عطر لاموس ونتورا آریس مردانه ادو پرفیوم | Lamuse Ventura Aries For Men EDP

Lamuse Ventura Aries For Men EDP

برند : -
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 80 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: گروه بویایی چوبی
  • ماندگاری: عالی
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

14%
690,000
600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​عطر لاموس ونتورا آریس - ادو پرفیوم ونتورا آریس مردانه - Lamuse Ventura Aries For Men EDP عطری است خنک و تند از برندهای اماراتی مقرون به صرفه که مناسب آقایان جذاب می باشد. عناصر اصلی به کار برده شده در عطر لاموس ونتورا آریس مردانه متشکل از زمین، خاک و مرکبات می باشد. به محض اسپری کردن ادکلن ونتورا آریس مردانه اورجینال، ذرات معلق گل های سوسن، رز و مرکبات لیمو و نارنج در هوا از هم پیشی می گیرند و به مشام شما می رسند. ادغام رایحه گل ها با مرکبات احساس داشتن یک باغچه خانگی پر از گل های رز قرمز که تعدادی درخت مرکبات در آن به چشم می خورد زنده می شود. شما در حالی که مشغول آب دادن به گل های سوسن و رز می باشید وارد دنیای نت های میانی می شوید. چشمتان به بوته کوچک گل شمعدانی می افتد که به تازگی بین خار های گل رز سر از خاک بر آورده است.

عطرهای پرفروش

کیوان

واقعا نسبت به قیمتش عالیه قشنگ تا ۲۴ ساعت عطرش حس میشه و حتی بعد از اون رو لباسها میمونه،عطر خوب و آرامش بخشی هستش بوی کرید رو داره با کمی چوب و خاک اضافه
یه جورایی سنگین تر از اونتوس هست

ارسال پاسخ
کیان

کاش بدون تست این عطرو نمی خریدم. بوش یه جوریه انگار عین غذاهای دانشجویی هر چی دم دستشون اومده ریختن توش.
مخصوصا نت اولش که ترکیبی از رز و لیموعه😓

ارسال پاسخ
ناصر

من زیاد آدم عطربازی نیستم و واسه این مورد زیاد هم هزینه نمی کنم. با عطرای ۴۰۰ ۵۰۰ تومنی کارم راه میوفته. واسه همین بیشتر از عطرای اماراتی استفاده می کنم که قیمت مناسبی دارن. معمولا هم از عطربان خریدامو نهایی می کنم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...