در فصل بهار کم کم باید عطر های زمستانی خود را کنار بگذارید. چون هوا رو به گرمی می رود و عطر گل ها در فضا می پیچد. و باید خود را با این رایحه های مطبوع هماهنگ کرد. فصل بهار، با روز های بلند و شب های کوتاه، فصلی برای آغاز دوباره زندگی است. عطر بهاری باید نشان دهنده ویژگی های این فصل باشد. در این فصل انرژی بیش تری از محیط پیرامون خود دریافت می کنید. 

در فصل بهار استفاده از عطر های گرم، تند و تیز می تواند، آزار دهنده باشد و حتی سر درد بیاورد. برای این فصل رایحه های مرکبات، میوه ای و رایحه سبزیجات از همه مناسب تر هستند. عطربان در این مقاله برای شما اطلاعاتی در این زمینه آورده است که شما را با برخی ویژگی های عطر های مناسب فصل بهار آشنا می کند.

جوی بای دیور

عطر بهاری جوی بای دیور

در این جا به شرح عطر بهاری جوی بای دیور می پردازیم. فرانسوا دماکی طراح این عطر با هدف سرزندگی و لذت بردن از زندگی، این رایحه دلپذیر را ارائه داده است. کمپانی دیور در شرح این عطر و ادکلن بهاری این گونه اظهار نظر می کند: این عطر احساس خاصی از شادی را به شما منتقل می کند. این عطر مانند یک نقاشی دقیق است که با ظرافت و تکنیک های خاصی کشیده شده است. در طراحی جوی بای دیور نیز از نکات ظریفی استفاده شده است. 

این رایحه در گروه گلدار و مشک قرار می گیرد. برای تبلیغ آن جنیفر لارنس را به عنوان یک چهره معرفی کرده اند. ترکیب نت اولیه آن، ترنج و نارنگی ماندارین را به همراه دارد، که انرژی و انگیزه را در شما بیدار می کند. سپس با گذر زمان، عطر اولیه آن جای خود را به نت میانی می دهد. رایحه های میانی آن شیرین و گلدار است. رایحه هایی همچون هلو، برگ انگور سیاه، گل های رز و یاسمن سفید در ترکیبات نت میانی آن وجود دارند. 

رایحه های نت پایانی آن نیز مشک و نعنا به همراه صندل و نعنا هندی هستند که ترکیب آن را برای این فصل مناسب کرده است. گرمای نت پایانی آن آرامشی خاص به همراه دارد. از لحاظ غلظت آن را در دسته ادو پرفیوم ها قرار می دهند. این عطر مانند یک بلور خوشبو است! از آن را به عنوان عطر بهاری استفاده کنید. 

لانکوم لا ویه است بله فلاورز آف هپینس را بشناسید!

در سال 2018 در ادامه سری لا ویه است بله، عطر لانکوم را طراحی کرده اند. این عطر فرانسوی پیام زیبایی و جذابیت جهان هستی را به همراه دارد. مضمون آن این است که زندگی زیبا است. این عطر را به عنوان جلوه ای از لطافت و زیبایی و شادابی می شناسند. یک تیم چهار نفره این اکسیر اعجاب انگیز را طراحی کرده اند. در رایحه آن بیش از همه عطر گل های پیونی و یاسمن به مشام می رسد. ترکیب آن با رایحه گلابی و گل رز به همراه مشک و صندل، عطری شیرین و ملایم را ایجاد می کند. به عنوان یک عطر بهاری همه ویژگی های لازم را دارد!

این عطر داستان زندگی یک دختر سرشناس، جذاب و سرزنده را تعریف می کند. طبع خنک این عطر برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است. حجم آن 75 میلی لیتر است که تا یک سال قابل استفاده خواهد بود. نت های آن رایحه ای ترش و گیرا دارد که در همان ابتدا عواطف درونی شما را در بر می گیرد و با آن احساس شادمانی عجیبی خواهید کرد. در قلب این ادو پرفیوم ترکیبی نرم و مخملی عرض اندام می کند. رایحه های نت میانی آن گل رز، گل برف و گل های صد تومانی هستند. این عطر های گلی نت پایه این عطر را تشکیل می دهند. 

