یکی از معیار های انتخاب عطر، فصل ها هستند. توجه به فصل پیش رو، برای انتخاب عطر مناسب یک امر مهم تلقی می شود. یک ادکلن تابستانی گرمای طاقت فرسای این فصل را بهبود می بخشد. پس در خرید عطر برای این فصل کمی بیشتر دقت کنید.

در روز های گرم تابستانی باید دور تمام عطر های گرم را خط کشید! حتی اگر ماندگاری و دوام بالایی داشته باشند. باید به دنبال یک احساس خنکی جذاب در این روز ها بگردید که هم حال شما را بهتر کند و هم دلچسب باشد. عطر های سرد و خنک، ترش، تلخ، جنگلی و همچنین عطر هایی با رایحه های وحشی، در این دسته ها قرار دارند. وقتی هوا گرم است، رایحه عطر شما بیش تر پخش می شود و فضا را در بر می گیرد. پس چه بهتر که برای چنین فصلی، یک عطر مناسب را به کار ببریم. 

لزوم انتخاب یک عطر مناسب

محققان ثابت کرده اند که استفاده از انواع عطر و ادکلن ها نه تنها می تواند، تاثیرات شگرفی بر روحیه افراد داشته باشد، بلکه در درمان برخی بیماری ها نیز می تواند، موثر باشد. عطر ها حتی در داشتن یک خواب راحت تاثیرگذار خواهند بود. اما انتخاب یک عطر مناسب که هم این خصوصیات درمانی را داشته باشد و هم از رایحه آن لذت ببرید، باید با توجه به برخی نکات انجام شود.

بلک لایوانی یک بازیگر مطرح آمریکایی، در مصاحبه ای می گوید، عطر زدن برای من مانند مسواک زدن است. هر صبح پس از مسواک زدن حتما عطر می زنم! حتی ممکن است، آرایش نداشته باشم یا لباس هایم آن چنان که انتظار می رود، مرتب نباشد، اما باید عطر زده باشم! 

عطر تابستانی

راهنمای خرید عطر و ادکلن تابستانی

در این جا یک راهکار عالی برای خرید یک عطر تابستانی یا هر عطر دیگری که قصد خرید آن را دارید، به شما ارائه می دهیم. این ساده ترین روش خرید عطر و ادکلن است. با طرح چند سوال به خرید یک عطر مناسب می رسیم:

  1. عطر را برای چه جنسیتی می خواهید؟ خانم یا آقا؟( حتی اگر به دنبال یک عطر اسپرت می گردید که مردانه و زنانه نداشته باشد، این مطلب را برای فروشنده روشن کنید)
  2. برای چه سنی به دنبال عطر می گردید؟ نوجوان، جوان، بزرگسال؟
  3. هزینه ای که می خواهید برای عطر خود بپردازید، تا چه میزانی است و چه بهایی برای آن تعیین کرده اید؟ تا 200 هزار تومان؟ 200 هزار تومان به بالا؟ و...
  4. چه سبک عطر هایی را می پسندید؟ رایحه های خنک را بیش تر دوست دارید؟ از عطر های گرم لذت می برید؟ آیا عطر ها و نت های شیرین بیش تر شما را مجذوب می کنند یا عطر های تلخ مورد توجه تان هستند؟
  5. چه استفاده هایی از عطر خود خواهید کرد؟ این عطر برای شما استفاده روزانه خواهد داشت؟ یا آن را در محل کار خود استفاده خواهید کرد؟ به دنبال یک عطر برای مسافرت های خود می گردید؟ 
  6. سبک عطر خود را مشخص کنید؛ یک عطر اسپرت می خواهید یا عطری لوکس و لاکچری مد نظر دارید؟
  7. مهم ترین اصل در خرید عطر، توجه به فصل است. مشخص کنید که برای فصول گرم سال، به دنبال عطر و ادکلن تابستانی هستید؟ یا برای زمستان در پی خرید عطر می باشید؟

با پاسخ به این سوالات یک عطر مناسب را پیدا خواهید کرد.

عطر مخصوص تابستان

آشنایی با ادکلن و عطر تابستانی

فقط یک لحظه تصور کنید که در فصل تابستان و هوای گرم، یک نفر با رایحه ای تند و شیرین از راه برسد و در کنار شما بنشیند! قطعا احساس ناخوشایندی خواهید کرد و از لحظه ورود آن شخص بیش تر گرمتان می شود؛ یک احساس آزار دهنده مطلق! اما اگر این فرد، یک ادکلن تابستانی مناسب را با رایحه ای خنک و ملایم استفاده کرده بود، بی شک حال شما و اطرافیان و حتی خودش بهتر می شد. پس از رفتن فصل سرد زمستان و پاییز با آمدن بهار و تابستان، وقت آن می رسد که عطر هایی با نت های چرمی، چوبی و شیرین را دور بریزید و یک عطر خنک و ملایم را استفاده کنید. 

