عطر ادکلن شنل الور هوم اسپرت اکستریم مردانه ادو پرفیوم | Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme EDP

Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme EDP

برند : Chanel
(رأی {{model.count}} کاربر)
انتخاب حجم:
حجم را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100، 150 میل
  • مناسب: مردانه
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • طبع: معتدل
  • ماندگاری: عالی

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

6%
9,620,000
9,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​عطر ادکلن شنل الور هوم اسپرت اکستریم - ادو پرفیوم الور هوم اسپرت اکستریم مردانه - Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme EDP عطری است ملایم و شیرین که در سال 2012 توسط برند شنل به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن هوم اسپرت اکستریم مردانه بهترین انتخاب برای آقایان جوان و پر نشاط می باشد. رایحه عطر آلور هوم اسپرت مردانه اصل با بوی نارنگی و نعنا آغاز می شود. با اسپری ادکلن شنل الور هوم اسپرت اکستریم، شادابی و هیجان به محیط پمپاژ می شود. رایحه گرم فلفل با خنکی نعنا و نارنگی به همراه سرو در آمیخته و اعجاز اعتدال این ترکیب، شما و اطرافیان را درگیر خواهد کرد. سرانجام بعد از گذشت ساعتی با ترکیب هنرمندانه مشک و چوب صندل معجزه دیگری به وقوع خواهد پیوست. تندی طبع مشک، خنکی ترکیب آکورد های قبلی را در هم می شکند. و برای زمانی کوتاه خودنمایی می کند. که رایحه دانه تونکا از راه می رسد و رایحه شیرینش با تندی مشک در هم آمیخته می شود. و دوباره اعتدالی دیگر رخ می دهد. و شما و اطرافیانتان را شگفت زده می کند.

عطرهای پرفروش

کاوه

یه شاهکار به تمام معناست. واقعا عالی و حرفه ایه و فقط استادای عطرباز می تونن اونو درکش کنن
من خودم عطرای زیادی دارم و بهترینشون همین عطره
یه ترکیب عجیب و خوش بو با نعنا و نارنگی و چوب و...

ارسال پاسخ
آراز

خیلی دو دل بودم که بخرمش یا نه. خیلی قیمتش بالا بود ولی خب اونقدری ازش خوشم اومد که بخوام ۴ و نیم تومن هزینه کنم. واقعا ارزششو داشت. همه کیفیتش عالی بود و هم از نظر رایحه هیچی چیزی کم نداره. کامله کامله. طبعش ملایمه و تو هر فصلی می تونم ازش استفاده کنم. ۱۵۰ میلشو خریدم که خیلی به صرفه تره

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...