کریستین ناگل که امروزه به عنوان یک عطار شناخته می شود، در 7 اکتبر 1959 در سوئیس متولد شد. وی به دلیل استعدادهایی که در تشخیص رایحه ها داشت و هچنین حمایت هایی که از او صورت گرفت، توانست به فردی که امروزه همه آن را می شناسند تبدیل شود. کریستین ناگل "CHRISTINE NAGEL" به دلیل علاقه و پشتکاری که داشت، توانست تجربه زیادی در طراحی عطرها کسب کند. او به دلیل این تجربه، عطرهای زیادی برای برندهای متفاوت، طراحی کرده است.

شروع راه کریستین ناگل در عطرسازی

کریستین ناگل موفق شد 47 عطر را برای برند jo Malone London طراحی و به بازار عرضه کند که استقبال بسیاری از سوی مردم، از آن صورت گرفت. پس از آن Christine nagel توانست جوایز مهمی را از طرف بنیادهای مختلف، به خود اختصاص دهد. از جمله آن ها می توان به جایزه هایی که از سوی بنیاد عطر فرانسه، بنیاد فرانسوا کوتی و جایزه بین المللی که با نام ماری کلر شناخته می شود، اشاره کرد. پس از آن نیز از سال 2016 تا به امروز، در هرمس به عنوان یک پرفیومر فعالیت می کند.

سابقه کاری Christine nagel

کریستین ناگل پس از کشف استعدادها و توانایی هایش، توانست رایحه های پرطرفدار  Narciso rodriguez for her را در سال 2003 و miss dior Cherie را در سال 2005، طراحی کند. از آن پس، کریستین ناگل به افراد جهان شناسانده شد و به عنوان یک عطار حرفه ای، از او یاد می شد.

کریستین ناگل در طول 4 دهه فعالیتش در عرصه عطرسازی، توانست با برندهای زیادی همکاری داشته باشد. LALIQUE، HERMES، KARL LAGERFELD، GIORGIO ARMANI و CARTIER  نمونه هایی از این برندها هستند. وی عطرهای زیادی برای این برندها تولید کرد که شامل Cartier - Delices Cartier ،GIORGIO ARMANI - Si Eau de Parfum ،HERMES - Twilly d’Hermes ،LALIQUE - Hommage a L'Homme ،KARL LAGERFELD - Karl Lagerfeld for Her و HERMES - Eau des Merveilles Bleue هستند.

ادو تویلت لالیک هومیج الهوم

ادو تویلت لالیک هومیج الهوم

خرید ادو تویلت لالیک هومیج الهوم

ادو تویلت لالیک هومیج الهوم یکی از شاهکارهای کریستین ناگل و همکاری متیلده بی لیوا می باشد که با شعار ادای احترام به مردان طراحی شده است. این عطر دارای طبع ملایمی است که امکان لذت بردن از رایحه آن در تمام روزهای سال میسر است. ادکلن لالیک هومیج الهوم یک رایحه چوبی تند برای مردان است، که در غلظت ادو تویلت به بازار عرضه شده است. از مزیت های این ادکلن ماندگاری بالا در کنار پراکندگی نسبتا خوبش می باشد. ردی که از این ادکلن به مشام می رسد در اولین نت شامل روایح برگ بنفشه، ترنج و زعفران می باشد. که در قلب نت های این عطر با بنفشه، دانه تونکا و فلفل جابجا می شوند. و در آخر با حضور و خودنمایی لابدانیوم، مشک و عود به پایان می رسد.

سخن پایانی

در این مقاله از عطربان شما را با عطرساز مشهور سوئیسی و لیستی از عطرهای ایشان و همکاری با برندهای مطرح دنیا آشنا کردیم. و همچنین یکی از عطرهای برجسته برند لالیک را که محصول خلاقیت کریستین ناگل می باشد معرفی شد. اگر در جستجوی سایر عطرهای تولید شده توسط این عطار هستید، در سایت عطربان با کلیک بر روی لینک عطرهای کریستین ناگل می توانید، شاهکارهای ایشان را مشاهده کنید.