عطر ادکلن ریحانا ربل فلور زنانه ادو پرفیوم | Rihanna Reb’l Fleur EDP

Rihanna Reb’l Fleur EDP

برند : Rihanna
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: چایپر میوه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

13%
2,970,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن ریحانا ربل فلور - ادو پرفیوم ربل فلور زنانه - Rihanna Reb’l Fleur EDP عطر معتدل و شیرین زنانه ای است که در تمام ایام سال قابل استفاده می باشد. ادو پرفیوم ربل فلور زنانه توسط عطرسازان مشهور، ماری پیر ژولین Mary pierre Julian و کارولاین ساباس Caroline Sabas طراحی و در سال ۲۰۱۰ وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطر ریحانا ربل فلور زنانه محصولی بسیار شیک، لوکس، اغواکننده و به یاد ماندنی می باشد. که با رایحه جادویی خود، بسیار خاص و دلفریب می باشد. و گزینه بسیار مناسب و عالی برای استفاده در میهمانی های شبانه می باشد. عطر ادکلن ربل فلور از برند ریحانا خواننده معروف آمریکایی است. و نمادی از محل زندگی این خواننده، شهر نیویورک می باشد.

عطرهای پرفروش

روژان

احساس می کنم واسه من یه مقدار زیادی شیرینه. دوس داشتم کم کم به سمت نتای تلخ و نسبتا تند بره.
ولی خب مجبورم ازش استفاده کنم تا بالاخره تموم بشهو به شما هم توصیه می کنم مثل من نباشید و قبل از خرید حتما تستش کنید

ارسال پاسخ
نگین

طبعش بالانس و متعادله. بوش هم از شیرینی میوه و گل، به سمت شیرینی با سایر مواد میره. خلاصه که کلا روند پیشرفتش شیرینه و هیچ چیز دیگه ای تشو احساس نمی کنید.
اون چیزی که از یه عطر زنونه انتظار داشتم رو واسه من برآورده کرد و همین واسم کافیه. آدم به جز بوی خوب و کیفیت، از یه عطر دیگه چی می خواد؟!

ارسال پاسخ
الیکا

مدت ها پیش وقتی با دوستم بیرون بودیم، متوجه شدم بوی عطرش خیلی خوبه و به دلم میشینه. همون جا اسم عطرشو پرسیدم و وقتی متوجه شدم اسمش ریحانا ربل فلوره، خریدمش. از اون زمان به بعد دیگه به عطر امزای من تبدیل شد و بعد از سال ها هنوز از رایحه اش خسته نشدم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...