عطر های اسپرت مردانه می توانند به عنوان یک کالای لوکس در کمد لباس شما و همسرتان جای گیرند و مورد استفاده هر دو نفر شما باشند. در این جا به معرفی چند نمونه عطر مردانه اسپرت می پردازیم. این عطر ها را برای انجام تمرین های ورزشی خود به کار ببرید. انواع عطر های اسپرت رایحه ای لطیف و ملایم دارند. اگر می خواهید، بیش تر با آن ها آشنا شوید، این مقاله از عطربان را دنبال کنید. 

عطر مردانه بلک افغان (بلک افگانو) - Black Afgano

نام این عطر مردانه را حتما شنیده اید! رایحه آن تلخ و گرم است. از آن به سبب گرمی طبعش در فصل های سرد سال می توانید، استفاده کنید. عطر مردانه اسپرت بلک افغان، مورد استفاده آقایان و خانم ها است؛ رایحه آن در اصل شرقی است و عطری گران قیمت محسوب می شود. نت های به کار رفته در ساخت و تولید آن توسط شرکت ارائه دهنده این عطر، هرگز منتشر نشده است و کسی به صورت دقیق و جزیی خبری از آکورد های سازنده آن ندارد. 

اما کارشناسان عرصه عطر و ادکلن، ادعا کرده اند که نت های بلک افغان متشکل از عطر یاس، پاتچولی، عود و تنباکو هستند. عده ای نیز اعتقاد دارند که در ساختار آن اندکی حشیش وجود دارد و به همین دلیل است که ترکیبات آن را منتشر نمی کنند. این عطر مرموز و مردانه، در بسته بندی خاکستری رنگی ارائه می شود. بلک افغان یک عطر شرقی و سنگین به شمار می رود. و پخش بوی آن نیز بسیار بالا است. 

عطر اسپرت مردانه

عطر مردانه اسپرت مولکول اسنتریک 02 - Escentric molecule 02

رایحه عطر مردانه اسپرت مولکول اسنتریک 02 ظریف و لطیف است. خنکی و نشاط آن به شما یادآوری می کند که تابستان از راه رسیده است! رایحه آن تلخ است و عطر و بوی برخی گل ها در آن به صورت ملموس استشمام می شود. بوی اصلی آن امبروکسان، نوعی عنبر گران قیمت و کمیاب است. پیش از این عطر، مدل دیگر آن یعنی عطر مردانه اسپرت مولکول اسنتریک 01 را در بازار ارائه کرده اند که عطر و بویی شبیه به این ادکلن داشته است. بوی آن ها خاکی است و نت های آن رفته رفته محو می شوند و جای خود را با  هم عوض می کنند. 

نت های ابتدایی ادکلن مولکول اسنتریک 02 گیاهی و عطری است که ظرافت ترکیب رایحه ها را در این عطر مشاهده خواهید کرد. این نت ها شامل گل های زنبق و یاس می شوند. ایزی سوپر که رایحه ای تلخ دارد نیز در بین آکورد های این عطر احساس می شود. در طراحی نت های آن زیاده روی نکرده اند! طراحی آن از ابتدا لطیف و ملایم است. 

عطر مردانه اگنر ایکس لیمیتد - Aigner X Limited

این عطر از برندی فرانسوی راهی بازار شد. عطر مردانه اگنر ایکس لیمیتد Aigner X Limited از اورلین گیشارد طراح و عطار خبره این عرصه از مد و زیبایی است. رایحه آن خنک است و به همین سبب برای انجام تمرین های ورزشی توصیه می شود. استفاده از آن در روز های گرم تابستانی نیز بسیار مطلوب خواهد بود. این عطر، مردانه و زنانه است. ویژگی همه عطر های اسپرت در همین استفاده دوگانه است. عطر اگنر ایکس، با رایحه ای مرکباتی آغاز می شود. رفته رفته این رایحه، عطر و بوی گل ها را به خود می گیرد. رایحه چوب صندل نیز رفته رفته به این عطر و بو اضافه می شود و تلخی ملایمی را در آن ایجاد می کند. 

همچنین در نت های تشکیل دهنده آن تمی صابونی و تمیز نیز استشمام می شود. نت های تشکیل دهنده آن عبارت اند از پرتقال، رز، یاس، لیموترش، صندل و رایحه نعناع هندی.

عطر مردانه اسپرت

عطر مردانه بنتون کلد - Benetton Cold

این عطر زنانه و مردانه است. یک عطر مردانه اسپرت با ویژگی هایی منحصر به فرد، طبعی خنک و رایحه ای تند. گروه بویایی آن مرکباتی و آروماتیک است. در بسته بندی هایی 100 میلی لیتری نیز ارائه می شود. رایحه خوشبو آن، با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود. یک برند ایتالیایی ارائه دهنده این مدل ادوتویلت است. رایحه خنک و تند آن هر از گاهی نیز بویی عاشقانه دارد که یک پارادوکس را در فضای رایحه و آکورد های آن ایجاد می کند. 

