عطر ممو پاریس آیریش لدر مردانه زنانه ادو پرفیوم | Memo Paris Irish Leather EDP

Memo Paris Irish Leather EDP

(رأی {{model.count}} کاربر)
انتخاب حجم:
حجم را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 75، 200 میل
  • مناسب: آقایان، بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: رایحه های چرمی
  • ماندگاری: عالی
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

18%
12,380,000
10,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ممو پاریس آیریش لدر مردانه و زنانه اصل - Memo Paris Irish Leather EDP عطری است گرم و تند که در سال 2013 به عنوان عطری مشترک (عطر زنانه و مردانه) به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ممو پاریس آیریش لدر را می توان عطری دو منظوره به حساب آورد که هم برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای بانوان مناسب است. رایحه های به کار برده شده در ادو پرفیوم پاریس آیریش لدر مردانه و زنانه اصل، ترکیبی از رایحه های وحشی و حیوانی هستند و باعث جذابیت هر چه بیشتر پاریس آیریش لدر می شوند. این رایحه ها در ابتدا و آغاز استفاده شامل ماته (چای پاراگوئه) می باشد. که حس حضور در طبیعت را در آدمی به وجود می آورد. و همین حس را به اطرافیان نیز انتقال می دهد.

عطرهای پرفروش

اسد اسدی

ممو کلا ادکلن های بی نظیری هستن ادکلن هایی چرمی و کاملا دودی رایحه ی به شدت با کلاسی داره و کیفیت ننت هاش هم عالیه تنها مشکلی داره زیاد نمیشه تابستون استفادش کرد بیشتر برا فصل سرما عالیه
طراحی شیشه واقعا عالیع

ارسال پاسخ
پردیس

ممو اصلا نیازی به تعریف تمجید نداره یکی از برترین ادکلن های دنیاس
لایک به سازندش

ارسال پاسخ
آیلار

اولین بارم بود از ادکلن های برند ممو خریدم.
واقعا باکیفیت و شیک بود. رایحهش هم که نیاز به تعریف نداره. خیلی عالی و شگفت انگیزه. در عوض قیمت بالایی هم داره
یه ترکیب تلخ واسه افراد با کلاس و شیک پوشه💚

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...