برای لذت بردن از رایحه یک عطر باید بدانیم که عطرها طبع های مختلفی دارند. هر عطر بسته به طبعی که دارد، برای فصل مشخصی، لذت بخش ترین حس و انرژی را برای استشمام کننده خواهد داشت. عطر مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. فصل بهار یکی از فصل هایی است که به خاطر تحول در طبیعت و تغییر آب و هوا و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی، انتخاب عطر مردانه نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در هنگام خرید عطر مردانه علیرغم مورد پسند بودن رایحه، تندی، شیرینی و تلخی آن باید به طبع آن نیز دقت شود. در این مقاله از عطربان می خواهیم در انتخاب و خرید عطر نوروزی مردانه همراه شما باشیم.

انتخاب عطر مردانه نوروزی و طبع مربوط به فصل بهار

فصل بهار دارای هوای معتدلی است. مخصوصا روزهای نوروزی که در اوایل بهار حس لذت بخشی را برای انسان تداعی می کند، از هوای معتدلی بهره می برد. در این ایام مسلما عطری که طبع خنکی دارد، نمی تواند دل انگیز باشد. و حس و حال لطیف بهاری را برایتان بازآفرینی کند. همچنین عطرهایی که طبع گرمی دارند، در این ایام به شدت شما و اطرافیانتان را دلزده خواهند کرد. و حس انزجار و... را برایتان خواهد آورد.
اما در این میان عطرهایی با طبع معتدل نیز وجود دارند، که امکان استفاده از آن ها در همه فصول وجود دارد. و به سبب ترکیبات موجود در نت های سه گانه و ترکیب و اعتدال میان آن ها، دارای طبعی معتدل هستند. این عطرها بهترین رایحه و بازخورد را برای استفاده در ایام بهاری دارند. اما اگر به طور تخصصی این عطرها را مورد بررسی قرار دهیم، عطرهای معتدل نیز دارای نوسان طبعی هستند. بدین صورت که برخی از آن ها معتدل با گرایش به گرمی و و برخی معتدل رو به خنکی هستند. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی عطر مردانه مناسب عید 1401 را برایتان معرفی کنیم.

معرفی 7 عطر مردانه نوروزی برای عید 1401

همان طور که گفتیم طبع های معتدل گاهی گرایش به سمت طبع خنک و یا گرم دارند. در این میان عطربان به صورت کاملا علمی و تخصصی این گرایش ها را مورد بررسی قرار داده است. و بهترین و لذت بخش ترین عطر نوروزی مردانه را برایتان معرفی خواهد کرد. امیدواریم با عطر مردانه نوروزی 1401 بهترین و خاطره انگیزترین روزها را در کارنانه خاطراتتان ثبت کنید.

ادو پرفیوم بلو د شنل مردانه

بلو د شنل مردانه

خرید ادو پرفیوم بلو د شنل مردانه

ادو پرفیوم بلو د شنل مردانه، به سبب رایحه ای شیرین، میوه ای و معتدل با رایحه ای تاثیرگذار می توان گفت بهترین عطر مردانه نوروزی می باشد. رایحه پخته و معقول این ادکلن مردانه به غیر از خودتان اطرافیانتان را نیز درگیر کرده و احساس رضایت از کنار شما بودن را تجربه خواهند کرد. رایحه چوبی آروماتیک ادکلن مردانه بلو د شنل در غلظت ادو پرفیوم به عنوان بهترین عطر مردانه در سال 2015 از طرف مصرف کنندگان انتخاب شد. عطر بلو د شنل دارای ماندگاری و پراکندگی بالایی می باشد. و می تواند رضایت شما را در مصارف طولانی مدت روزانه و شبانه بر آورده کند.

عطر مردانه شنل بلو د شنل با رایحه های مرکباتی و ترش آغاز می شود و با اضافه شدن فلفل صورتی به سمت اعتدال پیش می رود. سپس به سرعت شیرینی خریزه و گرمی زنجبیل به این ترکیب اضافه می شوند. در آخر رایحه های چوبی به همراه کهربا تلخی و شیرینی عمیقی را به رایحه این عطر می بخشد. عطر ادکلن شنل بلو د شنل به آقایان شخصیت مردی مرموز با اراده ای راسخ و محکم را هدیه می دهد. و آن ها را برای حرکت به سمت اهدافشان سوق می دهد.

این عطر مردانه به دلیل وجود رایحه زنجبیل می تواند در جلوگیری از ابتلا به کرونا و همچنین به عنوان توانبخشی بویایی بعد از ابتلا به این بیماری عمل کند.

