عطر ادکلن ورساچه دیلان بلو مردانه ادو تویلت | Versace Dylan Blue EDT

Versace Dylan Blue EDT

برند : Versace
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: معطر فوژه
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

3%
3,200,000
3,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن ورساچه دیلان بلو - ادو تویلت دیلان بلو مردانه - Versace Dylan Blue EDT عطری مردانه با طبعی خنک، تند و شیرین است که در گروه بویایی معطر فوژه قرار دارد. این عطر مردانه اسپرت و پر انرژی در سال 2016 توسط آلبرتو موریلاس طراحی و با برند ورساچه وارد بازار عطر و ادکلن شد. ادکلن ورساچه دیلان بلو، عطری پویا، مدرن و پر انرژی می باشد که با نت های آبیِ با طراوت خود، نمادی از آرامش و وسعت اقیانوس در شب است.

عطرهای پرفروش

حامد

این عطر رو همسرم واسم خریده. به نظرم شاهکاره!
نت های آبی و روایح دودی توش و خیلی دوس داشتم. به نظرم می تونه یه انتخاب مناسب واسه کسایی باشه که به این نت ها علاقه دارن. به طور کلی ، کار یه کار حرفه ایه و نیاز به تعریف نداره. به علاوه به نظرم اگر قصد خرید هر عطری رو دارید، اول اون رو از یه فروشگاه مطمئن که به اصل بودن عطراش اطمینان دارید تست کنید و بعد اقدام به خرید کنید. حتی اگر می خواید خرید اینترنتی انجام بدید.

ارسال پاسخ
میرزایی

اوه اوه اوه🤕
با این قیمتای سر به فلک کشیده آدم چاره ای نداره جز اینکه ۱.یا عطر نزنه ۲. یا فیک یه عطرو بخره ۳. یا سمپل عطر رو بخره
حیف که از این عطره خوشم میاد و باید یه سال پولامو جمع کنم تا بتونم بخرمش. عطربان لطفا تا اون موقع موجود نگهش دار💛

ارسال پاسخ
امیرحسین

خیلی شیک و خنکه. اولین بار توسط یکی از دوستان با این عطر آشنا شدن و بعد یه مدت هم تصمیم گرفتم بخرمش. نتی که باعث شد تصمیم به خریدش بگیرم، روایح دودی و تلخی زعفران تو لایه اخرش بود. لطفا اگر کسی عطری شبیه به این سراغ دارخ معرفی کنه

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...