عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت زنانه ادو پرفیوم | Lalique Amethyst Eclat EDP

Lalique Amethyst Eclat EDP

برند : Lalique
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: گلی میوه ای
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

16%
2,220,000
1,870,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت - ادو پرفیوم آمیتیس اکلت زنانه - Lalique Amethyst Eclat EDP عطری با طبع معتدل است. این عطر زنانه خاص و جذاب در سال 2014 توسط Nathalie Lorson طراحی شد. و کمپانی لالیک اقدام به تولید و عرضه آن نمود. لالیک آمیتیس اکلت با رایحه ای ملایم و شیرین از خانواده بویایی گلی و میوه ای تولید شده است. عطر لالیک آمیتیس اکلت با الهام از سنگ قیمتی و ارغوانی یاقوت طراحی شده است. ترکیب اعجاب انگیز و بسیار شیرین آمیتیس اکلت زنانه سبب شده تا برای بانوان جوان و جذاب مناسب باشد. ادکلن لالیک آمیتیس اکلت زاده شده است تا شما احساس شاهزادگی را تجربه کنید. فخر، اشرافیت، شکوه و اغواگری از ظاهر ادکلن آمیتیس اکلت زنانه پیداست. و بوی شیرین و خنک این عطر بی نقص، نظر هر بانوی باسلیقه و با احساسی را به خود جلب می کند.

عطرهای پرفروش

علی ناصری

می تونید روی ادکلن لالیک آمیتیس اکلت برای هدیه دادن به دوستان و نزدیکانتون حساب کنید.
با اینکه عطربان در مورد مشخصات زده که برای همه فصول مناسبه ولی به نظر بنده اینطور نیست. این عطر به خاطر اینکه زیادی شیرینه برای استفاده تو فصول گرم مناسب نیست و می تونه بازخورد خوبی از اطرافیان نداشته باشه. در صورتی که اگر فصل مناسب این عطر رو بدونید و از اون تو فصل پاییز و زمستون استفاده کنید، می تونه نظرات خیلی خوبی از اطرافیان دریافت کنه.
ماندگاری و پراکندگی که این عطر داره نسبتا قابل قبول و راضی کننده‌اس. شما می تونید به خاطر اینکه رایحه عطر بیشتر جلب توجه کنه، از اون تو فضاهای بسته استفاده کنید.

ارسال پاسخ
مهوش

سلام و عرض ارادت خدمت آقای ناصری
اتفاقا به نظر بنده این عطرو تو بهار و تابستون و روزهای اول پائیز امتحان کنید بازخورد بهتری ازش میگیرین. من قبلا داشتم اینو. چند سال استفاده کردم. برای عید امسال دوباره می خوام ازین بگیرم. عطر تمشکی و گلی تو این روزا آدمو سرمست می کنه
البته نظر شما محترمه
احتمالا به طبع شما برمی گرده. فکر کنم طبعتون گرم باشه

ارسال پاسخ
شبنم

چرا تو همه عطرای زنونه گل و میوه هست. چرا عطرسازا به فکر خانومایی نیستن که عطرای تند و کمی هم تلخ دوست دارن.
بیچاره امثال من اگه بخوایم خودمون لذت ببریم، بازخوردای منفی و عع این عطری که زدی مردونس؟ و یا این که بخوان حالتو بگیرن اسم عطرتو میگن.
اگرم بخوای زنونه بزنی که این حرفا نباشه. خودت اذیت میشی. و از صبح تا شب انگار تو قندا غوطه وری.

ارسال پاسخ
AREZOO

سلام عرض می کنم خانوم شبنم
زیاد دلگیر نباشید از رایحه شیرین عطرا. چون بیشتر بانوان چنین روایحی رو دوست دارن برای شرکت ها و کمپانی های عطرسازی هم اولویت فروش محصولاتشونه. برا همین بیشتر محصولات زنونه شیرین هستن.
ولی اگه با حوصله بگردین، هستن عطرایی که در عین شیرینی، تلخی یا تندی هم دارن. و حتی حس نوستالژیک چوب هم از برخی از اونا میشه گرفت.
آزارو پور اله یکی از عطرای تند و شیرینه
کلینیک بیوند رز تلخ و تند
الی ساب نویت نور تلخ و تند
آرماف کلاب د نویت اینتس تلخ
جووی پاریس پرایوت لیبل تلخ
پارفومز د مارلی لیتون تند
وی کانتو ایرای لالیک قرمز تند
الیزابت آردن بیوتی تند
ممو پاریس آیریش لدر تند
با توجه به ذایقه بویاییتون چند تا عطر معرفی می کنم. البته همون طور که قبلا هم گفتم همه اینا عطرهای شیرینی هستن که تندی یا تلخی ملایمی هم تو روایحشون حس میشه.
می تونین از بین این عطرا انتخاب بهتری باشین.

ارسال پاسخ
شریفی

میوه هاش خیلی ماهرانه انتخاب و با هم ترکیب شدن. یه حس خنکی خاصی داره که باعث شده اینو به عنوان عطر امضای خودم انتخاب کنم.
خیلی دوسش دارم و از بو کردنش لذت می برم. البته که این نظر شخصی منه و ممکنه با دیگران متفاوت باشه

ارسال پاسخ
شادی

شیرین و نسبتا خنکه. بهتون پیشنهاد می کنم امتحانش کنید. بوش خیلی خوبه و خیلی زود نظر اطرافیان رو به خودش جلب می کنه. تا حالا خیلی از اطرافیان اسم این عطرو ازم پرسیدن. در ضمن بطری این عطر هم خیلی باکلاسه و آدم فکر می کنه عطر ۲ ۳ میلیونیه😁

ارسال پاسخ
ماهرخ

عطر نسبتا خوبیه. نه میشه گفت خوبه و نه بده. کیفیتش (ماندگاری و پخش بو) خوبه. از نظر رایحه هم خب هر کسی سلیقه خودشو داره و من از بوش خوشم اومد و واسم جالب بود. به خاطر کیفیتش ۴ ستاره میدم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب ها :

لالیک آمیتیس اکلت , ‏لالیک, ‏قیمت لالیک آمیتیس اکلت اصل , ‏قیمت لالیک اصل , ‏قیمت عطر لالیک آمیتیس اکلت اصل , ‏قیمت عطر لالیک اصل , ‏قیمت عطر ‏Lalique‏ اصل , ‏قیمت عطر ‏Lalique Amethyst Eclat‏ اصل , ‏قیمت ادکلن لالیک آمیتیس اکلت اصل , ‏قیمت ادکلن لالیک اصل , ‏قیمت ادکلن ‏Lalique‏ اصل , ‏قیمت ادکلن ‏Lalique Amethyst Eclat‏ اصل , ‏قیمت ‏Lalique‏ اصل , ‏قیمت ‏Lalique Amethyst Eclat‏ اصل , ‏عطر لالیک آمیتیس اکلت , ‏عطر لالیک , ‏عطر ‏Lalique Amethyst Eclat‏ , ‏عطر ‏Lalique‏ , ‏خرید لالیک آمیتیس اکلت , ‏خرید لالیک , ‏خرید عطر لالیک آمیتیس اکلت , ‏خرید عطر لالیک , ‏خرید عطر ‏Lalique Amethyst Eclat‏ , ‏خرید عطر ‏Lalique‏ , ‏خرید ادکلن لالیک آمیتیس اکلت , ‏خرید ادکلن لالیک , ‏خرید ادکلن ‏Lalique Amethyst Eclat‏ , ‏خرید ادکلن ‏Lalique‏ , ‏خرید ‏Lalique Amethyst Eclat‏ , ‏خرید ‏Lalique‏ , ‏ادکلن لالیک آمیتیس اکلت , ‏ادکلن لالیک , ‏ادکلن ‏Lalique Amethyst Eclat‏ , ‏ادکلن ‏Lalique ‎‏ , ‏Lalique Amethyst Eclat ‎‏ , ‏Lalique