همچنین بخوانید «نحوه تشخیص بهترین عطر فصل»

کم کم عطر پایانی آن جلوه گر می شود که ترکیبی از مشک و چوب صندل است. این رایحه ها در کنار هم حسی صمیمی را به شما و اطرافیان منتقل می کند. تند و تیز بودن این رایحه های پایانی بر دوام آن می افزاید. 

لانکوم لا ویه

ادو تویلت 212 وی آی پی پارتی فیور از برند کارولینا هررا

این عطر جذاب آمریکایی، شادی و رقص در میهمانی و پارتی های شبانه را یاد آوری می کند. نت های آن به مشابه یک سمفونی گیرا، به مشام می رسند. این عطر داستان یک زن پر انرژی، پر حرارت و آزاد را شرح می دهد. ذره ذره این عطر شیرین و دلنشین است و با نت های شیرین، مشک و استوایی در هم آمیخته است. اگر به دنبال یک عطر انرژی زا هستید که خستگی را از تن شما به در کند، این اکسیر پارتی بهترین انتخاب است. عطر و ادکلن بهاری پارتی، نمناک و با طراوت است و طبع سردی دارد. این عطر مخصوص خانم های فعال و سرزنده است. در باشگاه های ورزشی پر تحرک، این عطر می تواند، رایحه ای دلپذیر داشته باشد و جنب و جوش افراد را بیش تر کند. 

طرح ظاهری آن نیز بسیار جذاب است، بر شیشه آن هفت رنگ را مشاهده می کنید و 80 میلی لیتر حجم دارد. حال بپردازیم به نت های این عطر بهاری دلپذیر:

  1. در لحظات ابتدایی اسپری کردن آن، رایحه اولیه آن که متشکل از سرخالو و تمشک مواج است، به مشام می رسد. این نت احساس نشاط و شادی را در شما بیش تر بیدار می کند. 
  2. در ادامه گل یاسمن سفید و بوی آب دریا به مشام می رسد که حسی تابستانی و گرم را منتقل می کند. این عطر در قلب خود رایحه ای باطراوت و تمیز دارد. 
  3. نت های چوبی و صندل نهایی این عطر، ماندگاری آن را بیش تر می کند و حس اعتماد به نفس را در شما ایجاد می نماید.

کندی شوگر پاپ پرادا؛ ایتالیا، ایتالیا!

رایحه وسوسه آور این عطر، برای شخصیت های کاریزماتیک است. کمپانی کندی، همه عطر های خود را با چاشنی کاراملی شیرینی طراحی می کند. آکورد های غالب آن هم مرکباتی و میوه ای است. این عطر برای استفاده روزمره در فصل های تابستان و بهار که دمای هوا رو به گرمی می رود، پیشنهاد می شود. رایحه های نت اولیه این عطر، میوه ای است و عطر ترنج را در آن حس می کنید. این حس خوشمزه، شما را سرشار از سبکبالی و شادابی می کند. 

در نت میانی آن رایحه های هلو و گل دار به مشام می رسد که حسی لطیف را در این عطر ایجاد می کند. حس امید و رویا پردازی نتیجه ترکیب این نت ها با هم است. رفته رفته نت پایانی آن نمایان می شود. این نت از کارامل و وانیل تشکیل شده است. با این نت ها جسارت زنانه شما نمایان می شود و عشق و سرزندگی به زندگی شما منتقل می شود. عطر شیرین آن کم کم ملایم تر می شود.

این عطر داستانی یکپارچه و غیر منتظره را روایت می کند! عطر بهاری پاپ پرادا، ویژگی های یک عطر دلپذیر و رویایی را به همراه دارد. 

کندی شوگر پاپ پرادا

 سخن نهایی...

رایحه عطر ها، از ترکیب نت های مختلف و مواد معطر گوناگون پدید می آید. در تولید عطر ها از مواد مختلفی استفاده می شود که گاه از شنیدن آن ها متعجب می شوید.

عطر ها در واقع از ترکیب برخی اسانس ها و روغن های فرار تشکیل می شوند. در خرید عطر و ادکلن ها افزون بر فصلی که در آن هستید، به نکات مهم تست عطر ها نیز توجه کنید. به طور مثال اگر شما یکی پس از دیگری عطر ها را بو کنید، قدرت بویایی شما تا لحظاتی غیر فعال می شود. پس در این بین گه گاه کمی عطر قهوه موجود در فروشگاه را ببویید تا سلول های عصبی تان بتوانند رایحه ها را به خوبی تشخیص دهند. 

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید