عطر ادکلن سریس اسپلندور پینک صورتی زنانه ادو پرفیوم | Seris Splendor Pink EDP

Seris Splendor Pink For Women EDP

برند : Seris
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: معطر میوه ای
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

22%
1,140,000
900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن سریس اسپلندور پینک صورتی - ادو پرفیوم اسپلندور پینک زنانه - Seris Splendor Pink EDP عطری با طبع خنک و شیرین است. این عطر زنانه شیک محصول کشو امارات می باشد. که در غلظت ادو پرفیوم تولید شده است. عطر اسپلندور پینک زنانه با رایحه معطر میوه ای خود می تواند زینت بخش میزهای آرایش بانوان باشد. از این عطر افسونگر می توانید در تمام فصول استفاده کنید. و شور و نشاط و اعتماد به نفس خود را با رایحه دلفریب عطر سریس اسپلندور پینک صورتی مضاعف کرده و به رخ همگان بکشید.

عطرهای پرفروش

سپیده

سلام
امسال به خاطر اینکه شرایط مالیم چندان مساید نبود مجبور شدم این عطرو بخرم. بوش خوبه ولی موضوعی که هست اینه که عطرای اماراتی پخش بو و ماندکاری ندارن. این عطر هم همینطوره
ایشالا واسه سالای بعد عطر بهتری می خرم💪

ارسال پاسخ
فریبا

سلام
چون عادت دارم موقع استفاده حجم زیای از عطرو به لباسم می زنم، مجبورم از عطرای نسبت ارزون استفاده کنم.
قیمتش خوبه و دیگه هزینه بالایی واسه خرید عطر نمی کنم.

ارسال پاسخ
نازیلا

منم مثل فریبا خانم بیشتر عطرای ارزون میخرم. اینجوری آدم دیگه زیاد نگران تموم شدن عطرش نیست و با خیال راحت استفاده می کنه. بو و موندگاریشم که خوبه. دیگه از یه عطر چه انتظاری میشه داشت

ارسال پاسخ
زهرا

واقعا ممنونم ب خاطر این قیمت های عالیتون
خدا ب زندگیت خیر برکت بده ک اینقده شما خوبین

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...