عطر ادکلن لالیک هومیج الهوم مردانه ادو تویلت | Lalique Hommage a L'Homme EDT

Lalique Hommage a L'Homme EDT

برند : Lalique
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای
  • ماندگاری: خوب
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

4%
4,630,000
4,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن لالیک هومیج الهوم - هومیج له هوم - ادو تویلت هومیج الهوم مردانه - Lalique Hommage a L'Homme EDT عطری با طبع معتدل و رایحه تند و تلخ است. این عطر مردانه مدرن در سال 2011 توسط Mathilde Bijaoui ،Christine Nagel خلق شد. عطر لالیک هومیج الهوم از خانواده رایحه های پودری، ادویه های با طراوت و اوزونیک می باشد که بسیار محبوب آقایان با کلاس و شیک می باشد. استفاده از لالیک هومیج الهوم اصل در تمام روز های سال، سبب جذب اطرافیان به سمت شما می شود. رایحه ادکلن لالیک هومیج الهوم تداعی گر آمیزه ای از دوران یونان باستان و دنیای امروزی و مدرن حال می باشد.

عطرهای پرفروش

H.A.D.I

In atro dostam astafade mikard azash khosham omad ham bosh ham tarh botrish
manam az oon atr kharidam vali ziad khashayand nabod
Badan fahmidam ro postaye mokhtalaf rayahe hay motafaveti midi
Ba in hal azash astfade mikonam bad nist vali oon hes khobo nemigiram
Pishnehad mikonam moge kharid hatman ro post khodetom amtehan konid

ارسال پاسخ
داریوش احمدی

دوستان سلام، من مدیر اجراییه یه هلدینگ بزرگم. یه عطر خاص برای قرارهای کاری مهم می خوام.
البته هومیجو برای مصرف روزانه استفاده می کنم. خیلی هم ازش راضیم
همش ازم اسم عطرو می پرسن. منتها ماندگاریش یه کم کمتره. اگه عطر دیگه ای با رایحه نزدیک به این هم هست که موندگاریش بیشتر باشه ممنون میشم بهم معرفی کنین

ارسال پاسخ
کیان رئیسی

سلام خدمت جناب مدیر
من این ادکلنو دارم و خیلی از رایحه با کلاسش لذت می برم. من کمی نت های ممو آفریکن لدر رو توش احساس می کنم. اگه از نظر قیمت براتون مشکلی نداشته باشه پیشنهاد می کنم برای خرید تستش کنید.

ارسال پاسخ
آرمین

سلام به همگی
من این ادکلنو دارم ولی توان مالیم اجازه نمیده مثل آقای احمدی برا مصرف روزانه استفاده کنم. اتفاقا من اینو برا قرارام و دورهمی ها استفاده می کنم.
این عطر برای برندش لالیک از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در جشن 20 سالگیش از این عطر رونمایی می کند. بطری زیبای این عطر به سبک آرت دکو طراحی شده است.

ارسال پاسخ
A.M

لالیک این عطرو در دو بطری عرضه کرده. یکیش برای کلکسیونرها در بطری کریستالی که روش مجسمه مردی به صورت برجسته کار شده و دیگری همین بطری که به سبک آرت دکو طراحی شده.
البته تو بیستمین سالگرد اون این عطرو تو یه بطری که با طلا تزئین شده در 50 نسخه محدود برای کلسیونرها عرضه کرده که اهمیت این عطرو برای برند سازندش و طرفدارانش نشون میده.

ارسال پاسخ
ارسطو

عطر خوبیه من از خانمم کادو گرفتم ازش ممنونم هر وقت ازش استفاده میکنم به یادش میافتم برا افراد کارمند عطر فوق العاده ای هستش چون بوش لطیفه و زننده نیست

ارسال پاسخ
m

اول که بوش میکنی انگار عین یه بمب منفجر شده و بوش تمام فضا رو پر کرده. اولین چیزی که تو اون لحظه به مشام میرسه، بوی شیرین ترنج و البته مقدار خیبلی کمی تلخی حاصل از زعفرونه
بعد هم میره سمت مشک و عود و یه ترکیب اساسی ایجاد میکنه که دل هر کسی رو میبره
من خودم تو محل کار ازش استفاده می کنم و می تونه به عنوان یه عطر رسمی شناخته بشه واسه سنین بین 25 تا 35 سال
امیدوارم واسه دوستان مفید بوده باشه

ارسال پاسخ
Amir ali

در ساخت این عطر بیشتر از نت های شیرین استفاده شده و خیلی دلپذیره. مخصوصا تو بهار وقتی که استفاده می کنم بازخوردای خیلی بهتری می گیرم

ارسال پاسخ
سعید

تا این ادکلن به پوستم زدم رایحش دلمو برد خیلی عالی
ولی به نظر من روی لباس که اسپری میکنی اونقدر قوی نیس و ماندگاری کمی داره

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...