آن فیلیپو "ANNE FLIPO"، در کشور فرانسه متولد شد. وی از همان ابتدای کودکی، علاقه زیادی به عطرها داشت و با استفاده از خلاقیتی که داشت، توانست بعد ها به یک پرفیومر محبوب و مشهور تبدیل شود. او ترکیب و ایجاد رایحه های جدید را، قسمتی از یک بازی می داند و به خوبی از پس انجام آن، بر می آید. آن فیلیپو در بزرگسالی، به دنبال استعداد ذاتی اش، یعنی عطرسازی رفت. در ابتدا در مدرسه ای در ورسایل در نزدیکی پاریس، به مدرسه عطرسازی رفت. او در ان جا اطلاعات زیادی در مورد انواع عطرها و روش ترکیب روایح به دست آورد.

وی پس از سال ها فعالیت در حوزه عطر سازی و کسب تجارب بسیار، توانست به یکی از بهترین عطاران جهان تبدیل شود. این موضوع را، قرار گرفتن وی در لیست استادان عطرسازی، تایید می کند. لقب استاد عطرسازی تنها به بزرگ ترین، با استعداد ترین و بهترین عطارهای جهان، تعلق می گیرد. این لقب از سوی INTERNATIONAL FLAVORS & FRAGRANCES یا به صورت مخفف IFF، به افراد داده می شود.

شروع فعالیت های حرفه ای Anne Flipo:

پس از تبدیل شدن آن فیلیپو به استاد عطرسازی، فعالیتش را از سال 2004 در IFF آغاز کرد. او سعی می کرد همواره از عصاره شکوفه پرتقال که از درخت پرتقال تلخ گرفته می شود، در عطر هایش استفاده کند. این رایحه برای وی به واسطه خاطراتی که در کودکی دارد، بسیار محبوب و آرامش بخش است.

اگر به لیست عطریات آن فیلیپو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چه عطار حرفه ای است. در کارنامه کاری او، ده ها عطر وجود دارد که در میان مردم بسیار معروف و محبوب هستند.

فیلیپو عطرهایی مانند YVES SAINT LAURENT La Nuit de l'Homme Le Parfum EDP, GIVENCHY L’Interdit (2018), paco rabanne Invictus, YVES SAINT LAURENT Libre, paco rabanne Lady Million را برای برندهای مانند ایو سن لورن، کوچ، لانکوم، جیونچی و پاکو رابان طراحی کرده است.

ادو پرفیوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس زنانه

ادو پرفیوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس زنانه

خرید ادو پرفیوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس زنانه

نت های اصلی تشکیل دهنده ادو پرفیوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس زنانه، بیشتر از گل، میوه و دیگر روایح شیرین تشکیل شده است. بر همین اساس، این عطر زنانه را می توان در دسته عطرهای شیرین و گلی میوه ای قرار داد. عطرهای گلی میوه ای عموما دارای طبع گرم بوده و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می باشند. ادو پرفیوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس زنانه نیز از این قائده مستثنی نیست.

ادو تویلت فور من مردانه

ادو تویلت فور من مردانه

خرید ادو تویلت فور من مردانه

این عطر محصول همکاری مشترک دو عطار مطرح، آن فیلیپو و برانو جوانوویچ می باشد. رایحه های موجود در این عطر، ادو تویلت فور من مردانه را در دسته گروه بویایی چوبی معطر قرار داده اند. طبع بیشتر موادی که در تولید این عطر استفاده شده اند، خنک است. در نتیجه مردان شیک پوش می توانند از آن در فصول گرم سال استفاده کنند. با توجه به غلظت این عطر که ادو تویلت است، می توان دریافت که دارای پراکندگی بینظیر و ماندگاری عالی است.

ادو تویلت لانویت دی الهوم مردانه

ادو تویلت لانویت دی الهوم مردانه

خرید ادو تویلت لانویت دی الهوم مردانه

طراحی ادو تویلت لانویت دی الهوم مردانه با همکاری پییر ویرجنی، دومینیک روپپون و آن فیلیپو با یکدیگر امکان پذیر شده است. رایحه های موجود در این عطر، نسبتا کم است و با بوییدن آن ها به رایحه چوبی ادویه ای آن پی خواهید برد. ترکیب این مواد، رایحه ای گرم را برای دوستداران عطر رقم زده و امکان استفاده از آن را درفصول سرد فراهم کرده است. ادو تویلت لانویت دی الهوم مردانه دارای پراکندگی و پخش بویی عالی است. می توانید با خرید این عطر و استفاده از رایحه خوش آن، دیگران را در مهمانی های دوستانه مجذوب خود کنید.

سخن پایانی

مروری بر این مقاله نشان می دهد که آن فیلیپو یک عطار ماهر است و عطرهای زیادی را با همکاری دوستان خود طراحی کرده است. در این مقاله از عطربان سعی کردیم مروری کوتاه بر زندگینامه این هنرمند بزرگ داشته باشیم. در پایان، بهترین و محبوب ترین عطرهای او معرفی شد و شما با کلیک بر روی نام هر یک از آن ها می توانید برای خرید آن اقدام کنید. در صورت تمایل برای مشاهده تمام عطرهای طراحی شده توسط Anne Flipo، بر روی "عطرهای آن فیلیپو" کلیک کنید.