عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب مردانه ادو تویلت | Viktor & rolf Spicebomb EDT

Viktor & Rolf Spicebomb EDT

(رأی {{model.count}} کاربر)
انتخاب حجم:
حجم را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 90، 150 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

17%
5,290,000
4,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب عطری است گرم و تلخ. این عطر مردانه در سال 2012 پا به عرصه عطر و ادکلن گذاشت. طراحی ظاهری در نظر گرفته شده برای شیشه ادو تویلت اسپایس بمب مردانه، طرح یک نارنجک می باشد. طبع در نظر گرفته شده برای ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب مردانه اورجینال یک طبع گرم می باشد. که امکان آن را به وجود می آورد که بتوان از آن در فصول سرد سال به ویژه زمستان استفاده کرد. چرا که یک گرمای درونی را به آدمی منتقل می کند و باعث ایجاد یک حس و حال خاص و تکرار نشدنی می گردد.

عطرهای پرفروش

مهدی

ادکلن اسپایس بمب معمولا تنباکویی دارچینی و در آخرش کمی چرمی هست ک رایحه ی ترنج مانند داره
و در آخرش کمی تلخی خاصی همراهیش میکنه
ماندگاری و پخش بوش هم ک حرف نداره

ارسال پاسخ
کبیر ارشد

اول این ادکلن بمب دارچینه. جالبه که من تو اسپایس بمب آلبالو رو تا آخر متوجه میشم و غلیظ تر از بقیه روایحش. آخرش هم بوی چرم خاصی حس میشه.
در کل کار جوون پسندیه و انرژی و نشاط تو رایحه هاش بیشتر مناسب این قشره. تلخی چرم نمیذاره تنباکو زیاد خودشو نشون بده ولی اگه تمرکز داشته باشی خیلی کم به مشام میاد

ارسال پاسخ
رسول دیبا

ادکلن لاکچری و فوق العاده ایه با پخش و ماندگاری مثال زدنی. فصل استفادش بود هر روز بازخوردای خوبی می گرفتم. حیف که داره تموم میشه.
حالا سر در گمم هی تو عطربان می گردم ببینم با چی عوضش کنم که تو بهار و تابستون همون بازخوردارو داشته باشم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...