علاقه به عطرسازی از همان ابتدای کودکی، در وجود کریستوف رینود بود. رویای او تاسیس برندی همراه با دوست خود بود. آن ها در کودکی همبازی یکدیگر بودند. و به شخصیت هایی که در کودکی آرزویش را داشتند، تبدیل شدند. یکی پرفیومر و دیگری، طراح لباس. کریستوف رینود برای نزدیک شدن به هدفش، در سال 1990 به تحصیل در مدرسه عطرسازی ISIPCA در ورسای پرداخت. در آن زمان برای کسب بیشتر تجربیات در کنار تحصیل، وارد شرکت CREATIONS AROMATIQUES شد و در آن جا، به عطرسازی پرداخت. این کار، تبدیل به سکوی پرشی برای وی شد و باعث شد آموزش نظری در ISIPCA و آموزش عملی در CREATIONS AROMATIQUES، به مکمل یکدیگر تبدیل شوند.

استفاده از رایحه های خاص در تولید عطرها، توسط کریستوف رینود

Christophe Raynaud همواره در طول فعالیت های خود تلاش کرده تا با ایجاد رایحه های قوی و خاطره انگیز، بر احساسات انسان ها تاثیر بگذارد. وی همیشه سعی کرده تا به عنوان یک عطار، رایحه هایی ایجاد کند که افراد با بوییدن آن، احساس شادابی کنند و به خاطرات دوران کودکی شان برگردند. رینود این ویژگی ها را، در رایحه های چوبی و معطر می بیند.

کریستوف رینود عطرسازی را یک صنعت می داند که به ظرافت های یک هنرمند، نیاز دارد. چرا که هر دوی آن ها، به دقت و کیفیت زیادی نیاز دارند.

سابقه کاری Christophe Raynaud

کریستوف رینود پس از انجام کار نیمه وقت در CREATIONS AROMATIQUES و پایان تحصیلاتش در مدرسه عطرسازی، در سال 1993 و به عنوان یک عطار جوان و مشتاق، به کار در DROM FRAGRANCES INTERNATIONAL پرداخت. وی به مدت 7 سال و تا سال 2000 در آن جا بود و آموخته هایش را کامل تر می کرد. تا اینکه در سال 2000، وارد شرکت SYMRISE شد. بعد از آن نیز به عنوان یک نیروی باتجربه، در GIVAUDAN مشغول به کار شد.

رینود در مدت تقریبی 30 سال، توانست ده ها عطر را با رایحه ها و سبک های متفاوت طراحی کند. Azzaro Chrome Legend EDT، Roberto Cavalli Uomo Eau de Toilette، S.T.Dupont - Paris Saint-Germain، KARL LAGERFELD - Bois de Vetiver، GUERLAIN - My Insolence، Jean Paul GAULTIER – Scandal و ISSEY MIYAKE - L’Eau d’Issey Pour Homme Or Encens از جمله این عطرها هستند. که توسط Christophe Raynaud برای برندهای Azzaro، LANCOME، JEAN PAUL GAULTIER، ISSEY MIYAKE و GUERLAIN طراحی شده اند.

ادو تویلت آزارو پور هوم نایت تایم

ادو تویلت آزارو پور هوم نایت تایم

خرید ادو تویلت آزارو پور هوم نایت تایم

ادو تویلت آزارو پور هوم نایت تایم یکی از برجسته ترین محصولات کمپانی لالیک است، که حاصل خلاقیت کریستوف رینود می باشد. این عطر دارای طبع معتدلی است که برای استفاده در همه فصول مناسب می باشد. ادکلن آزارو پور هوم نایت تایم در غلظت ادو تویلت تولید شده است. به همین سبب از ماندگاری خوبی بهره می برد. لذت استفاده از این عطر در شب بیشتر بوده و در دورهمی های شبانه حس متفاوت تری از آن را تجربه خواهید کرد. روایح به کار رفته در نت های این ادکلن شامل ریواس، نارنج، فلفل و جوز به همراه سدر و خس خس می باشد. 

ادو تویلت آزارو کروم لجند مردانه

ادو تویلت آزارو کروم لجند مردانه

خرید ادو تویلت آزارو کروم لجند

ادو تویلت آزارو کروم لجند مردانه عطری خنک و شیرین است، که حاصل همکاری کریستوف رینود و اولیویه پسکاکس می باشد. کروم لجند برای استفاده روزها و شبهای گرم تابستان و بهار طراحی شده است. و خنکای پائیزی را در این روزها برایتان خواهد آفرید. این عطر در غلظت ادو تویلت به بازار عرضه شده و دارای پخش بو و ماندگاری ایده آلی است. رایحه های معطر میوه ای ادکلن آزارو کروم لجند شامل ردی از روایح پرتقال تلخ، علف وتیور، سیب سبز و برگ چای به همراه چوب سدر، دانه تونکا، خزه اوک موس و عنبر می باشد. که تلخی و شیرینی جذابی را خلق کرده اند.

ادو تویلت روبرتو کاوالی اومو

ادو تویلت روبرتو کاوالی اومو

خرید ادو تویلت روبرتو کاوالی اومو

ادو تویلت روبرتو کاوالی اومو با ترکیب روایح شرقی در طبع گرم و شیرین خلق شده است. که گرمای دل نشینش آن را مناسب استفاده در فصول سرد سال کرده است. بطری جذاب و زیبای ادکلن روبرتو کاوالی اومو با حکاکی نشان تجاری برند روبرتو کاوالی و حاشیه های کناری بطری، ابهت مردانه ای را به میز کار آقایان خواهد بخشید. این عطر در غلظت ادو تویلت با ماندگاری بالا و پخش بوی ارضا کننده توانسته محبوبیت زیادی در بین آقایان برای خود کسب کند. روایح سه گانه این ادکلن شامل رد بویی از بنفشه و زعفران به همراه اسطوخودوس و عسل که در آخرین نت با دانه تونکا، سدر و نعناع هندی جایگزین می شوند.

سخن پایانی

در این مقاله از عطربان زندگی نامه کریستوف رینود را به صورت اجمالی آوردیم. تا با قابلیت های کاری ایشان در زمینه عطرسازی و همکاری با برندهای مطرح آشنا شوید. و تعدادی از عطرهای ساخت ایشان برای کمپانی آزارو و روبرتو کاوالی را مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که محصولات بیشتری از تولیدات این عطار را می خواهید بررسی کنید، در سایت عطربانبا کلیک بر روی لینک عطرهای کریستوف رینود تمام عطرهای خلاقانه ایشان را مشاهده کنید.