اورلین گیشارد "AURELIEN GUICHARD" در شهر گراس فرانسه که به پایتخت عطر جهان شهرت دارد، متولد شده است. در آن جا تقریبا همه افراد به انجام کارهایی می پردازند که با کار عطر، در ارتباط است. به عنوان مثال پدربزرگ و مادربزرگ Guichard، گل های رز و یاس را برای عصاره گیری و استفاده در عطرها پرورش می دادند. عطرساز بودن پدر وی و همچنین زندگی در پایتخت عطر جهان، باعث شد که او نیز مانند بسیاری از افراد دیگر، عطرسازی را به عنوان حرفه خود انتخاب کند.

GIVAUDAN، به مکانی برای تحصیل و اشتغال اورلین گیشارد تبدیل شده بود. چرا که در ابتدا و برای یادگیری مهارت های عطرسازی، وارد آن جا شد. و پس از اتمام تحصیل نیز تا سال 2015 در همان جا کار می کرد. پس از آن نیز وارد خانواده بزرگ فیرمینچ شد و در آن جا، اشتغال داشت. او موفق شد در این مدت، حدود 150 عطر برای برندها و شرکت های مختلف طراحی کند.

ترکیب مواد به سبک Aurelien Guichard

Aurelien Guichard با توجه به مصرف کننده، جنسیت و سبک عطر، از رایحه های متفاوتی استفاده می کند. به عنوان مثال هنگام استفاده از نت های چوبی، برای ایجاد لطافت زنانه در آن، از رایحه گل های انتزاعی نیز بهره می برد.

وی به واسطه آگاهی از فنون عطرسازی و استعدادش در این کار، موفق شد عطر های زیادی را برای برندهایی مثل NINA RICCI، VERSACE، SALVATORE FERRAGAMO و ISSEY MIYAKE تولید کند. شما با بوییدن رایحه های تولید شده توسط اورلین گیشارد مانند VERSACE - Versace Eros Pour Homme، Trussardi My Name EDP، Davidoff Champion EDT، Uomo Salvatore Ferragamo و ISSEY MIYAKE - L’Eau Super Majeure d’Issey می توانید حس شادابی و سرزندگی را در وجود خود، احساس کنید.

ادو پرفیوم تروساردی مای نیمادو پرفیوم تروساردی مای نیم

خرید ادو پرفیوم تروساردی مای نیم

ادکلن تروساردی مای نیم یکی از خلاقیت های جناب اورلین گیشارد در طراحی عطر زنانه است. این عطر در طبع معتدل برای استفاده بانوان در چهار فصل سال طراحی شده است. رایحه ملایم و نمود لطافت زنانه عطر تروساردی مای نیم حاصل ترکیب گل های شرقی چون بنفشه، آفتاب پرست، شیپوری و یاس بنفش می باشد. که در ادامه شیرینی تعادل ساز این روایح را مشک و کهربا به همراه وانیل بر عهده دارند. این ادکلن دارای غلظت ادو پرفیوم است و ماندگاری بالایی را یدک می کشد. این عطر در پرطرفدارترین گروه بویایی شرقی گلی دسته بندی می شود.

ادو تویلت دیویدوف چمپیون

ادو تویلت دیویدوف چمپیون

خرید ادو تویلت دیویدوف چمپیون

اورلین گیشارد ادو تویلت دیویدوف چمپیون را برای کمپانی سوئیسی دیویدوف خلق کرده است. این عطر در عین خنکی از تندی و تلخی مطبوعی برای استفاده در ایام گرم سال بهره می برد. طراحی بطری این ادکلن نشان از جذابیت رایحه برای مردان ورزشکار می باشد. که حس قهرمانی را برایشان به ارمغان می آورد. پیش رایحه این عطر سرشار از مرکبات نشاط آور می باشد. که در ادامه با روایح صمغی و چوبی به تکامل می رسد. غلظت ادو تویلت این عطر ماندگاری و پراکندگی متوسطی را برای رایحه آن رقم زده است.

ادو تویلت ورساچه اروس

ادو تویلت ورساچه اروسخرید ادو تویلت ورساچه اروس

شروع طوفانی و ترش و شیرین ادکلن ورساچه اروس حاصل عطر لیمو ترش و سیب می باشد. که به دست توانای اورلین گیشارد برای یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید عطر و ادکلن طراحی شده است. و در ادامه با روایح چوبی کامل تر شده است. در آخر مزه وانیلی شیرینی دلچسبی را برای این ترکیبات به وجود آورده است. این عطر در گروه بویایی معطر فوژه قرار می گیرد. عطر ورساچه اروس دارای ماندگاری و پراکندگی خوبی است. و از این نظر خرید عطر ادکلن ورساچه اروس دارای ارزش اقتصادی بالایی است. و در روزها و شب های گرم و خنک سال با رایحه ملایمی که دارد می تواند لذت بخش ترین روزها را برایتان بیافریند.

سخن پایانی

زندگینامه اورلین گیشارد، عطار مشهور فرانسوی را در این مقاله از عطربان بیان کردیم. و به آثار و خلاقیت های ایشان به طور خلاصه اشاره کردیم. همچنین ویژگی های چند مورد از عطرهای طراحی شده توسط ایشان را برای چند برند مختلف ذکر کردیم. در صورتی که از کارهای ایشان عطر دیگری مد نظر شماست می توانید با کلیک بر روی لینک "عطرهای اورلین گیشارد" سایر محصولات ایشان را در سایت عطربان مشاهده کنید.