عطر اجمل چمیستری (اجمل کمیستری)

عطر اجمل چمیستری (اجمل کمیستری)

خرید عطر اجمل چمیستری (اجمل کمیستری)

عطر اجمل چمیستری به عنوان یکی از پرطرفدارترین رایحه های ملایم را یدک می کشد. به طوریکه می توان از آن به عنوان ادکلن مردانه نوروزی نام برد. آکورد‌های چوبی، آروماتیک و ادویه ای سبب شده تا این عطر در گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار بگیرد. این ادکلن مردانه در غلظت ادو پرفیوم به بازار عرضه شده است. و از ماندگاری و پراکندگی خوبی بهره می برد. که در کنار قیمت مناسبی که دارد، بسیار باصرفه خواهد بود.

وانیل در قلب نت های این عطر اعتدال میان کاج و لیموی نت قبلی را ایجاد می کند. و عطری سبز، بهاری، تلخ و شیرین را مهمان ریه هایتان خواهد کرد. نت اولیه قدرت و انگیزه برای برطرف کردن مشکلات برای آسودگی همسر و فرزندان را به دنبال دارد. و عاطفه پدری و همسری را به رخ می کشد.

رایحه های چوبی نت پایانی رایحه ای نوستالژیک و خاطره آمیز به آن بخشیده و در میان سایه ای کم رنگ از رایحه های قبلی به مشام می رسد. این نت فضایی آرام و تعطیلاتی را به این رایحه بخشیده و عطر اجمل کمیستری را گزینه ای برای خرید ادکلن مردانه نوروزی کرده است.

ادکلن مرسدس بنز اینتنس

مرسدس بنز اینتنس

خرید ادکلن مرسدس بنز اینتنس

ادکلن مرسدس بنز اینتنس دارای رایحه ای عمیق و دلنشین است که با طبع ملایمی که دارد می توانید در تمام فصول از رایحه آن نهایت لذت را ببرید. این عطر دارای شخصیتی جنتلمنی است و با رایحه ای تلخ و سنگین پرستیژ و جذبه مضاعفی به آقایان خواهد بخشید. عطر مرسدس بنز اینتنس مردانه در غلظت ادو تویلت به بازار عرضه شده است. این عطر با ماندگاری و پراکندگی خوبی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان عطر مردانه نوروزی می باشد. همچنین رد بوی دلنشینی که از این عطر باقی می ماند، از شما شخصیتی کاریزماتیک در اذهان اطرافیانتان خواهد ساخت.

ادو تویلت مرسدس بنز اینتنس با رایحه مرکبات آغاز شده و با روایح چوبی محسوس در کنار بنفشه خودنمایی می کند. و رفته رفته که به نت های پایانی نزدیک تر می شود بر غلظت روایح چوبی افزوده می شود. عطر ادکلن مرسدس بنز اینتنس را می توانید به عنوان عیدی 1401 به آقایانی که در زندگی شما نقش پررنگی را ایفا می کنند، هدیه دهید.

ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه

ایفوریا مردانه

خرید ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه

رایحه با پرستیژ ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه به عنوان ادکلن برتر مردانه سال 2007 انتخاب شد. این ادکلن مردانه با طبعی معتدل و چهار فصل در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته است. تنالیته ملایم و تلخ این عطر مردانه حاصل هارمونی زیبایی از ترکیب ادویه‌ها با چوب است. این ادکلن با رایحه چوبی آروماتیک بر پایه سرکشی و آزادی خواهی مردانه طراحی شده و جذابیت و اقتدار مردانه را فریاد می زند. وجود رایحه زنجبیل و فلفل در اولین نت از این عطر انرژی بهاری را در وجود شما خواهد دمید. که در پی آن رایحه های چوبی و صمغی فضا را در اختیار خواهند گرفت.

عطر مردانه ایفوریا دارای غلظت ادو تویلت می باشد. که پراکندگی و ماندگاری نسبتا خوبی به آن بخشیده است. رایحه ایفوریا مردانه حس ارامش بخش دلچسبی دارد که به عنوان عطر مردانه نوروزی می تواند شما را به مرکز توجه دوستان و آشنایانتان تبدیل کند.

وجود رایحه زنجبیل در این عطر سبب شده است تا بیشتر مردم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا از آن استفاده کنند. در عیدی هم که با آن روبرو هستیم می توانید با استفاده از این عطر تا حدی از ابتلا به ابپاین بیماری در امان باشید.

