پدر و مادر کالیس بکر "CALICE BECKER"، روسی هستند و بعدها به فرانسه مهاجرت کرده اند. CALICE BECKER نیز در فرانسه به دنیا آمد. وی از همان کودکی احترام والدینش نسبت به هنر و صنایع دستی را دیده بود. به همین دلیل، از همان دوران به انجام کارهای هنری علاقه داشت.

تحصیلات کالیس بکر

خانواده کالیس بکر از ابتدای کودکی متوجه استعداد وی در بویایی شدند و او را به سوی عطرسازی سوق دادند. CALICE BECKER در سنین نوجوانی وارد بزرگ ترین و معروف ترین مدرسه عطرسازی گراس به نام ROURE BERTRAND DUPONT شد. و به تحصیل در رشته عطرسازی پرداخت. این مدرسه امروزه با نام GIDAUDIN شناخته می شود. که بسیاری از عطرسازان جهان، در آن تحصیل کرده اند.

یکی از افرادی که به تبدیل شدن کالیس بکر به یک عطار معروف بسیار کمک کرد، فرانسوا کارون بود. زمانی که کالیس بکر تحصیلاتش را در مدرسه ROURE BERTRAND DUPONT تمام کرده بود، برای اشتغال وارد QUEST INTERNATIONAL شد و در آن جا با فرانسوا کارون آشنا شد. وی با تشویق و حمایت از کالیس بکر به او انگیزه داد تا به یکی از عطاران پیشگام در تولید عطرهای زنانه تبدیل شود.

سبک کارهای کالیس بکر

امروزه کالیس بکر به عنوان یک عطار معروف و کارکشته، توانایی استفاده و ترکیب رایحه های طبیعی را دارد. اما با توجه به تغییر سبک ها و استفاده از رایحه های مصنوعی در عطرهای امروزی، توانست مهارت های ویژه ای نیز در ترکیب این روایح به دست آورد. طراحی عطر CHRISTIAN DIOR JADORE توسط کالیس بکر گواه بر توانایی های منحصربه فرد این عطار است. این عطر با استفاده از رایحه های طبیعی گل ها و میوه ها ساخته شده و طرفداران زیادی را در عرصه عطرسازی، مجذوب خود کرده است.

علاوه بر این عطر، رایحه های دیگری نیز توسط کالیس بکر برای برندهای گوناگون مانند VERSACE، DIOR، BY KILIAN و TOM FORD طراحی کرده است. که از جمله آن ها می توان به Versace Pour Femme Dylan Blue EDP، Dior J’adore EDP، TOM FORD Velvet Orchid، L'Occitane en Provence Terre de Lumière Intense، by Kilian A Taste of Heaven و by Kilian - Bamboo Harmony اشاره کرد.

ادو پرفیوم ورساچه دیلان بلو زنانه

ادو پرفیوم ورساچه دیلان بلو زنانه

خرید ادو پرفیوم ورساچه دیلان بلو زنانه

ادو پرفیوم ورساچه دیلان بلو عطری گرم با رایحه ای گرم و شیرین است. و رایحه دلپذیرش گرمابخش روزهای سرد زندگیتان خواهد بود. این عطر با روایح میوه ای و گلی در نت های اول و دوم در گروه بویایی گلی میوه ای قرا رمی گیرد. و در آخر با مشک و روایح چوبی ملایم به استقبال شامه شما می آید. غلظت ادو پرفیوم ادکلن دیلان بلو، ماندگاری بالایی را به رایحه آن بخشیده است. این ماندگاری در مراسم ها و دورهمی های طولانی خیال شما را از اسپری مجدد عطر راحت کرده و با حضورتان تا لحظات پایانی مجالس لذت خواهید برد. عطر ورساچه دیلان بلو دارای پراکندگی بالایی نیز می باشد. که سبب انتقال انرژی مثبت به اطرافیانتان خواهد شد. بطری زیبای این عطر جلوه و زیبایی میز آرایش بانوان را به همراه خواهد داشت.

ادو پرفیوم دیور جادور زنانه

ادو پرفیوم دیور جادور زنانه

خرید ادو پرفیوم دیور جادور زنانه

ادو پرفیوم دیور جادور زنانه یکی از ادکلن های مطرح خلق شده توسط کالیس بکر می باشد. که نام و آورازه جهانی پیدا کرده است. این ادکلن دارای طبع معتدل و رایحه ای شیرین است که یکی از مناسب ترین ادکلن های زنانه برای استفاده به عنوان عطرامضا می باشد. ادکلن دیور جادور دارای غلظت ادو پرفیوم می باشد. که به همین جهت از ماندگاری بالایی جهت استفاده طولانی مدت بهره می برد. پراکندگی نسبتا بالای عطر دیور ژادور سبب جذب اطرافیان به سمت شما خواهد شد. وجود روایح میوه ای در نت آغازین و رایحه گلی به همراه آلو در قلب نت های این عطر ظرافت زنانه بیشتری را به بانوان خواهد بخشید. همچنین به کارگیری مشک و وانیل به همراه رایحه چوبی ملایم در نت پایانی این عطر سبب تمرکز بالای شما خواهد شد.

سخن پایانی

یکی از عطرسازان مشهور دنیا کالیس بکر است که در این مقاله از عطربان به معرفی او و چندی از عطرهای او پرداختیم. ادکلن دیور جادور زنانه پرطرفدار و ورساچه دیلان بلو نیز از کارهای معروف وی هستند. که مشخصات و ویژگی های آن ها را به صورت اجمالی بیان کردیم. در صورت مشاهده تمام مخلوقات CALICE BECKER، بر روی لینک "عطرهای کالیس بکر" کلیک کرده و صفحه این عطار بزرگ را در عطربانمشاهده فرمایید.