پارفومز د مارلی

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

پارفومز د مارلی

برند پارفومز د مارلی (Parfums de Marly)، یکی از لوکس ‌ترین و معروف ترین کمپانی ‌های فرانسوی در زمینه تولید عطر مردانه و زنانه در دنیا است. ماهیت عطر مارلی منحصر به فرد است و رد پایی از ظرافت و شکوه فرانسه را در فضای اطراف خود می پراکند.

ژولین اسپرچر (Julien Sprecher) به دلیل عشق به هنر عطر سازی، برند پارفومز د مارلی را در سال 2009 تاسیس کرد. این برند، عطر های شاخصی با رایحه های رویا گونه برای مشتریان خود می سازد. منبع الهام این عطر ها، کاخ ها و باغ های ورسای می باشد. و به نوعی یادآور جلال و شکوه قرن هجدهم فرانسه می باشد. هر عطر مارلی بیان کننده سبک زندگی ساده انسان ها در دوران معاصر است.

دلیل نام‌ گذاری این برند نیز به قرن ۱۸ میلادی و دوران سلطنت لویی پانزدهم در فرانسه بر می گردد. دلیل وجود دو اسب در لوگوی این برند نیز، با الهام از اسب کاخ شتو د مارلی انتخاب شده است. این مجسمه از جمله شاهکار های هنر مجسمه سازی در فرانسه بوده است. درج عبارت Royal Essence نیز در لوگوی این برند، به معنای رایحه‌ شاهانه است. و نشان دهنده خاص و سلطنتی ‌بودن آن می باشد.

برخی از عطر های برند پارفومز د مارلی بر اساس اسم معروف ترین اسب های دنیا نامگذاری شده است. فروش چشمگیر و طرفداران زیاد، ‌از دلایل تایید فعالیت های این برند فرانسوی در زمینه تولید عطر می باشد. تعدادی از پرفروش ترین عطر و ادکلن های برند پارفیومز د مارلی، مارلی پگاسوس، مارلی گالووی، مارلی هرود، مارلی گودولفین و مارلی نیسان می باشد.

دفتر مرکزی این برند، در شهر پاریس قرار دارد. و عطر های آن به کشورهای اروپایی، آمریکا، چین، ژاپن، کشورهای عربی و آفریقای جنوبی صادر می گردد. رایحه ‎های برند پارفومز د مارلی، با کیفیت بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

خرید عطر پارفومز د مارلی:

عطر پارفومز د مارلی اصل یا ادکلن پارفومز د مارلی اصل هم اکنون جزو برندهای نیش عطر و ادکلن در سرتاسر دنیاست. خرید عطر پارفومز د مارلی اصلی یکی از دغدغه های مشتریان این شرکت می باشد. شما می توانید با خیال راحت به بررسی قیمت عطر د مارلی در فروشگاه بپردازید و ادکلن د مارلی اصلی خود را پس از انتخاب با مناسب ترین قیمت خرید نمایید.

دسته‌بندی