عطر ادکلن پارفومز د مارلی کالان مردانه و زنانه ادو پرفیوم | Parfums de Marly Kalan EDP

Parfums de Marly Kalan EDP

(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 125 میل
  • مناسب: آقایان، بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: شرقی ادویه ای
  • ماندگاری: خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

6%
11,100,000
10,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن پارفومز د مارلی کالان - ادو پرفیوم کالان مردانه و زنانه - Parfums de Marly Kalan EDP عطری گرم و شیرین است. این عطر یونیسکس اغواگر درسال 2019 به درخواست شرکت عطرسازی Parfums de Marly طراحی و به بازار عرضه شد. پارفومز د مارلی کالان برای استفاده بانوان و آقایان شیک پوش در فصول سرد سال طراحی شده است. وجود روایح شرقی در عطر پارفومز د مارلی کالان باعث شده تا علاقمندان زیادی داشته باشد و باب سلیقه افراد گوناگون باشد. عطر پارفومز د مارلی کالان با الهام از لویی پانزدهم طراحی شده است. و بیان کننده یک شخص فاخر، کاریزماتیک و لوکس است که قدرت و بزرگی محصور کننده ای داشت.

عطرهای پرفروش

دیانا

ممنون که بالاخره موجوش کردین. شروعش ادویه جات شرقیه و آخرش چوب و کهربا. من نامزدم این ادکلنو داشت. چند وقتی بود که تموم شده بود. دنبالش بودم از یه جای معتبر اصلشو بخرم براش. مطمئنم که خیلی خوشحال میشه.

ارسال پاسخ
اسما

چون یه کم گرونه اول از جایی یه سمپلش رو خریدم تا ببینم تو دراز مدت چجوره؟!
واقعا عالی بود مخصوصا که هم زنانه و هم مردانه اس. کاملا اسپرته. من که خیلی خوشم اومد‌ اولش یه کم بوی گل و میوه میاد و بعدش نتای چوبی قاطیش میشه و یه مقدار تلخش می کنه☕

ارسال پاسخ
فرشاد

اصلی ترین بویی که میشه ازش گرفت و خیلی هم موندگاره، روایح چوبی تو نت آخرشه. به نظرم همین بوهاست که عطر مردونه رو از زنونه متمایز و جدا می کنه
رایحه های چوبی و البته تلخ، جورین که ازشون خیلی خوشم میاد و حاضرم تمام عطرام همچین بویی داشته باشن. پخش و موندگاریشونم حرف نداره. ناسلامتی عطر اصل فرانسویه ها💛

ارسال پاسخ
مروارید

همه گفتن حضوری این ادکلن بخرم به خاطر قیمتش ولی با اعتمادی که به سایتتون داشتم سفارش دادم خیلی زود به دستم رسید خیلی راضی هستم.

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...