عطر ادکلن کلینیک بیوند رز زنانه ادو پرفیوم | Clinique Beyond Rose EDP

Clinique Beyond Rose EDP

برند : Clinique
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: شرقی گلی
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

28%
3,850,000
2,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن کلینیک بیوند رز - ادو پرفیوم بیوند رز زنانه - Clinique Beyond Rose EDP این عطر زنانه جذاب در سال 2014 توسط شرکت کلینیک آمریکایی به بازار راه یافت. که مناسب روز های خزان پائیزی و برفی زمستانی است. رایحه پایه عطر کلینیک بیوند رز بر مبنای گلبرگ ها و روغن گل رز می باشد. رزی که با گرمای خود روابط و عواطف زیادی را به هم پیوند زده است. کلینیک بیوند رز زنانه مخصوص بانوان فرهیخته و با وقاری است که در جمع ها و دورهمی ها خواسته و ناخواسته به مرکز توجه تبدیل می شوند. و آقایان خوش تیپ مجالس همیشه زیر چشمی رفتار و حرکات آن ها را زیر نظر دارند.

عطرهای پرفروش

زینب

با سلام نظرم رو در مورد این عطر می نویسم امیدوارم برای دوستان مفید باشه
با اینکه کلینیک یه برند آمریکاییه ولی محصولاتش دست کمی از عطرای فرانسوی نداره.
من خودم با کلی استرس و اضطراب نسخه ۱۰۰ میل این عطر رو از عطربان خریداری کردم. راستش فکر نمی کردم بوش اینقدر به دلم بشینه. نت هایی که داره، باعث ایجاد طبع گرم تو این عطر شده و اون رو برای استفاده تو پاییز و زمستون مناسب و لذت بخش کرده.
وقتی عطرو بو می کنی، انگار داری وسط مزارع گل و گیاه قدم می زنی و از بوی درجه یکشون لذت می بری. امیدوارم شما هم با بوییدن این عطر، این حس ناب رو تجربه کنید🥰

ارسال پاسخ
شهلا امروزی

بوشو خیلی می پسندم و ازش سیر نمی شم. حیف که فصلش تموم شد.

ارسال پاسخ
مه لقا

هیچی کم نداره. واقعا کامل کامله. کاش خیلی قبل تر از این، با این عطر آشنا میشدم
اولین بار یکی از همکارام از این عطر استفاده می کرد. منم از بوش خوشم اومد و اسمشو ازش پرسیدم. خوشحالم که بعد چن ماه تونستم بخرمش.

ارسال پاسخ
صدیقه

تازه با این برند آمریکایی آشنا شدم و به نظرم محصولاتش کیفیت خوبی دارن. جدا از بوش که یه چیز شخصیه و برای هر کسی نمی تونه خوشایند باشه. بوش یه جورایی متعادله. نه می تونم بگم کاملا شیرینه و نه تند و تلخ. ولی تو این ترکیب بویایی رایحه های شیرینشو یه کم بیشتر از بقیه احساس می کنم

ارسال پاسخ
مهسا

من عاشق این ادکلن هستم بی نظیره
مچکرم از سایت خوبتون هیچ جا پیداش نمیکردم و خیلی زود به دستم رسید.

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...