همچنین بخوانید «رایحه های خاص برای افراد خاص»

استفاده از عطر و ادکلن تابستانی در این فصل هم برای راحتی اطرافیانتان اهمیت دارد، و هم به خودتان حس بهتری خواهد داد. در ماه های گرم سال، استفاده از عطر های گل دار، بیش تر توصیه می شود. البته باید دقت کنید که به این رایحه ها حساسیت نداشته باشید. در ادامه مقاله برخی از عطر های مشهور فصل تابستان را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. با عطربان همراه باشید! 

عطر و ادکلن تابستانی

عطر گالووی، یک خنک کننده خوشبو

یک عطر پر طرفدار مخصوص روز های گرم تابستانی، عطر گالووی است. این عطر مخصوص زوج های جوان است که دوست دارند در هر زمینه ای با هم ست باشند. این رایحه تقریبا اسپرت است. با اسپری کردن آن، بویی را استشمام می کنید که هیچ کجای دیگر تجربه آن را نداشته اید. این عطر از برند پر طرفدار مارلی است. که مدل های مختلفی از عطر و ادکلن تابستانی را به بازار معرفی کرده است. غالب عطر های این برند مورد پسند عموم واقع شده است. ماندگاری و پخش بوی خوب عطر گالووی نیز یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده آن است. 

گالووی برای 6 ماهه اول سال و فصل های بهار و تابستان، یک عطر بی نظیر است. این عطر دارای رایحه مرکباتی و کمی تلخ است. در ابتدای اسپری کردن آن و در نت های اولیه، رایحه ای شاد، خنک و میوه ای دارد. با حسی فلفلی و تند آغاز می شود که همراه با آن، عطر گل داری نیز به مشام می رسد. پس از گذر مدت زمان محدودی، رایحه میانی آن خود را نشان می دهد، این عطر حالتی نیمه شیرین دارد و کمی رایحه مشک در آن استشمام می شود. تلخی ملایمی که در این نت میانی وجود دارد، آن را بسیار جذاب کرده است. عطر شکوفه های پرتقال و حس گلی آن، لحظه لحظه قوی تر می شود. این ادکلن تابستانی یک انتخاب مناسب برای روز های گرم سال است که احساسی خوشایند در تمام لحظات برای شما به همراه خواهد داشت. 

عطر گالووی

خانم و آقا، مونت بلنک لجند بزن و لذت ببر!

اگر به دنبال یک رایحه ملایم گلی یا میوه ای هستید، مونت بلنک لجند را امتحان کنید. رایحه غالب این عطر، آناناس، سیب و اسطوخودوس است. این عطر در اصل مردانه است، اما بانوان بسیاری نیز آن را پسندیده اند. دلیل علاقه وافر افراد به این عطر، شیرینی مطبوع و ملایم آن است که آزار دهنده نیست؛ طبیعت این عطر خنک است. و در فصول گرم بهترین انتخاب به شمار می آید. 

گروه بویایی آن میوه ای است و پخش بو و ماندگاری مناسبی نیز دارد. با زدن این عطر، چون جواهر در بین افراد می درخشید! نت های آن به گونه ای با هم ترکیب شده اند که شادی و سرزندگی آن به شما و همه اطرافیانتان سرایت می کند. بسیاری از خانم ها این عطر تابستانی را همیشه به همراه دارند. و در روز های گرم وقتی از گرمی هوا کلافه می شوند، با اسپری کردن اندکی از آن احساس بهتری پیدا می کنند! بسته بندی شیک و مشکی، آن را برای هدیه دادن نیز مناسب کرده است. شرح کلی نت های آن به صورت زیر است:

  1. نت های اولیه: ترنج ایتالیایی، اسطوخودوس فرانسوی
  2. نت میانی: سرو سفید
  3. رایحه اصلی: خزه و درخت بلوط

 مونت بلنک لجند

عطر زنانه بولگاری را بشناسید!

رایحه خنک و شیرین آن که برگرفته از خاک، زمین، میوه و چوب است و با ترکیب این نت ها ساخته شده است، مورد پسند بسیاری بوده است. این عطر در سال 2005 طراحی شده است. این عطر گلی، برای فصل تابستان مناسب است. رایحه ابتدایی آن بامبو و گلابی است و به محض اسپری کردن آن بر نبض دست، این عطر ملایم به مشام می رسد. ترکیب طبیعی آن، شادابی و نشاط برای شما به همراه می آورد. ادکلن تابستانی بولگاری بسته بندی نقره ای رنگی دارد که درب آن مانند دو دایره در هم تنیده شده است. 

نت های میانی آن، گل ابریشم، چای و نیلوفر است که با اندک زمانی فاصله، جای نت های اولیه را می گیرد. نت های پایانی آن نیز مشک و اوک موس است. این عطر بوی بهشت می دهد! خط بو و ماندگاری آن قابل توجه است. این برند ارزشمند ایتالیایی با قیمت های قابل قبولی در بازار ارائه می شود. 

سخن پایانی...

عطر و ادکلن تابستانی مدل های مختلفی در دنیا دارد. هر برند مشهوری برای این فصل سال رایحه هایی را طراحی کرده است. از برند های جنیفر استیل گرفته تا لالیک لامور و اکلت لانوین، از ایفوریا گرفته تا دانهیل آبی، همه و همه جزو بهترین عطر های تابستانی محسوب می شوند.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید