عطر ادکلن ساندرا پاریس زنانه ادو تویلت | Sandra Paris Eau de Toilette

Sandra Paris Eau de Toilette

برند : Paris
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: گیاهان معطر
  • طبع: گرم
  • ماندگاری: خیلی خوب

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

14%
660,000
570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​ادکلن ساندرا پاریس - ادو تویلت ساندرا پاریس زنانه - Sandra Paris Eau de Toilette عطری است زنانه با طبع گرم و رایحه شیرین، که توسط کشور فرانسه عرضه شده است. وجود طبع گرم ساندرا پاریس، استفاده از آن را برای روز های سرد و همچنین معتدل بهاری مناسب کرده است. عطر ادکلن ساندرا پاریس زنانه یکی از بهترین انتخاب هایی است که می تواند شما را از دیگر عطر ها بی نیاز کند. و تا مدت زمان زیادی به خرید عطر جدید نیاز پیدا نکنید. ادو تویلت ساندرا پاریس زنانه، تولید شده توسط برند Paris می باشد. کشور فرانسه بار دیگر توانسته در میان زنان خوش سلیقه طرفداران بسیار زیادی را جلب کند. و Sandra Paris Eau de Toilette را به یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین عطر ها تبدیل کند. ماندگاری ساندرا پاریس زنانه نسبتا خوب است. اما از خود رایحه مسخ کننده بر جای می گذارد. ادکلن ساندرا زنانه در دسته عطر های با طبع گرم قرار گرفته است. تا از آن در فصل های سرد سال استفاده کنید و آمیزه ای از گرما و  سرما را در کنار هم نفس بکشید.

عطرهای پرفروش

محمد

یه ادکلنه خاصه ک من چند سالی هست برا خانمم میگیرم بوی ملایم شیرین خنکی داره
قبلا ها قیمتش کمتر بود ولی امسال بالا رفته خدا کنه از این بیشتر نشه
تشکر از شما بابت بسته بندی زیباتون هنگام تحویل

ارسال پاسخ
حمیرا

خیلی دوست دارم بوشو. بوی مامانمو میده. آخه مامانم چند سالیه که فقط ساندرا می پوشه. هر وقت هم میگم میخوای این بار که تموم شد عوضش کنی و یه عطر دیگه بخریم. میگه فعلا ازش سیر نشدم..
قربونت برم مامان شیک پوشم😍❤

ارسال پاسخ
ناشناس

دلیلی نمیبینم دو برابر قیمت واسه این محصول پرداخت کنم ‌

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...