. تازگی و طراوت رز سیاه، شادابی عطر ترنج و طعم تند رایحه دارچین، از ویژگی های این ادکلن است. 
  2. عطر و رایحه مرکبات و میوه هایی نظیر آلو، زردآلو، گیلاس و... می تواند برای فصل زمستان بسیار مناسب باشد. عطر و ادکلن زمستانی، اگر با رایحه میوه ها همراه باشد، گرما و جذابیت برای پوشش زمستانی ما به همراه خواهد داشت. Jubilation یکی از مثال های عطر های میوه ای است که از عصاره میوه هایی چون تمشک به دست می آید. 
  3. در میان رایحه های پیشنهادی برای این فصل، عطر هایی با عصاره و بوی شرقی، بسیار کاربردی هستند. این رایحه های زمستانی، گرم، شیرین و تند هستند. رایحه های شرقی هم برای عطر های زنانه کاربرد دارند، و هم در عطر های مردانه به کار می روند. یکی از این ادکلن های زمستانی، Spicebomb است. ادکلن زمستانی Spicebomb برای آقایان اصالت، و برای بانوان جذابیت به همراه دارد! این عطر دارای رایحه های دودی می باشد. عطر تنباکو و توتون، فلفل چیلی و صورتی، زعفران شیرین و چرم و در نهایت عطر دارچین آشکار می شود. این رایحه های دل انگیز با هم ترکیب شده اند و ادکلن زمستانی اصیل و جذاب را ایجاد کرده اند.

ادکلن زمستانی Spicebomb

معرفی عطر جوروجیو آرمانی

در فصل زمستان، هیچ چیز نمی تواند به اندازه چند پاف از ادکلن زمستانی جورجیو آرمانی، لذت بخش باشد. با استفاده از آن در آب و هوای سوزناک فصل زمستان تصور می کنید که در کنار دریاهای مدیترانه قدم می زنید! رایحه این عطر شیرین است. بوی گل دار آن برای خانم ها جذابیت می آورد. بوی گل یاس در قلب نت های این ادکلن جای گرفته است. رفته رفته عطر گل یاس جای خود را به رایحه گل های گاردنیا و چوب می دهد. این رایحه ها، نت پایانی و اصلی آن را تشکیل می دهند. 

همچنین بخوانید «رایحه های خاص برای افراد خاص»

بسته بندی این عطر نیز بسیار شیک و لوکس است؛ شیشه و بطری آن طراحی ساده ای دارد. درب آن نیز مانند یک سنگ کهکشانی طراحی شده است. مایع طلایی رنگ موجود در بطری نیز براق و درخشان است و زیبایی ظاهری آن را دو چندان می کند. یک بانو با استفاده از این عطر زمستانی، در قرار های ملاقات خود می درخشد. 

معرفی عطر زمستانی مردانه کوچ پلاتینوم

این عطر منحصر به فرد در تابستان 2018 به بازار آمد. مردم در این روز ها پوشاک زمستانی و آکسسوار و عطر های مخصوص به این فصل را آماده سازی می کنند. در رایحه این عطر، از شیوه های کلاسیک بسیار بهره برده اند. از این عطر می توانید به عنوان عطر روزانه استفاده کنید و در فصل زمستان از رایحه گرم و دلپذیر آن بهره مند شوید. 

این عطر زمستانی، جوان پسند است و به کم سن و سال ها هم پیشنهاد می شود. بسته بندی آن 100 میلی لیتری است. در زیر به برخی از رایحه های تشکیل دهنده آن در سه لایه اساسی این عطر اشاره کرده ایم:

  1. رایحه اولیه آن، از دسته عطر های مرکباتی و میوه ای است. این رایحه ها متشکل از توت فرنگی، آناناس و ادویه ای همچون فلفل سیاه می باشند. پس از اولین اسپری از این عطر، این ترکیب به مشام می رسد. 
  2. رایحه میانی آن ناشی از گل مریم گلی و گوجه فرنگی است. 
  3. نت اصلی یا پایانی آن که تا انتها نیز استشمام خواهد شد، بوی چوب و چرم و نعنا هندی است. این ترکیب گرم و جذاب است. 

عطر مردانه Old Spice for men

شرکت الد اسپایس یک عطر درجه یک و منحصر به فرد به بازار ارائه کرده، که آقایان بسیاری را جذب خود کرده است. هزینه خرید این عطر بسیار مناسب، و عطر و رایحه آن کلاسیک و قدیمی است. این عطر گرم، تند و با طراوت می باشد؛ پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی دارد. برای خاطره بازی بسیار انتخاب خوبی خواهد بود و رایحه ای نوستالژیک به همراه خواهد داشت. 

  1. رایحه های اولیه آن؛ پرتقال، لیمو و جوز هندی رایحه های تشکیل دهنده این عطر است. نت اولیه این عطر، کمی به ترشی می گراید. 
  2. رایحه های میانی عطر الد اسپایس؛ رایحه های گلی، اسپایسی، در آغاز این نت و رایحه های دارچینی و فلفلی نیز در ادامه به مشام می رسد. 
  3. رایحه های پایانی؛ رایحه های نت پایانی این عطر، قدرتمند و ماندگار هستند. عطر سدر، وانیل، مشک و تونکا از آن احساس می شود، که ترکیب بسیار لذت بخش و دلپذیری می باشد. 

بطری این عطر 125 میلی لیتر است و شما تا مدت ها قادر به استفاده از آن خواهید بود. حتی بسته بندی آن نیز بسیار زیبا، شکیل و نوستالژیک می باشد. رایحه تشکیل دهنده آن به طور کلی تلخ، معتدل و شیرین است. 

عطر مردانه  Old Spice for men

پروازی شاد با عطر Encounter

در دنیا عطر های بسیاری را برای فصل زمستان طراحی کرده اند، که هر یک احساسات خاص خود را به مخاطبان ارائه می دهد. این رایحه ها گاها مدل های منحصر به فردی دارند. عطر Encounter یکی از رایحه هایی است، که برای این فصل ارائه شده است. این رایحه در سال 2017 طراحی شده است، که دارای ظاهری جذاب و عطری بسیار دلپذیر می باشد. 

عطر Encounter، یادداشت هایی از بهار نارنج و پاتوژن دارد. این عطر در ادامه، جنب و جوش و گرمای بدن شما را بالاتر می برد. عطر Encounter، رایحه قدرتمندی داشته و ماندگاری آن بر روی لباس بسیار بالا است. بوی آن مفرح و شادی بخش است و با آن لحظاتی ناب خواهید داشت. بسته بندی آن نیز مناسب با این فصل طراحی شده است. آبی خنکی که در طراحی آن استفاده شده، یادآور سوز و سرمای این فصل است. 

سخن پایانی...

عطر زمستانی، باید بتواند با رایحه خود، این فصل را دلچسب تر کند. این عطر ها، گرمای بدن شما را در این فصل افزایش می دهند و حرارت شما را بالاتر می برند! اصولا استفاده از رایحه های گرم و شیرین و تند، به اقتضای طبع گرمی که دارند، برای استفاده در این فصل ها مناسب تر هستند.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید