عطر ادکلن دیویدوف چمپیون مردانه ادو تویلت | Davidoff Champion EDT

Davidoff Champion EDT

برند : Davidoff
برند : -
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 90 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

11%
1,900,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن دیویدوف چمپیون - ادو تویلت چمپیون مردانه - Davidoff Champion EDT در سال 2010 توسط اورلین گیشارد Aurelien Guichard طراحی و در کمپانی عطرسازی سوئیسی دیویدوف تولید و وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطر دیویدوف چمپیون دارای طبعی تلخ، تند و خنک است. ادو تویلت چمپیون مردانه در گروه عطرهای چوبی معطر قرار دارد. و دارای رایحه مرکباتی خنکی نظیر ترنج و مریم گلی می باشد. عطر ادکلن چمپیون با طراحی خارق العاده، زیبا، جذاب و هوشمندانه شیشه و درپوش، که به شکل یک وزنه می باشد؛ مانند رایحه خود، حسی سرشار از انرژی، روحیه و قدرت مردانگی را به آقایان منتقل می کند. عطر چمپیون در بین مردان مخصوصا مردان ورزشکار بسیار محبوب است. و بوی آن حسی مملو از قدرت و قهرمان بودن را به آنان تحمیل می کند.

عطرهای پرفروش

کامیار

رایحه خنک و مطبوعی داره که تو بهار و تابستون لذت بخشه.
بر اونایی که ادکلن تلخ می خوان پیشنهاد نمی کنم. همه جا می زدن تلخه. در صورتیکه در آغاز شیرینه ولی بعد که شیرینیش کمتر میشه شاید یه کم به تلخی بزنه.

ارسال پاسخ
اخگر

یه عطره تقریبا شیرینه. بیشتر موقع باشگاه رفتن ازش استفاده می کنم. حس می کنم یه رایحه دوستانه و صمیمی داره که باعث ایجاد آرامش تو آدم میشه
استفاده اش تو بهار و تابستون به خصوص تو مکانای سربسته توصیه میشه🏠

ارسال پاسخ
ایلیا

من از همون اول این عطر رو برای استفاده تو باشگاه خریدم. رایحه اش مطبوع و مطلوب منه. طبعش خنکه و تو گرمای تابستون حس جالبی به آدم میده

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...