آنیک منادرو "ANNICK MENARDO" در شهر کن فرانسه، متولد شد. وی در دهه 1950 دیده به جهان گشود. ANNICK MENARDO از همان ابتدا علاقه زیادی به روان شناسی داشت. او هم اکنون به عنوان یک عطار معروف، شناخته می شود. از آن جایی که از کودکی به روان شناسی علاقه مند بوده، در ترکیبات عطرهایش، از موادی استفاده می کند که به دیگران، آرامش ببخشد. گویا هم اکنون، دارای دو شغل است. یکی عطاری و دیگری روان شناسی. و آن ها را مکمل یکدیگر قرار می دهد.

آنیک مناردو با تحصیل در رشته های پزشکی، بیو شیمی و سپس شیمی، به عطرسازی علاقه مند شد. به تدریج با این رشته آشنا و به فعالیت در این عرصه پرداخت. وی برای آموختن انواع فنون عطرسازی و ترکیب مواد، وارد بهترین موسسه بین المللی آموزش عطاری، یعنی ISIPCA شد.

ANNICK MENARDO به خاطر همکاری های زیادی که با افراد با سابقه و با تجربه در رشته عطرسازی داشت، توانست به عطاری زبده و ماهر تبدیل شود. از جمله آن ها می توان به MICHEL ALMAYRAC اشاره کرد. آنیک منادرو با وی در CREATIONS AROMATIQUES آشنا شد. از آن پس همکاری آن دو با یکدیگر آغاز شد و آنیک منادرو، به کمک MICHEL ALMAYRAC توانست پیشرفت های زیادی در حوزه طراحی عطر، به دست آورد.

فعالیت های آنیک منادرو

آنیک منادرو در سال 1991 توانست بزرگ ترین موفقیتش را در عرصه طراحی عطر، به دست آورد. این موفقت چیزی نبود جز ورود به کمپانی فیرمینچ. که بزرگ ترین کمپانی خصوصی تولید روایح در جهان است و آرزوی هر عطاری، اشتغال در آن جا می باشد. وی در آن سال توانست به تنهایی، عطری به نام ROMA UOMO را تولید کند.

آنیک مناردو برای طراحی عطرهایی با قابلیت کمک به افرادی که روان آن ها دارای اختلالاتی است، از هیچ کاری دریغ نکرد. و برای تولید آن ها، از هر ابزاری استفاده می کند. به گونه ای تاکنون توانسته حدود 80 عطر را به ثبت برساند.

وی در زمان فعالیتش، توانسته برای برندهایی چون آزارو، دیور، لانکوم و لاکوست عطرهایی را طراحی کند. Lacoste Red، Calvin Klein Women، Obsessed for Women 2017 و Fuel For Life Femme از جمله نتایج این همکاری ها است.

ادو تویلت آزارو ویزیت مردانه

ادو تویلت آزارو تویین زنانه

خرید ادو تویلت آزارو ویزیت مردانه

استفاده از رایحه هل و زنجبیل در ادو تویلت آزارو ویزیت مردانه باعث بخشیدن طبع گرم به آن شده است. قیمت مناسبی که این عطر دارد، استفاده از آن را برای همگان مقدور کرده است. این عطر در غلظت ادو تویلت تولید شده است. و بدین جهت از ماندگاری بسیار بالایی بهره می برد. خرید ادو تویلت آزارو ویزیت مردانه در میان رده سنی جوانان به دلیل پراکندگی بالای آن نسبتا بیشتر از سنین بالاتر می باشد. بیس اصلی رایحه های این عطر در کنار شروع گرم اویه ای شامل روایح چوبی پرطرفدار در بین آقایان می باشد. که در آخرین نت با مشک و کهربا شیرینی لذت بخشی را به رایحه می بخشند.

ادو تویلت آزارو تویین زنانه

خرید ادو تویلت آزارو تویین

روایح گلی به کار رفته در عطر آزارو تویین باعث تولید رایحه ای با لطافت و ظریف برای بانوان شده است. که در لحظات اول اسپری کامتان را با هلو شیرین می کند. و در آخر کار با افزودن مشک به ترکیبات گلی سبب تثبیت رایحه زنبق و رز خواهد شد. این عطر با طبع معتدلی که دارد، دارای یکی از ملایمترین روایح برای استفاده به عنوان عطرامضا در روزهای سرد و گرم سال می باشد. غلظت ادو تویلت، ادکلن آزارو تویین ماندگاری بالایی را برای آن رقم زده است. و در کنار آن پراکندگی و پخش بوی نسبتا خوب این عطر توانسته طرفداران زیادی را یه سمت خود جلب کند.

سخن پایانی

در این مقاله در کنار زندگینامه آنیک مناردو تعدادی از عطرهای طراحی شده توسط ایشان اشاره کردیم. و ویژگی های دو تا از عطرهایی که به درخواست کمپانی آزارو اقدام به خلق آن ها کرده بود، ذکر کردیم. ولی ایشان تولیدات زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است. برای مشاهده و بررسی بقیه عطرهای خانم مناردو در سایت عطربان، بر روی "عطرهای آنیک مناردو" کلیک نمایید.