عطر ادکلن اجمل ساکریفایس بنفش زنانه | Ajmal Sacrifice for Her EDP

Ajmal Sacrifice for Her EDP

برند : Ajmal
برند : -
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 50 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: رایحه های گلی
  • طبع: گرم
  • ماندگاری: عالی

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

14%
1,260,000
1,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن اجمل ساکریفایس بنفش - ادو پرفیوم ساکریفایس بنفش زنانه - Ajmal Sacrifice for Her EDP عطری است گرم و شیرین که در سال 2007 توسط برند اجمل به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اجمل ساکریفایس بنفش زنانه در دسته عطر های با غلظت ادو پرفیوم دسته بندی می شود. ادو پرفیوم ها بعد از پرفیوم ها بیشترین درصد اسانس را دارند. ادو پرفیوم اجمل ساکریفایس بنفش زنانه اصل ماندگاری بالایی نسبت به ادکلن ها و ادو تویلت ها دارد. به هنگام اسپری عطر ساکریفایس بنفش زنانه، از ابتدا تا انتها صورت متغیری از رایحه های گل را می توانید در این عطر جست و جو کنید. ترکیبی از گل هایی که نمی توان با قطعیت آن را به یک گل خاص نسبت داد موجب شده، تا با استشمام اجمل سکریفایس تصوری از هزاران نوع گل را در سر بپرورانید. انواع نت های زیبایی که در عطر ادکلن اجمل بنفش زنانه به کار رفته است، مجموعه ای از رایحه های عطر آگین می باشد. در اولین وهله به محض اسپری شدن، بوی مسحور کننده اقیانوس آبی و گل ها مشام شما را نوازش می دهد.

عطرهای پرفروش

جیران

سلام و عرض ادب
من قصد خرید این عطرو دارم و با مقایسه ای که انجام دادم متوجه شدم که سایت عطربان قیمتاش نسبت به باقی فروشگاه ها پایین تره
فقط نکته ای ذهنم رو درگیر کرده و اونم اینکه اصلا از کجا باید متوجه بشم که محصولاتتون اورجیناله؟
و اگر به دستم رسید و پیش یک متخصص بردم و گفت محصوله فیکیه مرجوع میکنید؟

ارسال پاسخ
مدیر سایت

با عرض سلام خدمت شما
تمامی محصولات ضمانت اصالت دارن و در عطربان هیچ کالای فیکی وجود ندارد (قوانین مربوط به عودت کالا را در فوتر سایت مشاهده فرمایید).
تشخیص فیک بودن عطر کار چندان راحتی نیست در قسمت فوتر نحوه تشخیص عطر اورجینال و فیک توضیح داده شده اما با این وجود باز هم تشخیص آن آسان نخواهد بود. بهترین گزینه، خرید از یک مرجع مطمئن هست.

ارسال پاسخ
شهلایی

سلام دوست عزیز به جمع عطربانی ها خوش آمدید
از نظر اصالت عطرهای عطربان خیالتون راحت باشه. من چند سالیه که مشتری ثابت این فروشگاهم. تا حالا نشده بسته ارسالیم مشکلی داشته باشه
از مدیریت عطربان هم ممنونم. همیشه خوش قول و با اصالت

ارسال پاسخ
آرمیتا

سلام. من از این عطر داشتم. حتی از قیمتش میشه فهمید که عطر چندان جالبی نخواهد بود. اگر بودجه تون همین قدره می تونید بخرید ولی اگر می تونید هزینه بیشتری بکنید، پیشنهادم به شما انتخاب یه عطر دیگه اس

ارسال پاسخ
آهو

بوش خوبه
با این قیمت الان همچین عطری رو سخت میشه پیدا کرد که با ذائقه تونم مهخوانی داشته باشه
آدم بوش کردنی مست میشه مخصوصا از بوی وانیل و شکوفه پرتقالش💞

ارسال پاسخ
مریم

زیاد اهل استفاده از عطر و ادکلنن نیستم. این عطر رو هم دخترم واسه تولدم از عطربان خریده. واسه همین برام با ارزشه و فقط تو مواقع خاص ازش استفاده می کنم.
امیدوارم همیشه سالم، سلامت و خوش بو باشید💪

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...