عطر ادکلن لاگوست بلنچ سفید مردانه ادو تویلت | Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau de Toilette

Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau de Toilette

برند : Lacoste
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

7%
3,240,000
3,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن لاگوست بلنچ سفید - ادو تویلت بلنچ سفید مردانه - Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau de Toilette عطری است خنک و تند که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. لاگوست بلنچ سفید، عطری اسپرت است و می تواند انتخاب پسران جوانی باشد که به تیپ و قیافه خود اهمیت بسیاری می دهند. به محض افشانه شدن ادکلن بلنچ سفید اصل، مولکول هایی از بوی گریپ فروت و گل رز ماری هوای اطرافتان را آکنده می کند. ترکیب این دو با هم یک مخلوط اعجاز آمیزی را خلق می کند و همه کسانی را که از این بو استشمام می کنند را درگیر خواهد کرد. ادو تویلت لاگوست بلنچ سفید مکمل تندی و خنکی آرامی است که با توجه به حس خنکای دل پذیرش برای استفاده در روز های گرم سال پیشنهاد می شود. تا گرمای هوا و خنکی عطر با یکدیگر ادغام شوند و احساسی سرشار از طراوت را هدیه دهند.

عطرهای پرفروش

بهزاد

رایحه ی منحصر به فرد عالی
با قیمت خیلی خیلی عالی
برا بهار و خصوصا تابستون
انتخاب شیک و مناسبی به حساب میاد

ارسال پاسخ
محمد

چند باری هست از سایت شما خرید میکنم
مرسی از شما بابت جنس عالیتون

ارسال پاسخ
محمود

یه ادکلن بسیار شیک با پخش بوی منحصر به فرد
یه ادکلن بسیار عاای مردونه
با خنکی بسار عالی انگار یخه

ارسال پاسخ
مجید

با سلام
به نظر من تو این عطر خنک، ترکیب نت ها بسیار ماحرانه انجام شده. و یه ترکیبی رو ارائه کرده که به نظرم همه نت ها نسبت به هم اندازه مناسبی داشتن.
من از ترکیب خنکی که این عطر دار، خیلی خوشم اومد و تو فصل بهار و تابستون استفاده کردم. می تونه یه عطر خوب واسه جمع های دوستانه و خانوادگی باشه.

ارسال پاسخ
فرزاد f

وااای خیلی خوبه.
خیلی ذوق کردم از خریدنش. جزو عطر هاییه که اگر تموم شه بازم تمدیدش می کنم.
یه عطر جذاب واسه آدمای شیک پوش برای استفاده روزانه
حس خیلی خنکی به آدم میده و بهتون پیشنهاد می کنم حتما واسه تابستون پیشروتون بخرید و ازش لذت ببرید😍

ارسال پاسخ
مهراب

خیلی تعریف عطرای برند لاگوستو شنیده بودم ولی تا حالا خودم امتحان نکرده بودم. بعد از اینکه جایی تست کردم متوجه شدم واقعا ارزش این همه تحسینو داشته. واسه همین لاگوست بلنچ سفیدو واسه خودم و لاگوست تاچ اف پینکو واسه همسرم خریدم. راضیم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...