عطر ادکلن هالووین شات زنانه ادو تویلت | JESUS DEL POZO Halloween Shot EDT

JESUS DEL POZO Halloween Shot EDT

(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: شرقی گلی
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

12%
2,050,000
1,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خسوس / جسوس دل پوزو هالوین شات زنانه اصل - JESUS DEL POZO Halloween Shot EDT عطری است گرم و شیرین و زنانه که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. وجود رایحه انواع گل ها موجب شده تا عطر ادکلن جسوس دل پوزو هالوین شات زنانه در گروه بویایی گل های شرقی قرار بگیرد. ترکیب بی همتای کارامل و نعنا به همراه رایحه گل هایی با بوی آرامش بخش توانسته است که، عطر ادکلن جسوس دل پوزو هالوین شات را همراه تمامی لحظات خوب بانوان کند. و در هر جا و هر مکان از بوی خوشایند آن نهایت بهره را ببرند. ادکلن هالوین شات اصل عطری با رایحه شیرین است که گرمای مطبوع و دلپذیری هم آن را در بر گرفته است. هالوین شات یکی از اعجاز انگیز ترین ادکلن ها است که مخصوص بانوان اصیل و خاص پسند می باشد. بانوان می توانند در همه فصول سال با استفاده از ادکلن هالوین شات اورجینال وقار و متانت خود را به رخ بکشند و زیبایی مسحور کننده خود را به نمایش بگذارند.

عطرهای پرفروش

سمیه

هدیه برا دوستم از سایت شما خریدم
بهترین برند هالوینه
پخش و موندگاریش عالیه

ارسال پاسخ
اتوسا محمدی

این ادکلن با توجه به بسته بندی زیبایی و از اون مهمتر شیشه ای زیبایی ک براش طراحی شده بوی گرم و شیرینی داره کسانی که بوی شیرین و گرم دوست دارند عالیه و اصلا برا خریدش دوستان شک نکنید
و به نظرم خودم چون خیلی ادکلن ها استفاده میکنم بوی این ادکلن بوی خاصی شبیه به Alien داره پخش بو و ماندگاری مناسب خوبی داره

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...