عطر ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت مردانه ادو تویلت | LALIQUE Encre Noire Sport EDT

LALIQUE Encre Noire Sport EDT

برند : Lalique
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: شرقی گلی
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

15%
2,070,000
1,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت - ادو تویلت انکر نویر اسپرت مردانه - LALIQUE Encre Noire Sport EDT عطری است خنک و تلخ که در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت از گروه بویایی شرقی گلی برخوردار است که یک ادکلن اسپرت به حساب می آید و امکان استفاده از آن را برای جوانان سخت پسند و شیک فراهم می نماید. طبع قابل مشاهده در لالیک مشکی اسپرت مردانه، خنک می باشد. به همین دلیل می توان در تمام فصول، بخصوص فصول گرم سال از رایحه های موجود در آن بهره برد.

عطرهای پرفروش

شاهرخ

مدت هاس عطر کلاب نایت رو استفاده میکنم باتوجه به قیمتش عالیههههههههه

ارسال پاسخ
پژمان

من ۱۱ تا شیشه از این ادکلنو در طول ۶ سال خریداری کردم
تو کشور های متفاوتی هم خریدم
نت پایانیش از همه ی ادکلن ها ملایم تره
تنها عطریه ک هر چقد بزنی سردرد نمیاره
ادکلن جالبیه
توصیه میکنم حتما خریدش کنید

ارسال پاسخ
شهریار زارع

لالیک انکر نویر اسپرت
نظر شخصی من از همه ای لالیک ها بوش بهتره
البته هر کسی نظرش برا خودش مهمه
ولی من همیشه ادکلن هایی دوست دارم که بوی چوب سوخته بدن و حدس میرنم که این بهترینه

ارسال پاسخ
فرهاد

این عطر با لالیک انکیر نویر مشکی و نسخه اکستریم جزو یک خانواده هستند اما رایحه ها و سنین استفاده شون با همدیگه خیلی فرق داره. این عطر رو میشه تو بازه سنی ۲۰ تا ۲۵ سال استفاده کرد در حالیکه لالیک انکر نویر مشکی نسخه اکستریم مناسب سنین بالاتر هستند. به علاوه این عطر بیشتر مناسب استفاده دم دستی است در حالیکه دو عطر هم خانوادش بسیار سنگین و شیک هستن.
در کل این عطر به کسایی که عاشق بوی میوه رایحه های چوبی هستند و می خوان از عطری توی بهار و تابستان استفاده کنند پیشنهاد میشه.
ماندگاریش چنگی به دل نمیزنه ولی پراکندگی قابل قبولی داره و هر کس می تونه با توجه به بودجه و سلیقه خودش بین این عطر عطرای دیگه یکی رو انتخاب کنه.

ارسال پاسخ
Alireza

عطر خیلی خنکیه. آدم وقتی تو روزای گرم بهار و تابستون ازش استفاده می کنه، حالش جا میاد. اولین باری که با این عطر آشنا شدم، یکی از اقوام تو همون سال عرضه، بهم هدیه داد. واقعا عالی بود و با اینکه چند سال از اون موقع گذشته ولی همچنان ازش استفاده می کنم. بوش و صد البته طبع ملایمش جوریه که آدم ازش سیر نمیشه

ارسال پاسخ
معین

از همون سالی که این عطر وارد بازار ایران شد، مشتری پر و پا قرصش شدم. حس و حالی بهم میده که تو عطرای دیگه نمی تونم میداش کنم. از همون سالا تا الان یه روز نشده که کمدم بدون این عطر باشه. هر وقت تموم شده بلافاصله اومدم از عطربان بازم سفارش دادم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...