عطر ادکلن دلار پاریس الیسیس مردانه ادو تویلت | Dollar Paris Elysees For Men EDT

Dollar Paris Elysees For Men EDT

برند : -
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: آروماتیک سرخس گونه
  • طبع: گرم
  • ماندگاری: خیلی خوب

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

3%
470,000
460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن دلار پاریس الیسیس - ادو تویلت دلار پاریس الیسیس مردانه - Dollar Paris Elysees For Men EDT عطری است گرم و تند که در سال 1991 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. در دقایق اولیه استفاده از عطر ادکلن دلار پاریس الیسیس اورجینال، ذرات تشکیل دهنده آن بوهایی از دسته گل های مریم گلی و نارنج به همراه تمامی گیاهان سبز و علفی را به بینی شما می رساند. رایحه خوش گل های مریم گلی عطر ادکلن دلار پاریس الیسیس را به محصولی شگفت انگیز تبدیل کرده است. با استشمام نت های اولیه دلار پاریس الیسیس طراوت قدم زدن در یک صبح خنک بر روی چمن های خیس تازه و باران خورده را منتقل می کند. و احساسی شعف انگیز از زندگی دوباره را ایجاد می نماید. آقایانی که از افسردگی رنج می برند می توانند با اسپری کردن عطر دلار پاریس الیسیس اصل بر روی بدن خود یا در فضای اطرافشان، حال و هوای خود را به کلی عوض کنند. و شادی را مهمان سرزمین وجود خود نمایند.

عطرهای پرفروش

احمد رضا

بوش عین ادکلن قدیمیاست حدودا ۸ سال پیش برا اولین بار واس بابام برا روز تولدش خریدم پسندید و از اون سال به بعد خودش میخره یا من برا تولدش میگیرم

ارسال پاسخ
R.F

ادکلن دم دستی برا استفاده روزانه
زیاد پیچیدگی تو نتاش نداره
ولی در کل ادکلن خوبیه. بابا و عموی من به یاد قدیما همیشه جفتی برا همدیگه می خرن. آخه دو تا داداش از یه عطر استفاده می کنن.

ارسال پاسخ
پرهام

چرا اینقد شبیه شامپو تخم مرغیه😅😁

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...