عطر ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم مردانه ادو تویلت | Chanel Egoiste Platinum EDT

Chanel Egoiste Platinum EDT

برند : Chanel
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی گلی مُشکی
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

19%
9,870,000
8,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم - ادو تویلت اگویست پلاتینیوم مردانه - Chanel Egoiste Platinum EDT عطری است خنک با رایحه ای شیرین. که در سال 1993 توسط عطار معروف برند شنل، یعنی ژاک پولژ Jacques Polge در فرانسه خلق، و روانه بازار عطر و ادکلن جهانی شد. شاید نام اگویست برای شما یادآور گروه بویایی خاصی باشد؛ اما باید بگوییم عطر مردانه شنل اگویست پلاتینیوم با قرار گرفتن در گروه بویایی چوبی گلی مُشکی، شما را به استشمام یک رایحه متفاوت، دلپذیر و روح انگیز دعوت می کند. مردان خاص پسند می توانند با توجه به رایحه خنک و شیرینی که عطر اگویست پلاتینیوم دارد از آن در چهار فصل سال استفاده کنند. که بیشتر توصیه می شود از اگویست پلاتینیوم در روزهای بهاری استفاده شود.

عطرهای پرفروش

Hadi

توی این ۳۰ سالی که وارد بازار عطر شده هیچ وقت اون ابهتی که داشت و از دست نداد. ممکنه یه عطری یه روزی وارد بازار بشه و خیلی غوغا به پا کنه و در عرض یک سال از مد بیفته. ولی این عطر اصلا اینطور نیست. در یک کلام خلاصه اش می کنم. بینظیره!💯

ارسال پاسخ
Kh

به نظرم مهارتی که شنل در ترکیب رایحه ها داره، هیچ برند دیگه ای نداره.
یه عطر شیک واسه آدمای با ابهت و خاص پسند تو جمعای کاری. واقعا غوغا می کنه☺

ارسال پاسخ
فرهنگ

من چهل و خورده ای سالمه و تو سال ها استفاده هیچ وقت از چشمم نیوفتاد و واسم تکراری نشد.
به هر کسی که دوس داره عطرش رایحه خاصی داشته باشه و بهش ابهت بده پیشنهاد می کنم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...