عطر مارک جوزف ماین پورهومعطر مارک جوزف ماین پورهوم

خرید عطر مارک جوزف ماین پورهوم

عطر مارک جوزف ماین پورهوم با غلظت روایح چوبی و ادویه ای توانسته قشر بالایی از آقایان و بانوان را به سمت خود جلب کند. این عطر با رایحه ای بهشتی و ملایم در تمام فصول سال خاطره ساز خواهد بود. بهترین زمان استفاده از این عطر، روزهای نوروزی فصل بهار است، که لذت حضور در بهشت را تجربه خواهید کرد. شباهت زیادی که در نت های پایه عطر مردانه ماین پورهوم با کرید اونتوس می باشد، آن را به عطری پرطرفدار و ارضاکننده با قیمت مناسب تبدیل کرده است. ادکلن مردانه مارک جوزف ماین پورهوم در غلظت ادو پرفیوم به بازار عرضه شده است. و از ماندگاری و پراکندگی نسبتا خوبی بهره می برد. برای افزایش ماندگاری و پخش رایحه این عطر، آن را در چند جا از لباس و یا پوستتان به صورت متمرکز اسپری کنید.

پخش انفجاری رایحه های نت اولیه این ادکلن مردانه با حضور مرکبات فضا را در بر می گیرد. رد بوی نت قلبی این عطر ترکیبات سبز و روایح چوبی به همراه زنجبیل و فلفل می باشد. که با لایه ای از مشک و تنالیته چوبی بیشتر در نت پایانی خاطره انگیزتر خواهد بود.

عطر مردانه ماین پورهوم با بسته بندی شیک و رایحه ای خاص و خواستنی را می توانید به عنوان هدیه نوروزی 1401 به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

خرید عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

عطر ادکلن جگوار کلاسیک مشکی با رایحه ای ملایم را می توانید به عنوان عطر مردانه نوروزی خریداری و در محافل روزانه و مجالس شبانه نهایت لذت را از آن ببرید. این ادکلن مردانه دارای رایحه ای با کیفیت و ناب از مشرق زمین می باشد، که در ترکیب با روایح سرخسی و دریایی حس حضور در سواحل دریایی را برایتان تداعی خواهد کرد. عطر جگوار بلک در غلظت ادو تویلت به بازار عرضه شده است. و دارای ماندگاری متوسط و پراکندگی نسبتا خوبی است.

وجود روایح طبیعی و تلخ ادکلن جگوار مشکی سبب شده تا قشر زیادی از آقایان جوان از طرفداران آن باشند. سیب رایحه غالب این عطر می باشد که به همراه مرکبات در اولین نت از این عطر مردانه به مشام می رسد. ردی که در نت میانی این عطر احساس می شود شامل رایحه جوز، نت های دریایی، چای، هل و شمعدانی است که در نت پایانی با روایح چوبی و مشک تبادل می شوند.

ادوتویلت دیور ساواج

دیور ساواج

خرید ادوتویلت دیور ساواج

عطر دیور ساواج ترکیبی نوآورانه و جسورانه را در اختیار مردان اصیل و بااقتدار با اثربخشی های فرح بخش و اعتماد افزا قرار می دهد. رایحه تند این ادکلن مردانه از محدودیت‌های زمانه فراتر می‌رود و وفاداری مردان را به خودشان افزایش می دهد. عطر مردانه دیور ساواج در غلظت های پرفیوم، ادو پرفیوم و ادو تویلت به بازار عرضه شده است. اما در میان این غلظت ها ادو تویلت دیور ساواژ دارای طبع ملایمی است. که به عنوان ادکلن مردانه نوروزی می توانید با نفس های عمیق هوای تازه و لذت بخش آن را در فصل بهار با لذت فراروان به ریه هایتان بکشید.

ادو تویلت دیور ساواج دارای ماندگاری بسیار خوبی است. و از پراکندگی و پخش بوی نسبتا خوبی بهره می برد. این ادکلن از بین جوانان بالای 25 سال همچنین از جنس مخالف بازخورد مثبتی عالی گرفته است. رد روایح مرکباتی اولین نت از این عطر با روایح آروماتیک و چوبی فلفلی روایح نت بعدی زمانی قوت می گیرد که آمبروکسان در نت پایانی تازگی رایحه را عرضه می کند. ادکلن دیور ساوج با طبعی معتدل و رایحه قوی و سطح بالا مناسب استفاده روزانه و چهارفصل می باشد. همچنین به عنوان عطرامضا گزینه بسیار مناسبی است.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه عید 1401

نگاه مختصری به معرفی عطر مردانه نوروز 1401

در این مقاله از عطربان سعی کردیم به صورت خلاصه طبع ها را مورد بررسی قرار دهیم. و طبع عطر مردانه مناسب نوروز 1401 را برایتان بازگو کردیم. و از بهترین آن ها چند ادکلن مردانه نوروزی را برایتان با مشخصاتشان بیان کردیم. تا بتوانید از بین آن ها رایحه متناسب با شخصیت خودتان را انتخاب کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طبع عطرها و فصل مورد استفاده آن ها کسب کنید، مقاله نحوه تشخیص بهترین عطر فصل را در عطربان مطالعه بفرمایید.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

اینستاگرام ما را دنبال کنید