عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم مردانه | Mercedes Benz Club Extreme EDT

Mercedes Benz Club Extreme EDT

(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

17%
3,340,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم - ادو تویلت کلاب اکستریم مردانه - Mercedes Benz Club Extreme EDT عطری است گرم و شیرین که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. اما با این وجود به دلیل ترکیب هنرمندانه رایحه های مرکباتی با دیگر رایحه ها، قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارا می باشد. عطر مرسدس بنز کلاب اکستریم مردانه اصل، محصول کشور آلمان است که رایحه های های نیلوفر آبی، پرتقال، ترنج، مشک، چوب و نعنای هندی دارد و بسیار جذاب و اغواکننده است. ادکلن بنز کلاب اکستریم طبع گرمی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می باشد. اما با این وجود به دلیل ترکیب هنرمندانه رایحه های مرکباتی با دیگر رایحه ها، قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارا می باشد. پس از انتخاب دقت کنید که آن را در مکانی خشک و به دور از گرما و رطوبت قرار دهید.

عطرهای پرفروش

سعید فرهادی

این ادکلن واقعا بوی دلنشین، شیک و پخش بوی عالی و از همه مهمتر خیلی خیلی ماندگاری عالی داره و بخصوص بخصوص توی مراسمات رسمی، به خوبی معرف شخصیت والای شماست؛ اما به عنوان عطری که نشان مرسدس بنز رو سینه‌شه،رایحه‌اش شما رو شگفت زده میکنه....
واقعا سازندش شاکار کرده حرفه ای خواسی به کار برده

ارسال پاسخ
سامان

این ادکلن فوق العاده هست بوی خیلی خاص و شیکی داره
چن سالی هستش ک استفاده میکنم خیلی خیلی ازش راضیم
یه ادکلن کاملا جوانانه

ارسال پاسخ
پیمان

ادکلن شیک جنتلمن
خیلی ساله استفاده میکنم
و چند باری هست ک ازتون خریدش میکنم
و حیف ک داره ناموجود میشه چون اکثرا سایت ها زدن ناموجود

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...