این روز ها استفاده از عطر و ادکلن ها به روتینی در زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. افراد با عطر های خود مانند لباس هایی که روزانه به تن می کنند، برخورد می کنند. عطر زنانه به مانند یک لباس، باید همیشه استفاده شود! تقریبا هیچ کس نیست که از بوی خوش بدن خود لذت نبرد. صرفه نظر از تاثیری که عطر ها یا ادکلن ها بر روابط اجتماعی ما دارند، تاثیر آن ها بر روحیه ما نیز غیر قابل انکار می باشد. در این نوشتار، عطربان را همراهی کنید تا با چند برند مطرح جهانی آشنا شوید.

آشنایی با عطر زنانه کارولینا هررا

عطر کارولینا برای روحیه های پر انرژی تولید شده است! کارولینا یک عطر گرم و دلپذیر، مخصوص خانم های جذاب و مدرن است. این عطر تجلیگر خوشبینی و شادی در افراد است. گروه بویایی این عطر، گل فام و چوبی و مشک اندود است. وقتی این عطر را بر روی بدن اسپری می کنید، در پنج دقیقه اول، رایحه نت های اولیه آن به مشام می رسد. نت های اولیه آن شامل عطر نارنگی های ماندارین، گل کاکتوس، ترنج، شکوفه های پرتقال و ... می باشد. نت های بویایی این عطر شگفت انگیزند! نت میانی این عطر زنانه شامل عطر سوسن و فریزیا، یاسمن، گاردنیا و گل کاملیا و یاس و گل برف و رز و گل های صد تومانی است. 

پس از 45 دقیقه که از اسپری کردن این عطر می گذرد، نت های بویایی پایانی آن آشکار می شوند. عطر مشک و چوب صندل در نت های پایانی آن به مشام می رسد. نت های گل فام این عطر با آکورد های انیمالیک آن در هم آمیخته و یک عطر فوق العاده جذاب را خلق کرده است. 

این عطر بدون محدودیت سنی است و رایحه ای صابونی دارد. این عطر را در بهار و تابستان بیش تر به کار می برند زیرا رایحه آن برای این فصول مناسب تر است. می توانید آن را بر ملحفه های خود هم اسپری کنید و از بوی آن در منزل لذت ببرید! این رایحه متانتی خاص برای بانوان به همراه می آورد. این عطر از نظر پخش بو در سطح بالایی قرار گرفته است. ماندگاری آن نیز متوسط و رو به بالا است. 

 عطر زنانه کارولینا هررا

عطر زنانه MARC JACOBS

خانه مد مارک جاکوبز در سال 1987 در آمریکا تاسیس شد. فشن ویک ها همیشه پذیرای این عطر های لاکچری بوده اند. انواع این عطر ها، رایحه ای ماندگار و قوی دارند. این برند در ارائه عطر هایی با فرمولاسیون های خاص، مشهور است. این عطر مخصوص علاقه مندان به رایحه های گل دار است. رایحه آن گرم و بسیار ملایم بوده، و مخصوص بانوان مدرن است. حال اگر قصد خرید یک عطر زنانه را به عنوان هدیه دارید، انتخاب این برند به شما توصیه می شود! بسته بندی لوکس این عطر، به شکل یک کیف زیبا است. بسیار جذاب و چشم نواز بوده و هدیه ای در شان محسوب می شود. 

پس از اسپری کردن آن به سطح پوست نت های میانی آن که شامل رایحه شکوفه های پرتقال و ترنج هستند، فضا را در بر می گیرد. پس از مدت زمان کوتاهی رایحه گاردنیا و گل های ادریسی به مشام می رسد. اما در نهایت عطر واقعی آن می پراکند که شامل زعفران و وانیل می شود. عطر سنگین کهربای آن نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. از لحاظ غلظت در دسته ادوپرفیوم ها جای می گیرد. حجم آن ها 100 میلی لیتر است. 

عطر زنانه MARC JACOBS

همه چیز درباره TOM FORD FABULOUS

تام فورد که در ابتدا فعالیت خود را با طراحی انواع پوشاک آغاز کرده بود، سپس پا به عرصه تولید عطر زنانه و انواع ادکلن ها گذاشت. این مدل از تام فورد با قیمت 50 پوند در بازار ارائه داده می شود. عطر و رایحه آن چوبی و چرمی است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این عطر رایحه ای شیک دارد و بوی آن بسیار تمیز است! این عطر بر پایه نت های چرمی و میوه ای است. عطر آن با رایحه تلخ و دودی چرم آغاز می شود. 

همچنین بخوانید «مقدار مصرف عطر در هر بار اسپری کردن»

رایحه میانی آن متشکل از گل یاس و کندر است. پس از دقایقی رایحه پایانی آن که بیش از همه ماندگار خواهد بود، به مشام می رسد. این عطر، نت هایی از چرم، جیر و کهربا را در بر می گیرد و ترکیبی از این مواد است. پخش بوی آن قابل قبول است،. ماندگاری این عطر نیز بسیار بالا است. این رایحه بویی مست کننده و شرقی دارد که با استشمام آن، غرق لذت می شوید! این عطر، احساس جوانی را در شما زنده نگاه می دارد. این رایحه برای شخصیت های بلند پرواز است. این مدل از تام فورد، بهترین انتخاب برای قرار های عاشقانه شما است. 

