خسوس دل پوزو

خسوس دل پوزو JESUS DEL POZO یکی از بهترین طراحان مد و لباس اسپانیا به شمار می آید. وی در سال 1946 در مادرید متولد شد. دل پوزو پس از تلاش های بسیار، موفق شد اولین بوتیک مد و لباسش را در سال 1974 تاسیس کند. با قطعیت می توان گفت یکی از شاخص ترین افراد، در تحول مد اسپانیا و جهان، خسوس دل پوزو است. وی همواره در تلاش بود با در نظر گرفتن سبک زندگی مردم، تاریخ و فرهنگ کشورش همراه با ایده های جدید، بهترین پوشاک ممکن را تولید کند تا موفق شود تحولی شگرف در صنعت مد اسپانیا ایجاد کند. بهترین کار ها و ایده های وی، در اولین بوتیکش در خیابان ALMIRANTE مادرید هستند و در صورت تمایل می توانید از آن بازدید نمایید.

دل پوزو همواره معتقد بود هر فرد، با روحیات درونش می تواند، طرح ها و ایده های جدید و شاخصی ایجاد کند. وی سعی در این داشت در کار هایش، تنوع زیادی داشته باشد تا بتواند همه سلایق را پوشش دهد. آرزوی دیرینه او، این بود که طرح هایش را به مجسمه تبدیل کند. ولی هیچ گاه به این آرزو نرسید و در این راه ناکام ماند.

خسوس دل پوزو سرانجام پس از انجام فعالیت های فراوان در عرصه مد و ایجاد تحولی بزرگ در این صنعت، در سال 2011 و در سن 65 سالگی از دنیا رفت. ولی همچنان پس از گذشت سال ها از مرگ وی، شخصی به اندازه او نتوانسته چنین تحولی در صنعت مد و سبک زندگی مردم ایجاد کند.

جایزه های معروف خسوس دل پوزو

خسوس اولین مجموعه اش را در سال 1976 در معرض دیدگان عموم قرار داد. تا اولین قدم را در راه رسیدن به هدفش بردارد. از جایزه های بزرگ این مرد مادریدی، می توان به سوزن طلایی، کریستوبال بالنسیاگا و مدال طلایی اشاره کرد.

دل پوزو در سال 1981، بر اساس ایده های بی نظیرش موفق شد جایزه سوزن طلایی GOLDEN NEEDLE را به دست آورد. وی همچنین در سال 1989 توانست جایزه کریستوبال بالنسیاگا CRISTOBAL BALENCIAGA را دریافت کند. دل پوزو جزو اولین و بهترین طراحان مد بود که توانست جایزه مدال طلایی را به دلیل رعایت تکنیک های زیبا و خاص خود، دریافت کند. وی پس از مدتی تصمیم گرفت شاخه جدیدی را به محصولات تولیدی اش اضافه کند. در نتیجه در سال 1990 طراحی هایی را هم در حوزه لباس عروس انجام داد که با استقبال ویژه مردم، مواجه شد.

عطر و ادکلن های خسوس دل پوزو

برند خسوس دل پوزو JESUS DEL POZO اولین فعالیت خود در عرصه عطر و ادکلن را حدود سال 1995 آغاز کرد. وی در سال 1997 موفق شد اولین محصول خود در حوزه عطر و ادکلن را به نمایش بگذارد. به دلیل محبوبیت اولین عطر زنانه برند خسوس دل پوزو، وی تصمیم گرفت فعالیتش در این عرصه را ادامه و در این راه پیشرفت کند. در نتیجه، تولید عطر و ادکلن نیز به محصولات تولیدی این شرکت افزوده شد.

یکی از محبوب ترین و بی نقص ترین عطر های برند خسوس دل پوزو، عطر هالوین است. این عطر، دومین عطر ساخته شده توسط این شرکت بود و توانست برند خسوس دل پوزو را در میان عطر های معروف جهان قرار دهد. پس از تائید این محصول، برند خسوس، محبوبیت فراوانی بین مردم جهان پیدا کرد و توانست مشتری های فراوانی در تمام جهان برای خود ایجاد کند.

از تولیدات مطرح این برند می توان به ادو تویلت هالووین من شات مردانه، ادو تویلت هالووین شات زنانه، ادو تویلت هالووین بلو دراپ زنانه، ادو تویلت هالووین بنفش زنانه، Rose Oud, Quasar, On Ella, On El, In Black Arabian Nights, Ambar اشاره کرد.

شرکت خسوس دل پوزو طی سال ها فعالیت خود در عرصه های مد و عطر، با افراد خبره زیادی همکاری داشته است. از جمله افرادی که در عرصه عطرسازی با این برند همکاری داشته اند، می توانViolaine David, Pierre Wargnye , Olivier Polge, Olivier Cresp, Jean Christophe Herault, Francis Kurkdjian, Fabrice Pellegrin, Christine Nagel, Celine Barel, Alberto Morillas را نام برد.

خرید عطر خسوس دل پوزو:

در عطربان امکان بررسی، انتخاب و خرید عطر و ادکلن خسوس دل پوزو اصل برای کاربران عزیز به راحت ترین شکل ممکن فراهم شده است. برای این منظور می توان با بررسی قیمت عطر خسوس دل پوزو در میان محصولات برند دل پوزو نسبت به انتخاب و خرید عطر و ادکلن دل پوزو مورد علاقه خود اقدام نمایید و مطمئن باشید که با عطر اصل این برند نیاز شما برآورده می شود. 

دسته‌بندی