عطر ادکلن دسکوارد2 هی وود مردانه | Dsquared² He Wood Eau de Toilette

Dsquared² He Wood Eau de Toilette

(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

6%
8,280,000
7,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ادکلن دسکوارد2 هی وود - ادو تویلت هی وود مردانه - Dsquared² He Wood Eau de Toilette عطری است ملایم وخنک که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دسکوارد2 هی وود بر اساس طبیعت زیبای موجود در کانادا تولید و ارائه شده است. این عطر (Dsquared² He Wood Eau de Toilette) یک عطر کلاسیک به حساب می آید. که بیشترین رایحه های موجود در آن را روایح چوبی تشکیل می دهند و پر قدرت تر از بقیه روایح به مشام می رسند. در کنار این رایحه چوبی روایح دیگری نیز هم چون مشک و کهربا بویی بسیار خاص را ایجاد می کنند. رایحه هایی که از ابتدای استفاده از عطر ادکلن دسکوارد2 هی وود مردانه تا انتهای آن به مشام می رسند به شکل تلخ هستند. طبع معتدل در نظر گرفته شده برای دسکوارد2 هی وود آن را به یک عطر فوق العاده مناسب برای تمام فصول سال تبدیل می نماید.

عطرهای پرفروش

محمد صابری

این ادکلن وود مردانه عالیه عاشقشم موندگاریش هم بیسته خدا کنه از این بیشتر گرون نشه

ارسال پاسخ
مریم

من خانم هستم و عطرهای مردونه کمی رو میشناسم ولی این عطر در عین سادگی رایحه شیکی داره . خنک و زیباست
بوی چوب . چوب شاید کمی مرطوب
منکه خیلی دوسش دارم و بنظرم نسخه زنانش هم شبیهشه
ممنون از عطربان و محصولاتش ک ۱۰۰ درصد اورجینال هستن

ارسال پاسخ
اردشیر

با سلام حدود ۸ ساله ک استفاده میکنم
واقعا خیلی ازش راضیم
دوستانم یا تو مترو و یا جایی ک رهگذری راه میرم همواره در مورد برند ادکلنم از من سوال می پرسند
و خدمت تمامی دوست هایی ک شاید یک روز نظر منو خوندن باید عرض کنم ک اگه به نت و بوی چوب علاقمند هستید این عطر فوق العاده رو از دست ندید
این عطر بوی پاییز رو میده خیلی خنکه و بوی باغ های پر از گل میده

ارسال پاسخ
سعید جوادی

وود واقعا خیلی بوش خوبه من خیلی وقته استفاده میکنم و واقعااا ازشم راضی بودم چون هم پخش بوش خوبه هم موندگاریش

ارسال پاسخ
ژیلا

سلام دوستان
من می خواستم این عطرو به عنوان عیدی برا پدر شوهرم بگیرم. حدودای 55 سالشه. ادکلن های زیادی داره و استفاده می کنه. همشونم چوبین. شخصیت جدی و کاریزماتیک داره. دنبال عطریم که علاوه بر این شرایط به سنشم بخوره و برای استفاده تو بهار هم خوب باشه.
ممنون میشم اگه آقایون تو این جمع راهنماییم کنین.

ارسال پاسخ
جواد مرتضوی

سلام بوشو دوست دارم. آدم وقتی بوش می کنه احساس می کنه جنگلی که تازه بارون باریده داره قدم می زنه. برام جذاب بود ولی نه اونقدر که می خوام انقدر واسه داشتنش هزینه کنم در حد یه عطر معمولی ارزش داره ولی نه با این قیمت. پخش و ماندگاری اونقدر نیست که عطربان نوشته. پراکندگی متوسط با ماندگاری کم. می تونین ازش تو جمع هایی که نه خیلی رسمیه و نه خیلی دوستانه استفاده کنید. به نظرم عطر های خیلی بهتری با این قیمت میشه خرید.

ارسال پاسخ
شمالی

سلام به نظر من هر فردی اول عطر رو جایی تست می کنه و بعد از سایت سفارش میده. به خاطر همین خوندن نظرات کاربران برای دونستن رایحه عطر کار اشتباهیه. اینجا فقط میشه در مورد کیفیت عطر نظر داد که دسکووارد۲ هی وود تونسته توقعات منو برطرف کنه

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...