از آن برای پوشیدن روزانه می توان استفاده کرد. عطر اسپرت بنتون کلد مخصوص خانم ها و آقایان جذاب و خوش پوش است. بسته بندی جالب آن نیز قطعا برای شما جذاب خواهد بود. درب آبی رنگ آن مشابه با شیر آب است. بطری شفاف آن مایع درونی آن را به خوبی نشان می دهد. رایحه آن ترکیبی از ترنج و آلدئید ها است و این عطر و بو را پس از اسپری کردن آن بر روی پوست خود، استشمام می کنید. رفته رفته این عطر جای خود را به نت های شمعدانی، گشنیز و اسطوخودوس آرامش بخش می دهد. سپس بوی نت های پایانی ناشی از وتیور، پاچولی و مشک سفید آشکار می شود. 

عطر مردانه کاستوم نشنال جی - CoSTUME NATIONAL J

عطر مردانه کاستوم نشنال جی CoSTUME NATIONAL J یکی از بهترین انتخاب های اسپرت برای ورزشکارانی است که ساعت ها به تمرین های ورزشی می پردازند. این عطر ماندگاری بالایی دارد و در ساعات طولانی مانع از ساطع شدن بوی بد از بدن شما می شوند. عطر مردانه اسپرت دقیقا باید ویژگی های این ادوپروفیوم را داشته باشد. طبع این عطر خنک است. رایحه آن شیرین است و از گروه بویایی گلی است. 

همچنین بخوانید «نحوه نگهداری از عطر و ادکلن در دراز مدت»

عطر اسپرت کاستوم نشنال جی، برای روز های گرم نیز قابل استفاده است. این عطر یونیسکس با بطری 100 میلی لیتری ارائه می شود. این عطر از نت های ژاپنی پیروی کرده و همه فرهنگ و سنن آن را در آکورد های این رایحه احساس خواهید کرد. در نت های اولیه آن، رایحه های مرکباتی جا گرفته اند. در ابتدا، حس لیمو ترش، بهار نارنج و نارنگی به مشام می رسد. سپس رز و شکوفه های گیلاس به میانه میدان می آیند! در نهایت نیز خزه درخت بلوط، عطر برنج و کشمیر است که خود را نمایان می سازند. بسته بندی شیشه ای و مشکی رنگ آن، به قدری جذاب است که در میان انواع عطر مردانه خودنمایی می کند. 

عطر مردانه ورزشی

ادوپرفیوم لالیک رز رویال - Lalique Rose Royale

یکی از بهترین انتخاب ها از میان انواع عطر اسپرت، این ادوپرفیوم جذاب است. عطر و بوی گل های شرقی و رایحه ای شیرین با طبعی خنک از آن استشمام می شود. پخش و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این عطر در سال 2014 ارائه شده است. رایحه آن برای 4 فصل سال قابل استفاده است. هم زنانه و هم مردانه می باشد. به همین سبب آن را در دسته عطر و ادکلن های اسپرت جا می دهند. 

لالیک گل های رز، ملکه گل ها را معرفی می کند. این گل را در چین با نماد های مختلفی می شناسند. ادوپرفیوم Lalique Rose Royale عطر مردانه اسپرت با رایحه شرقی است. عطر و بوی آن در ابتدا آمیخته ای از مشک آهو و بنفشه کوهی است. سپس رایحه چرم به آن افزوده می شود. عطر لالیک رز رویال یونیسکس از آکورد ها و عطر های میوه ای نیز بی بهره نمانده است. بطری آن نیز یک استوانه شیک و شفاف است که مایع آن را به سادگی می توانید از آن مشاهده کنید. بر روی آن نیز پلاکی را نصب کرده اند که مشخصات عطر را به خوبی در آن مشاهده می کنید. 

ادکلن زرجوف اربا پورا - Xerjoff Erba Pura

این عطر مردانه اسپرت رایحه ای شیرین و شرقی دارد. خنکی طبع آن، استفاده از آن در میدان های مسابقات را نیز میسر کرده است. در سال 2019 برند زرجوف از کشور ایتالیا این ترکیب بویایی یونیسکس را ارائه کرده است. نت های تشکیل دهنده ادکلن اسپرت زرجوف اربا پورا، شامل پرتقال، لیمو و ترنج کالابین است. این ها رایحه های آغازین آن هستند که شور و حال و طراوت را با خود برای ورزشکار به همراه می آورند. 

عطر sport مردانه

رفته رفته در خلال نت های پایه ای این عطر اسپرت لوکس، عطر و بوی وانیل، مشک و کهربا در ترکیب با ماداگاسکار به مشام می رسند. بسته بندی شیک و آبی سیر آن، نقطه قوتی برای این عطر محسوب می شود. بطری آن مزین به یک درب طلایی رنگ است که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است. 

جمع بندی...

عطر های اسپرت معمولا از رایحه هایی خنثی تشکیل شده اند. باید ساخت آن ها به گونه ای باشد که به یک تعادل در نت های بویایی برسند تا هم خانم ها و هم آقایان از این عطر ها استفاده کنند. یک عطر مردانه لوکس، می تواند برای خانم ها نیز کاربرد داشته باشد و این بسته به هنر عطار آن است. عطربان برخی از بهترین های دنیای عطر و ادکلن های اسپرت را به شما معرفی کرده است که از میان آن ها قطعا انتخاب مناسبی خواهید داشت. 

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید