عطر ادکلن روبرتو کاوالی اومو مردانه ادو تویلت | Roberto Cavalli Uomo EDT

Roberto Cavalli Uomo Eau de Toilette

(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: مردانه
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: رایحه های شرقی
  • طبع: گرم
  • ماندگاری: خیلی خوب

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

18%
2,980,000
2,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن روبرتو کاوالی اومو - ادو تویلت روبرتو کاوالی اومو مردانه - Roberto Cavalli Uomo Eau de Toilette عطری است گرم و شیرین که در سال 2016 به بازار عطر و ادکل عرضه شد. عطر ادکلن روبرتو کاوالی اومو، به سبب داشتن 15 درصد عطر مایه در ترکیباتش، در دسته ادو تویلت ها قرار می گیرد. پراکندگی و پخش بوی فوق العاده ادکلن روبرتو کاوالی اومو با رایحه های اغواگرش غوغا می کند. و به غیر از شما، تا فاصله چند متری اطرافیانتان را درگیر خود می کند. ادکلن اومو ماندگاری بسیار خوبی دارد. و با توجه به ماندگاری و پراکندگی عالی که در حجم 100 میلی لیتری عرضه شده، برای استفاده روزانه بسیار با صرفه تر خواهد بود. تنوع طبعی رایحه های عطر روبرتو کاوالی اومو زیاد است. و شما را در کشف طبع خود دچار سر درگمی می کند. اما در نتیجه با بالانس ماهرانه تمام این رایحه ها، گرمی بر دیگر رایحه ها غلبه کرده و در سرمای زمستان وجودتان را مملو از گرما خواهد کرد.

عطرهای پرفروش

مریم تهرانی

یه ادکلنه خاصه ک من چند سالی هست برا همسرم میگیرم بوی ملایم شیرین خنکی داره
قبلا ها قیمتش کمتر بود ولی امسال بالا رفته خدا کنه از این بیشتر نشه
تشکر از شما بابت بسته بندی زیباتون هنگام تحویل

ارسال پاسخ
کیوانی

نت اولش خیلی با حاله. با وجود زعفران و بنفشه. زعفرانو خیلی خوب میشه فهمید. وسط کار یه کم آروماتیک و سبزه و آخراش چوبیه. در کل ادکلن خوبیه نسبت به قیمتش.

ارسال پاسخ
z.p

ادکلن خوبیه. از یه عزیز کادو گرفته بودم. دارمش هنوز. گاهی وقتا که می خوام خاطراتی رو که تو ذهنمه زنده کنم بوش می کنم. ماندگاری و پخششم مزیتیه که تو این قیمتا کمتر عطری داره. البته اگه اصلشو بتونین پیدا کنین.

ارسال پاسخ
عرفان

بوش جوریه که آدم وقتی میخواد تو جزئیاتش ریز بشه، سر در گم میشه. فکر می کردم بوی زعفرانش اذیتم کنه. بعد این که تستش کردم هی می خواستم تو نتاش غرق شم و از بوی زعفرانش ایراد بگیرم. ولی هر بار که این کارو کردم بیشتر ازش خوشم اومد.
خلاصه سرتونو درد نیارم فوق الهاده اس. حداقل واسه من که نمی تونم زیاد بابت عطرای گرون هزینه کنم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...