عطر ادکلن کریشن لامیس پیور بلک مردانه ادو تویلت | Creation Lamis Pure Black EDT

Creation Lamis Pure Black EDT

برند : -
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: ادویه ای معطر
  • طبع: گرم
  • ماندگاری: خیلی خوب

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

12%
680,000
600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن کریشن لامیس پیور بلک - ادو تویلت پیور بلک مردانه - Creation Lamis Pure Black EDT عطری است گرم و شیرین با رایحه ای دل نشین که احساس بی نظیری را در فرد ایجاد می کند و شما را به یکی از جذاب ترین مردان تبدیل می کند. رایحه عطر پیور بلک، گیرایی بی نظیری دارد و نگاه های خیره بانوانی که در اطراف شما هستند را به سمت شما جلب می کند. به محض افشانه شدن ادکلن پیور بلک مردانه اورجینال در هوا، مولکول های آن بوی تلخی از قهوه را منتقل می کنند. آرامش بخشی و تسکین دهندگی قهوه به کریشن لامیس پیور بلک منتقل شده است و فرد را دست خوش احساساتی آرام و به دور از دغدغه می کند. سایر عطرمایه های به کار رفته شده در ادو تویلت کریشن لامیس پیور بلک مردانه اصل آمیزه ای از رایحه های ادویه های معطر و فلفل است. این ترکیبات با یک دیگر ادغام شده اند و رایحه ای را به ادکلن عرضه می دهند که فراموش ناشدنی است.

عطرهای پرفروش

پوریا

یک بوی کاملا محو که تلخی جذابی داره ماندگاریش ۶ یا هفت ساعتی داره خیلی خیلی خوبه ولی تنها ایرادی ک داره شیشه اش یجوریه که معلوم نمیشه حجمش چقد هس و چقد مونده ازش

ارسال پاسخ
علی عباسی

من خودم چون ادکلن تلخ دوست دارم واقعا اینو پیشنها میکنم موندگاریش خیلی خوبه و قیمتشم مناسبه
وممنونم از سایت عطربان به خاطر بسته بندی زیبا و ارسال سریع

ارسال پاسخ
شاهرخ خان

پیور بلک و من خیلی دوس دارم عطر تلخ و تند. من قهوه رو ۶ تا ۷ ساعت احساسش می کنم. قیمت مناسبی هم داره. من از این عطر روزانه برا سر کار استفاده می کنم. بازخوردای خوبی هم از همکارام می گیرم. مخصوصا همکارای خانوم.

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...