TOM FORD FABULOUS

ادکلن امواج اوپوس پنج Amouage Opus V

عطر امواج اوپوس 5 یک عطر دو منظوره است! یعنی این عطر را هم خانم ها می توانند استفاده کنند و هم آقایان. این عطر زنانه و مردانه برای همه فصل ها مناسب است. عطر آن معتدل است. این عطر 100 میلی لیتر حجم دارد. غلظت آن ادوپرفیوم است. ماندگاری بالا و خط بوی آن نیز بسیار تحسین برانگیز است و می تواند، رضایت شما را بر انگیزد. این عطر، رایحه ای چوبی و گلدار دارد. بسته بندی سفید و طلایی آن توجه افراد را جلب می کند. در یک کادر طلایی رنگ نیز نشان های تجاری ان را درج کرده اند. 

حال به شرح نت های این عطر یونیسکس می پردازیم. نت های اولیه، میانی و پایانی آن به شرح زیر است:

  1. آکورد اولیه آن، گل زنبق است. از ریشه زنبق برای این منظور استفاده می کنند. 
  2. در قلب این عطر، یاس و رز و زنبق به مشام می رسد که با گذر زمان جانشین عطر ریشه زنبق می شوند. 
  3. در پایان، نت های سوم این عطر زنانه – مردانه، به مشام می رسند و تا پایان مدت ماندگاری، نیز باقی می مانند. در این نت عطر عود و چوب و مشک به مشام می رسد. 

هارمونی این عطر شرقی متناسب با بسته بندی طلایی رنگ و زیبای آن است.

Amouage Opus V

عطر مرسدس بنز پاپ ادیشن زنانه Mercedes Benz For Her Pop Edition

عطر مرسدس می تواند، بهترین هدیه برای بانوی شما باشد. این عطر، رایحه ای معتدل دارد. در سال 2020 این رایحه وارد بازار شد و در تمام فصل ها به استفاده رسید. عطر زنانه مرسدس بنز، به سادگی توانست جای خود را در بازار های فروش باز کند. طراح این عطر هونورین بلانک است. رایحه آن شیرین، میوه ای و گل دار است. در عطربان بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم. شما شایسته مناسب ترین انتخاب ها هستید و عطر مرسدس یک انتخاب عالی است. نت های اولیه آن شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورند. نت های میانی آن آرامش بخش زندگی شما است. 

آکورد های اصلی آن را به این صورت طراحی کرده اند:

  1. اول رایحه مرکباتی و میوه ای آن است که به مشام می رسد. در آغاز این عطر بوی هلو و کیوی و نارنگی ماندارین و ترنج است که به مشام می رسد. 
  2. در قلب این عطر، گاردنیای یامسنی، پلومریا و یاس است که احساس می شود. 
  3. نت پایانی آن خامه و صندل سفید است. وانیل نیز در این نت استشمام می شود. 

ادکلن آرماف ونیتی فم اسنس Armaf Vanity Femme Essence

عطر زنانه آرماف ونیتی فم اسنس با رایحه خنکی که دارد، برای فصل های گرم سال، بسیار مناسب است. در فصل تابستان می توانید، این عطر را به کار برید، و در گرمای طاقت فرسای این فصل بیش تر تاب بیاورید. گروه بویایی آن میوه ای و مرکباتی است. عطر و رایحه گل دار آن نیز بسیار مورد توجه است. بسته بندی شیک و فانتزی آن، این عطر زنانه لوکس را به یک هدیه گرانبها تبدیل کرده است. این عطر، شیشه ای طلایی رنگ دارد. غلظت آن ادوپرفیوم بوده و در هر بسته آن 100 میلی لیتر از این عطر وجود دارد و تا ساعت ها بر روی لباس شما خواهد ماند. 

برخی از نت های آن به شرح زیر هستند:

  1. نت های اولیه آن، شکوفه های پرتقال، هلو، فریزیا و نارنج هستند.
  2.  آکورد های میانی ، رایحه دلپذیر و گل دار یاس و مگنولیا به مشام می رسد. 
  3. نت پایه آن، وانیل و مشک و کهربا است.

ادکلن آرماف ونیتی فم اسنس

سخن پایانی....

استفاده از یک عطر خوب می تواند حس و حال شما را تغییر دهد! اگر احساس کسلی می کنید. اگر حالتان گرفته است. اگر خسته و بی حوصله شده اید، این حال شما با استشمام یک رایحه دلپذیر برطرف می شود. این روز ها در دنیا رشته ای به نام عطر درمانی وجود دارد که در آن، عطر و بوهای مختلف و رایحه ها را در درمان و بهبود بیماری ها به کار می برند.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید