عطر ادکلن لالیک آزالی زنانه ادو پرفیوم | Lalique Azalee Eau de Parfum

Lalique Azalee Eau de Parfum

برند : Lalique
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: چایپر گلی
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

11%
3,260,000
2,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن لالیک آزالی - ادو پرفیوم آزالی زنانه - Lalique Azalee Eau de Parfum عطری با رایحه ای تند، شیرین و طبعی معتدل است. این عطر مدرن زنانه در سال 2014 توسط Mylene Alran و Michel Almairac خلق شد. و کمپانی Lalique اقدام به تولید و عرضه آن نمود. لالیک آزالی از عطر های میوه ای و چایپر (مدیترانه ای) می باشد که شور و ظرافت را با هماهنگی خوبی با یکدیگر در آمیخته است. عطر لالیک آزالی اصل، عطری خوشبو و بسیار مدرن که برای استفاده خانم های مدرن، با روحیه بالا و دارای انرژی مثبت طراحی شده است.

عطرهای پرفروش

کیوانی

سلام
من یه عطر می خوام برا نامزدم کاد بگیرم. عطرای شیرینو دوست داره. اینم خوندم شیرینه و هم این که بطریش زیباست. ما ترسم خیلی شیرین باشه تو ذوقش بخوره. اگه کسی استفاده کرده میشه منو راهنمایی کنه.
دوست دارم وقتی پیشش نیستم با دیدن این بطری رو میز آرایشش یاد من بیفته.

ارسال پاسخ
مریم

بطریش یه کم زیادی ظریفه و باب میل من نیست ولی بوش خیلی به دلم می شینه.
چند ماه پیش همسرم واسه تولدم خرید و از اون موقع به بعد قفلی زدم روش و همه جا از این عطر استفاده می کنم

ارسال پاسخ
شیوا

یه عطر شیک و خاص و البته ارزونه. کم عطری پیدا میشه با این قیمت همچین کیفیتی داشته باشه
مزیت مهمی که داره، اینه که معتدله. واسه همین هم میشه تو بهار و تابستون ازش استفاده کرد و هم پاییز و زمستون. نتاش هم جوریه که دل ادمو بعد یه مدت استفاده نمی زنه

ارسال پاسخ
نیکا

یه زمان تو دوران کودکی یه درخت 🍑 داشتیم که باحاش خیلی خاطره داشتم. ولی این عطرو بو می کنم، تو نت اولیه و کاملا انفجاریش بوی اونو احساس می کنم و به اون دوران برمی گردم.
علاوه بر اون، ترکیبات دیگش، بطریش، موندگاریش و پخش بوش موجابم می کنه اینو موقع قرار های دوستانم استفاده کنم. فکر کنم جوونای بین ۲۰ تا ۳۰ سال از این عطر خوششون بیاد

ارسال پاسخ
الهه

دیروز همسرم واسه سالگرد ازدواجمون این عطر رو بهم هدیه داد. خیلی ازش خوشم میاد چون یه عطر کاملا زنونه و شیرینه. خیلی از عطربان ممنونم که عطرای معروف و پرطرفدار رو تو سایتش به فروش می رسونه🥰

ارسال پاسخ
maryam

عطر خوبیه. همسرم از عطربان واسم خرید. بوس بهارو میده. میوه های خوشمزه و گلا و شکوفه های خوشبو.
قبلا یه دونه از همین عطر داشتم که بیرون یک و دویست خریده بودم. واسم جالب بود قیمتای عطربان اینقدر پایین تره

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...